Archief - Speeldag 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
formidabel (oud) centrale verdediging ^^

de rest is heel wat minder, maar kom

0-2 verloren, maar door de stadioninkomsten ben ik bijna ui te schulden

B.

Red_Dog

Legacy Member
5-0 gewonnen


Doordat het de hele dag hard regende, kregen 5445 toeschouwers een wedstrijd te zien op een doorweekt veld op Den Bosuil 2. Hondjes koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: van Eindhoven - Askenflod, Imbert, Piot, Verlinden - Jagtenberg, Bonnetier, van der Linden, Brandt - Degraeve, Rossi.

Valencia begon aan de wedstrijd met een interessante 0-0-0 formatie. De opstelling: - - - .

De bezoekers konden geen 9 man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.

:D

Ether

Legacy Member
Valencia begon aan de wedstrijd met een interessante 0-0-0 formatie


Hoogst interessant!

-mkz.lama-

Legacy Member
2-1 gewonnen tegen de tweede in de stand (ik sta eerste)
heb geMOTSt om eens te zien hoe de ploeg zou presteren op hun best
tegenstander prolly op counter gespeeld want ik had 88/92 balbezit :baard:

nu mathematisch zeker kampioen want 10 punten voor :niceone:
+ topscorer 2* gescorrd en staat nu op 13, dat zijn er 5 meer dan de tweede in de stand (die ook van mijn ploeg is :p )

en stadion volledig vol, 14K man

op naar VIIde :D

Oteb

Legacy Member
2-0 gewonnen. Als ik volgende zondag win, ben ik kampioen :applause:

d.C.

Legacy Member
Vandaag tegen de 1ste gespeeld (Ik 2de met evenveel punten) en heb met mooie 3-2 cijfers gewonnen.

En ook eindelijk lekkere ratings (wel met MOTS) gehaald:

- Middenveld: Uitstekend
- Centrale verdediging: Briljant
- ...

'k Ben nu virtueel kampioen (en rechtstreeks gekwalificeerd voor V'de). De volgende tegenstanders mogen helemaal geen probleem zijn...

- d.C.

Pandarve

Legacy Member
Gewonnen met 3-0 en nu sta ik op de 2e plek en ben ik veilig.
Volgend seizoen lekker weer in de 5e sterkste league van de Nederlandse VIe divisie.

perre

Legacy Member
belangrijke én spannende match bij mij, bij winst kon ik niet meer rechtstreeks degraderen...

Korbeek Sport
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: outstanding

Midfield: excellent (old)
Right Side Defence: outstanding (old)
Central Defence: solid (old)
Left Side Defence: inadequate (old)
Right Side Attack: mythical (old)
Central Attack: world class (old)
Left Side Attack: extra-terrestrial (old)


vc veldekens
Player rating and Team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Attack in the middle
Tactic skill: outstanding

Midfield: outstanding (old)
Right Side Defence: passable (old)
Central Defence: excellent (old)
Left Side Defence: solid (old)
Right Side Attack: excellent (old)
Central Attack: supernatural (old)
Left Side Attack: passable (old)

met 3-4 gewonnen uiteindelijk.

stand blijft wel enorm spannend, de laatste speeldag zal waarschijnlijk de beslissing brengen, dan speel ik tegen donne's rechtstreeks voor al dan niet qualifier ...

1. Inter Melle 12 34 - 13 27

2. Bende dames 12 30 - 19 21
3. vc veldekens 12 36 - 35 19
4. Football Club Place 12 20 - 20 17

5. donne's 12 27 - 31 17
6. loony tunes 12 26 - 31 15

7. Korbeek Sport 12 40 - 32 12
8. obex22 12 16 - 48 7

Ether

Legacy Member
Perretje, jebt toch met beetje sjans gewonnen e :p


Doe keer iets aan uw verdediging jong!

perre

Legacy Member
Ether zei:
Perretje, jebt toch met beetje sjans gewonnen e :p


Doe keer iets aan uw verdediging jong!

sjans, waarda? :p

en da komt nog wel, eind vant seizoen ofzo, we'll see ... :)

r1pp3r

Legacy Member
3-4 verloren, ik als nr6 tegen de nr2 met onverwachte tactieken ... het mocht niet zijn, ratings zijn wel pakke beter sinds ik van training veranderde:

FC r1pp3r
Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: uitstekend (oud)
Linker Verdediging : matig (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : wonderbaarlijk (oud)
Linker Aanval : goed (oud)


BMW-Williams
Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : wonderbaarlijk (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

ahja, sta nu wel 6es, maar zal wel revanche nemen op de nr1 =)

Ex0dus

Legacy Member
khad WO, me b-tem spelers en spelers die ervaring nodig hebben gwoon gePICced :)

volgende week MOTSen tegen den eerste, maar kben men beste anavaller kwijt, dus me nen redelijken b-team speler in aanval ;'(

Ether

Legacy Member
perre zei:
sjans, waarda? :p

en da komt nog wel, eind vant seizoen ofzo, we'll see ... :)



Mja, behalve je middenveld en je centrale aanval ownt die kerel u wel vinnek :p

perre

Legacy Member
Ether zei:
Mja, behalve je middenveld en je centrale aanval ownt die kerel u wel vinnek :p

true, die kerel heeft bangelijke wingerkes.

ma dan had hij maar zo slim moete zijn zijn centrale verdediging toe te gooien ofzo, nu heeft hem de weg open gelegd ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan