Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stynl zei:Ik gok dat droids companions worden... Net zoals wookies etc.
gizmo666 zei:zabraks, rodians, twi-leks, worden dat speelbare rassen? zitten die in de game? die vrouwelijke twi-leks zijn![]()
dadash zei:En waarom zou de Republic en The Empire precies dezelfde klassen moeten hebben? Waarom zou er een Empirial tegenhanger van de Trooper of zo moeten zijn? Is toch net extra leuk als er 2 verschillende fracties zijn die echt van elkaar verschillen, die ook een verschillende speelstijl hebben? Ik heb toch liever 8 klasses dan 2x 4 klasses.
Paterpor zei:Balancing
Trouwens ik denk dat Droid als tegenhanger van de Trooper ergens wel klopt. De Trooper is uiteindelijk ook niet meer dan een droid maar dan bestaande uit vlees.


Paterpor zei:Balancing
Trouwens ik denk dat Droid als tegenhanger van de Trooper ergens wel klopt. De Trooper is uiteindelijk ook niet meer dan een droid maar dan bestaande uit vlees.
DekadeZ zei:Hopelijk gaan de Sith er niet hetzelfde uitzien als de Jedi, maw. gewoon human? We bevinden ons in de Old Republic, ze mogen er dus gerust uitzien als echte Sith (aangezien de allereerste Jedi die de Republic ontvlucht waren en zich gesettled hebben op Korriban zich gemengd hebben met de Sith populatie).
Sir.Killalot zei:Ik denk dat er tegen de tijd van SW:TOR niet echt veel echte Sith meer overschieten, behalve dan als slaven e.d...