bartichello
Legacy Member
MmoRpgGuy zei:ik moet gewoon weten of ik het kan spelen![]()
nee dus... 6800 is veel betere en nieuwere kaart dan FX5200
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MmoRpgGuy zei:ik moet gewoon weten of ik het kan spelen![]()
Therapy zei:Hoelang mee bezig geweest in totaal?![]()
en 5 voor iemand in PvP te zoeken en er een sneeuwbal naar gooien. Ge kunt bijna nie missen met die dingen.
SpeedFreak.be zei:Zit nu al aan 50% se.
Deel 1: Save 50% on Mass Effect on Steam
Deel 2: Save 50% on Mass Effect 2 on Steam
Digitale de luxe editie deel 2: Save 50% on Mass Effect 2 Digital Deluxe Edition on Steam
Tot 2 januari in prijs verlaagd het zou me verbazen als die als daily komt.![]()
. 
.El Dombo zei:15 minuten +-
10 minuten om het eindelijk te vindenen 5 voor iemand in PvP te zoeken en er een sneeuwbal naar gooien. Ge kunt bijna nie missen met die dingen.
Sir.Killalot zei:Dat maakt niet uit of die al op 50% staan of niet, kunnen nog altijd als daily komen.
Tropico 4 is me nog altijd te duur. Kga niets kopen boven de €10.
The Witcher 1 ga ik me kopen, maar met the Witcher 2 wacht ik wel tot een volgende sale. Hopelijk dan nog een hogere korting daarvoor..
Nog wat aan het twijfelen of ik me Half Life 2 zou aanschaffen. Zou ik dan ook Half Life 1 kopen of niet? Probleem is dat mijn ogen tegenwoordig steeds meer moeite beginnen krijgen met oude games en dat ik er hoofdpijn van krijg.. Geen idee hoe ik dat vroeger volhield
Edit: Ik heb voorlopig een -25% Valve en een -50% Audiosurf. Als er mensen zijn die willen ruilen... Zeker die Audiosurf ga ik toch nooit zelf gebruiken.

Schwimm zei:HL1 is een game van 13 (?) jaar oud waar je met plezier doorheen de slechte graphics zult kijken. De gameplay is nog steeds geniaal imo. En je moet die toch gespeeld hebben, al was het maar om één van de meest beïnvloedende FPS'en ooit gespeeld te hebben. Ook qua verhaal kan het eventueel handig zijn naar HL2 toe.
Mijn tip: wacht op een HL-complete pack. Dan krijg je de uitbreidingen op HL1 en de Episodes van HL2 en een extra level er ook bij. Plus HL2 Deathmatch. Een jaar terug heb ik zo 9 HL-games voor nog geen €10 gekocht.
Ik snap wel geen reet van wat er nu allemaal gaande is op Steam btw. xD
. 
El Dombo zei:Play.com - Buy Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad online at Play.com and read reviews. Free delivery to UK and Europe!
Red Orchestra is niet moeite voor de prijs, dan wacht ik wel om hem boxed te kopen.

picasso123 zei:Ik ga denk ik voor red faction : guerilla en dirt![]()

sparks zei:Portal 2, Mass effect 2 en kotor gekocht.
Mass effect wel vergeten, straks nog kopen dan![]()
Renegadexxripxx zei:Waarom niet gewacht tot de daily van ME en Kotor?
sparks zei:Daar komt nog een daily van? Lap.
Nuja kotor was nu 5.43 euro en ME2 9.99, op de daily was daar nog max 5 euro in totaal af gegaan?
Ochja, iets bijgeleerd dan, beter op dailys wachten en pas op de laatste dag de games met een korting kopen die een heel seizoen van toepassing is?

