Archief - Speeldag 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LacrimA

Legacy Member
Nog altijd geen wedstrijdversalg :p das zo evil

btw waarom speelt 8ste klasse eerder dan 7de? :s

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
De ruststand is 1 - 1. Tamboel, dat een balbezit had van 63 procent, domineerde de wedstrijd.

sToRm

Legacy Member
Beide teams gaan de rust in met een 4 - 0 stand. Vivitonios had het meeste balbezit, namelijk 71 procent

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
In de 49e minuut brak het bezoekende team door aan de rechterkant na slecht verdedigend werk, Basile Tisserant kon makkelijk scoren: 1 - 2. :)
Maar eerst nog wel een vrije trap gemist.

Interficio

Legacy Member
D@rK Sl@YeR zei:
In de 49e minuut brak het bezoekende team door aan de rechterkant na slecht verdedigend werk, Basile Tisserant kon makkelijk scoren: 1 - 2. :)
Maar eerst nog wel een vrije trap gemist.

1-2, ik ben beter, ik MOTS en hij heeft meer balbezit :angry:

ik hoop echt da'k op voorsprong blijf

Olivier.vdb

Legacy Member
4e minuut. Een aanval van links rondt Sylvester Quix met een keihard schot af, net aan de juiste kant van het doelhout recht de driehoek in. Olibollies staat 0 - 1 voor.

:woohoo:

De ruststand is 0 - 1. Olibollies, dat een balbezit had van 79 procent, domineerde de wedstrijd.

rofl :)

morris

Legacy Member
Juist 4-2 geworden , hoop op klein mirakeltje ma normaal zallet ni lukke :p

boutros

Legacy Member
0-2 voor in een op papier vrij makkelijke wedstrijd

Sta nog altijd 1 in Vde met 4 ptn voorsprong, als ik deze wedstrijd win, en hopelijk ook die van volgende week kan ik de laatste match met een gerust geweten naar den tweeden in de stand...

Kmoet toch eindelijk wel eens een kwali kunnen afdwingen in vijfde klasse hé ... :ironic:

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
ksta 3-0 voor tege den eerste, alsk win dan kom ek alleen aan de leiding :)

sToRm

Legacy Member
in de 17' was de laatste update over wedstrydverslag. na 50' gebeurt ter nog es iets.

Lennart Jense perst zichzelf door de verdedigingslinie in de 67e minuut en maakt de 5 - 0. Het begint er steeds slechter en slechter uit te zien voor de bezoekers. :)

-mkz.lama-

Legacy Member
Chupacabra, dat een balbezit had van 88 procent, domineerde de wedstrijd.

en toch mor 1-1 na eerste helft
nu wel al 2-1 voor ik
en weeral blessure godverdomme :angry:

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Nadat er 75 minuten waren verstreken in de wedstrijd maakte Har Schuermans de gelijkmaker voor potschijters na een prachtige aanval over rechts. :cry:

Ik hoop dak nog kan winne.

nu 4-2 achter :angry:

liquido

Legacy Member
damm :s vrij belangrijke match verloren (mots) dan nog
stats en vooral sterren vielen mee maar toch 3-4 veloren :/

Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: goed (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

*37.5

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
In de 82e minuut van de wedstrijd antwoordde Tamboel, toen ze de voorsprong verkleinden tot 4 - 3. Edgar Ghyselinck scoorde na een geweldige pass van de linker kant. :)
En ik kan nog winnen. MAYBE

In_The_End

Legacy Member
TKiFr
Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)

KSK_Heist
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: matig (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: uitstekend (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)

3-4 verlore :doh:

sjoene

Legacy Member
Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : uitstekend (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

op pic dus der zit muziek in:d, volgende week nog ees picce, ts dan POE, en dan keer motse:)

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
4-3 verlore :angry:
Nu gaat het toch wel heel moeilijk worden om te promoveren :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan