Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hans Gruber

Legacy Member
Therapy zei:
Hoelang mee bezig geweest in totaal? :)

15 minuten +-
10 minuten om het eindelijk te vinden :p en 5 voor iemand in PvP te zoeken en er een sneeuwbal naar gooien. Ge kunt bijna nie missen met die dingen.

deParis

Legacy Member
Pendulo studios adventure pack vanmiddag gekocht :)

Met de steam pile achievements btw voorlopig
50% korting op assassin's creed brotherhood
33% korting op valve games
1 coal

Iemand die 1 van die coupons wil ruilen?

edit: voor spiral knights achievement: http://www.youtube.com/watch?v=xJ40i290mYE

Sir.Killalot

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:
Zit nu al aan 50% se. ;)

Deel 1: Save 50% on Mass Effect on Steam
Deel 2: Save 50% on Mass Effect 2 on Steam
Digitale de luxe editie deel 2: Save 50% on Mass Effect 2 Digital Deluxe Edition on Steam

Tot 2 januari in prijs verlaagd het zou me verbazen als die als daily komt. :p

Dat maakt niet uit of die al op 50% staan of niet, kunnen nog altijd als daily komen :).

Tropico 4 is me nog altijd te duur. Kga niets kopen boven de €10.
The Witcher 1 ga ik me kopen, maar met the Witcher 2 wacht ik wel tot een volgende sale. Hopelijk dan nog een hogere korting daarvoor..

Nog wat aan het twijfelen of ik me Half Life 2 zou aanschaffen. Zou ik dan ook Half Life 1 kopen of niet? Probleem is dat mijn ogen tegenwoordig steeds meer moeite beginnen krijgen met oude games en dat ik er hoofdpijn van krijg.. Geen idee hoe ik dat vroeger volhield :p


Edit: Ik heb voorlopig een -25% Valve en een -50% Audiosurf. Als er mensen zijn die willen ruilen... Zeker die Audiosurf ga ik toch nooit zelf gebruiken :).

Therapy

Legacy Member
El Dombo zei:
15 minuten +-
10 minuten om het eindelijk te vinden :p en 5 voor iemand in PvP te zoeken en er een sneeuwbal naar gooien. Ge kunt bijna nie missen met die dingen.

Is dit van 0 te beginnen? Heb het spel nog nooit gespeeld, daarmee.

Cranberry

Legacy Member
HL1 moet ge gewoon ooit gespeeld hebben, en daarna natuurlijk HL2 ook :p Maar ik zou HL1 sowieso kopen, heb hem op PS2, PC eerste uitgave, en op steam :D

Schwimm

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Dat maakt niet uit of die al op 50% staan of niet, kunnen nog altijd als daily komen :).

Tropico 4 is me nog altijd te duur. Kga niets kopen boven de €10.
The Witcher 1 ga ik me kopen, maar met the Witcher 2 wacht ik wel tot een volgende sale. Hopelijk dan nog een hogere korting daarvoor..

Nog wat aan het twijfelen of ik me Half Life 2 zou aanschaffen. Zou ik dan ook Half Life 1 kopen of niet? Probleem is dat mijn ogen tegenwoordig steeds meer moeite beginnen krijgen met oude games en dat ik er hoofdpijn van krijg.. Geen idee hoe ik dat vroeger volhield :p


Edit: Ik heb voorlopig een -25% Valve en een -50% Audiosurf. Als er mensen zijn die willen ruilen... Zeker die Audiosurf ga ik toch nooit zelf gebruiken :).

HL1 is een game van 13 (?) jaar oud waar je met plezier doorheen de slechte graphics zult kijken. De gameplay is nog steeds geniaal imo. En je moet die toch gespeeld hebben, al was het maar om één van de meest beïnvloedende FPS'en ooit gespeeld te hebben. Ook qua verhaal kan het eventueel handig zijn naar HL2 toe.

Mijn tip: wacht op een HL-complete pack. Dan krijg je de uitbreidingen op HL1 en de Episodes van HL2 en een extra level er ook bij. Plus HL2 Deathmatch. Een jaar terug heb ik zo 9 HL-games voor nog geen €10 gekocht. :p


Ik snap wel geen reet van wat er nu allemaal gaande is op Steam btw. xD

Cranberry

Legacy Member
Challenge voor Spiral Knights gedaan (easy peasy trouwens, echt maar 10 minuten werk), Grotesque Tactics: Evil Heroes 50% korting, MEHH...

Cranberry

Legacy Member
Liever coals dan coupons voor 50% voor games die nu aan 50% off staan :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Schwimm zei:
HL1 is een game van 13 (?) jaar oud waar je met plezier doorheen de slechte graphics zult kijken. De gameplay is nog steeds geniaal imo. En je moet die toch gespeeld hebben, al was het maar om één van de meest beïnvloedende FPS'en ooit gespeeld te hebben. Ook qua verhaal kan het eventueel handig zijn naar HL2 toe.

Mijn tip: wacht op een HL-complete pack. Dan krijg je de uitbreidingen op HL1 en de Episodes van HL2 en een extra level er ook bij. Plus HL2 Deathmatch. Een jaar terug heb ik zo 9 HL-games voor nog geen €10 gekocht. :p


Ik snap wel geen reet van wat er nu allemaal gaande is op Steam btw. xD

Je kan die pack voor 10 euro kopen nu. Maar mijn probleem is niet de graphics op zich hoor. Alé, het is niet omdat ik ze lelijk vind dat ik er weigerachtig tegenover sta, maar wel omdat zo'n graphics letterlijk pijn doen aan mijn ogen :p.
De vraag is dus vooral: is het spel het waard om mijn ogen naar de zak te helpen? :unsure:

sparks

Legacy Member
Portal 2, Mass effect 2 en kotor gekocht.
Mass effect wel vergeten, straks nog kopen dan :p

sparks

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
Waarom niet gewacht tot de daily van ME en Kotor?

Daar komt nog een daily van? Lap.
Nuja kotor was nu 5.43 euro en ME2 9.99, op de daily was daar nog max 5 euro in totaal af gegaan?

Ochja, iets bijgeleerd dan, beter op dailys wachten en pas op de laatste dag de games met een korting kopen die een heel seizoen van toepassing is?

kil911ler

Legacy Member
sparks zei:
Daar komt nog een daily van? Lap.
Nuja kotor was nu 5.43 euro en ME2 9.99, op de daily was daar nog max 5 euro in totaal af gegaan?

Ochja, iets bijgeleerd dan, beter op dailys wachten en pas op de laatste dag de games met een korting kopen die een heel seizoen van toepassing is?

Is mijn strategie geworden na de Fall Sales :p

Heb et ook op de harde manier leren kennen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan