Archief - Speeldag 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sToRm

Legacy Member
5-0 op Pic teamspirit 2 omhoog :niceone:, komt zeer goed van pas voor in men laatste match te motse tegen nr.1 en hopelijk zelf nr.1 te worde :)

Grtz

SIO

Legacy Member
Middenveld: uitstekend (Laag) => ja de nieuwe ratings :D:D
Rechter Verdediging : matig (Heel laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Laag)
Linker Verdediging : matig (Laag)
Rechter Aanval : slecht (Heel hoog)
Centrale Aanval : matig (Heel laag)
Linker Aanval : slecht (Heel laag

2-1 gewonnen tegen concurrent, nu nog 1e verslaan op laatste speeldag :)

Interficio

Legacy Member
k heb godverdomme 2-2 gelijkgespeeld :angry:

Promotie zit er nog altijd in maar 't wordt nu weer wat moeilijker.

Uw stats zijn veel beter, ge motst en dan verliest ge nog, hattricklife sucs :(

killblok

Legacy Member
tis dus 4-2 gebleven :) , wa wil zeggen dat ik ws kampioen wordt! Nu hopen op geen zware tegenstander voor te kunnen promoveren.

gertjanos

Legacy Member
FC Villers Poterie
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: wereldklasse (oud)
Linker Verdediging : briljant (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)


kfc gertjanos
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)


veel beter zijn en 2-0 verliezen, leuk die random :doh:

moonie

Legacy Member
de bezige biggetjes
Player rating and Team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (Unlimited)

Midfield: formidable (old)
Right Side Defence: formidable (old)
Central Defence: excellent (old)
Left Side Defence: excellent (old)
Right Side Attack: excellent (old)
Central Attack: excellent (old)
Left Side Attack: excellent (old)


2-1 gewonnen, 7 punten voor op 2de met nog 2 matchen te spelen, dus mathematisch zeker kampioen

*ontkurkt champagne* :woohoo:

als de cercle nu nog wint, is m'n dag goe

El-Bandido

Legacy Member
2-1 verloren, 5/24, 5e en zeker van kwalis..
nog 2 matchen piccen en in de competitie ook 541 spelen dan maar..

waarna ik vrij vernietigend wil voor de dag komen in die kwali ;)

PinO

Legacy Member
2-0 gewonnen
3de overwinning op rij

van de laatste plaats naar de 6de :)

Ether

Legacy Member
1-1 gespeeld...

Men stats:
Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Rechter Aanval : uitmuntend (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)

Middenveld had ik wel iets beter verwacht :s
Over de rest bennek wel content :p


Stats tegenstander:
Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : magisch (oud)
Centrale Verdediging: goddelijk (oud)
Linker Verdediging : goddelijk (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

Kheb toch keer gescoord e :p



Men reeks blijft vrij spannend, sta nu 7de, volgende week walk-over overwinning, voor etzelfde geld kommek dan al 5de...

5. Koninklijke Roesela 12 20 - 21 16
6. FC Achter Den Hoek 12 21 - 28 16

7. Jannebananne 12 22 - 28 13

Ik speel nog tegen nummer 8 en nummer 6
Nummer 5 en 6 zullen normaal gezien geen punten meer halen, maw, kzie het nog zitten om 5de of 6de te eindigen!

LacrimA

Legacy Member
0-2 voorgekomen
dan een blessure op middenveld
Andere krijgt 4 kansen over heel de match daarna

4-2 voor em

sux nogal van 3de naar 5de plaats nu
Sffs moek nog opletten dak ni degradeer..
Kspeel nog tegen de 2de laatste en den 2.
Den voorlaatsten is nen nieuwen ploeg van eergistren en em verslaat den eerste uit de competitie onmiddelijk (die daarvoor nog maar 1 keer verloor en gelijkspeelde, tegen mij :p)

Verdacht da iemand da 2 dagen hattrick speelt direct zo start ;)
Ahja, beloofd volgend jaar weer een spannende reeks te worden, kzal goe moeten spelen om een kans te maken volgend jaar. Ma da maakt het leuk :p

Re@V0r

Legacy Member
1-3 gewonnen tegen de 4e
1e heeft verloren van de 3e dus wip ik weer naar de 1e plaats :p

The Black Adder

Legacy Member
2-4 gewonnen, nieuw record: 44*, en dat ondanks 2 negatieve weer-events

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : utopisch (oud) :love:
Centrale Verdediging: reusachtig (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : uitstekend (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)

't blijft spannend:

1. Blackadderteam 12 20 - 11 24

2. Schupperkes 12 29 - 15 23
3. Mechelen United 12 30 - 19 22
4. Flashback 12 31 - 18 21

volgende week win ek met ne ff, en dan op de laatste speeldag nog uit bij den 3de en dan in de kwalificatiematch ne mots placeren.

warre

Legacy Member
ikke gepict en toch nog 0 - 6 gewonnen. ts maar 1tje naar boven. En ik ben nu zeker van promotie maar nog niet of ik nu 1ste of 2de word. Den tweede staat op 1puntje van mij, en we moetten alletwee nog tegen lagere ploegen uit onze reeks. Maar promotie is nu toch ook al mooi hé.

SIO

Legacy Member
LacrimA zei:
0-2 voorgekomen
dan een blessure op middenveld
Andere krijgt 4 kansen over heel de match daarna

4-2 voor em

sux nogal van 3de naar 5de plaats nu
Sffs moek nog opletten dak ni degradeer..
Kspeel nog tegen de 2de laatste en den 2.
Den voorlaatsten is nen nieuwen ploeg van eergistren en em verslaat den eerste uit de competitie onmiddelijk (die daarvoor nog maar 1 keer verloor en gelijkspeelde, tegen mij :p)

Verdacht da iemand da 2 dagen hattrick speelt direct zo start ;)
Ahja, beloofd volgend jaar weer een spannende reeks te worden, kzal goe moeten spelen om een kans te maken volgend jaar. Ma da maakt het leuk :p
toen men broer in VIIe klasse starte heb ik hem ook geholpen en maakte hij ook slachthout van de rest, dat is dus daarom niet perse een cheator :)

boutros

Legacy Member
ikke uiteindelijk 0-3 gewonnen, ma wel één van mijn verdedigers geblesseerd en aanvaller in vorm geschorst voor volgende week...

Als ik volgende week win, ben ik zeker kampioen, want 4 ptn voor op den tweede.
Blijf ik zo verder spelen (6 overwinningen op rij) dan ben ik ook rechtstreeks gepromoveerd, want zit nu juist boven de lijn ;)

Duimen dus en zo hopelijk op naar vierde klasse voor de eerste keer in mijn hattrick carriere

Forza

Legacy Member
KV Beemsterkaas
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Centrale Verdediging: bovennatuurlijk (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : zwak (oud)
Centrale Aanval : goed (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)

Wuustwezel!
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: redelijk (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : uitstekend (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)



2-3 Verloren, kan ieman me uitleggen wrm :ironic:

GreywolF

Legacy Member
5-0 gewonnen

volgende week tegen de nr 1, die een keigoeie aanval heeft voor 8ste (nl redelijk(laag))

+ al 12 wedstrijden ongeslagen is :doh:

1. CRUSADER 12 75 - 6 36
2. BYE-Team 12 41 - 12 30
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan