Archief - Star Wars: The Old Republic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
zabraks, rodians, twi-leks, worden dat speelbare rassen? zitten die in de game? die vrouwelijke twi-leks zijn :drool:

Riveragrumes

Legacy Member
gizmo666 zei:
zabraks, rodians, twi-leks, worden dat speelbare rassen? zitten die in de game? die vrouwelijke twi-leks zijn :drool:

Is nog steeds niet bekend.

Zou mss een droid geen heal-klasse kunnen zijn? Het meest logische is een jedi natuurlijk (in de vorige kotors gebruikte ik mijn jedis daarvoor althans), maar droids kunnen mss van die spuiten etc. hebben? :')

dadash

Legacy Member
Ik denk dat er maar 1 Jedi/Sith klasse zal zijn maar dat je die wel verschillend kan uitbouwen. Dat je bv kan kiezen tussen ofwel beter kunnen vechten met een Lightsaber of eerder betere force powers. In KoToR kon je in het begin wel kiezen tussen 2 klasses maar kon je tijdens het spel ook nog eens je character uitbouwen en zelf nog wat kiezen tussen extra mogelijkheden met je lightsaber of eerder dingen als force choke en zo.

Die companions hebben we eigenlijk ook nog niet zoveel van gehoord. Ik zag in die cinimatic trailer wel dat de Sith precies een companion meehad (die Twi-Lek) en dat ook die jedi precies een droid had.

En waarom zou de Republic en The Empire precies dezelfde klassen moeten hebben? Waarom zou er een Empirial tegenhanger van de Trooper of zo moeten zijn? Is toch net extra leuk als er 2 verschillende fracties zijn die echt van elkaar verschillen, die ook een verschillende speelstijl hebben? Ik heb toch liever 8 klasses dan 2x 4 klasses.

Paterpor

Legacy Member
dadash zei:
En waarom zou de Republic en The Empire precies dezelfde klassen moeten hebben? Waarom zou er een Empirial tegenhanger van de Trooper of zo moeten zijn? Is toch net extra leuk als er 2 verschillende fracties zijn die echt van elkaar verschillen, die ook een verschillende speelstijl hebben? Ik heb toch liever 8 klasses dan 2x 4 klasses.

Balancing

Trouwens ik denk dat Droid als tegenhanger van de Trooper ergens wel klopt. De Trooper is uiteindelijk ook niet meer dan een droid maar dan bestaande uit vlees.

Riveragrumes

Legacy Member
Ik staaf mijn vermoeden dat de bounty hunter gelijk staat aan de trooper: Ten eerste staan zijn op dezelfde lijn op de officiele site bij de klassen; zij gebruiken overduidelijk zware wapens en zijn tevens gespecialiseerd in close-combat + zij hebben heavy armour

"Preparation is the Bounty Hunter’s best defense, and cutting-edge protective gear is standard equipment for most Bounty Hunters. Artisans spend months and even years hand-crafting the Bounty Hunters’ heavy armor to ensure it offers superior resistance to all manner of weaponry, and that each suit will still allow maximum flexibility and versatility. Offense is just as critical as defense, however, and powerful weaponry is necessary for any Bounty Hunter who might have to shoot his way out of a messy situation. It’s not unheard of for a Bounty Hunter to spend as many credits on an advanced blaster as others might spend to purchase an entire starship."

En over hun vechttechnieken: "Whether working for credits or principle, the Bounty Hunter pursues his targets with dogged determination and methodical precision. Bounty Hunters are renowned for their versatility on the battlefield and their ability to go toe-to-toe with force-users. Their legendary abilities in this arena have earned them the nickname “Jedi Killers”. Whoever they must face, however, the Bounty Hunter comes armed with the most-advanced weaponry on the black market, packing heavy firepower but always keeping a variety of tricks and gadgets ready to go."

De smuggler gebruikt overduidelijk 'sneaky' methoden van combat en maar light armour en gewone blasters wat in zwaar contrast staat met de zwaar bewapende bounty hunter

GammaGamer

Legacy Member
Idd, Jedi zullen eerder verschillende classes zullen zijn:

- Tank/dps met lichtzwaard en klein beetje Force Powers
- Healer/dps met voornamelijk Force Powers

Lijkt my het meest logische :)

dadash

Legacy Member
Paterpor zei:
Balancing

Trouwens ik denk dat Droid als tegenhanger van de Trooper ergens wel klopt. De Trooper is uiteindelijk ook niet meer dan een droid maar dan bestaande uit vlees.


Das het verschil tussen goede en hele goede developpers. Goede maken 2 gelijke fracties om te balancen, hele goede maken 2 totaal verschillende fracties en slagen er toch nog in om alles mooi gebalanceerd te krijgen.

Vraag maar aan een Starcraft fan waarom Starcraft zo goed is.

Sir.Killalot

Legacy Member
Er is wel een serieus verschil tussen een MMO en een RTS :p

En the Empire moet geen class hebben die compleet hetzelfde is als de Republic Trooper eh, maar het lijkt me gewoon héél bizar moest een militaristisch rijk als the Empire geen elite, shock-soldaten hebben en de Republic wel :p
Bounty Hunters passen gewoon niet in dat plaatje...

Riveragrumes

Legacy Member
The Empire zal ongetwijfeld elite-shock troopers hebben, alleen laten ze dat eerder aan npc's over aangezien men anders 2x hetzelfde verhaal krijgt als trooper vermoed ik

Sir.Killalot

Legacy Member
Het is niet omdat ze allebei +- dezelfde functie hebben dat ze hetzelfde verhaal hebben.
Jedi en Sith hebben ook compleet verschillende verhalen, terwijl ze alle twee dezelfde kleren (met een ander kleurtje), dezelfde lightsabers (met een ander kleurtje) en the force gebruiken.

Ik kan me ook momenteel moeilijk inbeelden wat voor class ze wél tegenover de smuggler zouden zetten dan :/

Riveragrumes

Legacy Member
Scheepskapitein; drage ook weinig klere/wapens, verberge zich in de brug van hun schip en schieten vanop afstand :')

Nee serieus, jedi en sith zou ik nog kunnen verwachten aangezien ze allebei een compleet andere 'leefwereld' en 'lifestyle' hebben... (Ik ga zowiezo jedi rollen btw) Maar Troopers hebben praktisch allemaal hetzelfde verhaal me dunkt.

Sir.Killalot

Legacy Member
The Sith grew past the use of lightsabers, but we continue to use them, if only to humiliate the Jedi.
:evil::p

Malkavian

Legacy Member
Paterpor zei:
Balancing

Trouwens ik denk dat Droid als tegenhanger van de Trooper ergens wel klopt. De Trooper is uiteindelijk ook niet meer dan een droid maar dan bestaande uit vlees.

Elke fractie dezelfde classes geven is the Blizzard way of Balancing.

Laat hen maar eens andere classes maken en volledige andere speel stijlen doen aan elke kant. Ja het gaat moeilijker gaan voor balancing. Maar het maakt het spel wel 100 keer leuker.

Starrk

Legacy Member
Hopelijk gaan de Sith er niet hetzelfde uitzien als de Jedi, maw. gewoon human? We bevinden ons in de Old Republic, ze mogen er dus gerust uitzien als echte Sith (aangezien de allereerste Jedi die de Republic ontvlucht waren en zich gesettled hebben op Korriban zich gemengd hebben met de Sith populatie).

L'enfant terrible

Legacy Member
Valt ook te zien of het spel groten deels PvE of PvP gericht is he, in dit geval PvE dusja, tzal hetzelfde zijn als WoW qua classes imo. Natuurlijk zullen de spells hier veel meer varrieren.

Sir.Killalot

Legacy Member
DekadeZ zei:
Hopelijk gaan de Sith er niet hetzelfde uitzien als de Jedi, maw. gewoon human? We bevinden ons in de Old Republic, ze mogen er dus gerust uitzien als echte Sith (aangezien de allereerste Jedi die de Republic ontvlucht waren en zich gesettled hebben op Korriban zich gemengd hebben met de Sith populatie).

Ik denk dat er tegen de tijd van SW:TOR niet echt veel echte Sith meer overschieten, behalve dan als slaven e.d...

Starrk

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik denk dat er tegen de tijd van SW:TOR niet echt veel echte Sith meer overschieten, behalve dan als slaven e.d...

Hoeveel jaar voor de battle for Yavin neemt The Old Republic plaats dan?

Sir.Killalot

Legacy Member
3700 dacht ik.
Maar ik ben niet echt de grootste SW lore kenner :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan