SXe
Legacy Member
MmoRpgGuy zei:ff eens zien wat ik zal kopen voor 10eur
Of ge wacht gewoon op andere aanbiedingen? :usnure:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MmoRpgGuy zei:ff eens zien wat ik zal kopen voor 10eur
SXe zei:Of ge wacht gewoon op andere aanbiedingen? :usnure:

smon zei:Steam inventory werkt hier nog altijd niet en ik ben er zeker van dat ik Skyrim gewonnen heb.![]()

Drakinus zei:Wat denken jullie, gaat skyrim en AC: Revelations ook in de sales terecht komen?
Skyrim heb ik al, maar ben er toch benieuwd over.
Het is een daily, goedkoper kan het niet worden.f@t_b@$t@rd zei:RO2: heroes of stalingrad @ 50%, damn, zou em nog goedkoper komen of zouk em nu kopen?
El Dombo zei:Geen gratis gifts vandaag. ( behalve die van spiral knights mss ? )
smon zei:Het is een daily, goedkoper kan het niet worden.
