Archief - Speeldag 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Black Adder

Legacy Member
2-1 gewonnen, en daarmee sta ek nu alleen eerste :applause:

'k heb 3-4-3 met 3 inner mids + 1 winger tm gespeeld

Blackadderteam

Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : reusachtig (oud)
Centrale Verdediging: buitenaards (oud)
Linker Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

42,5*, een evenaring van mijn record :)

de stand blijft spannend, 'k moet nog tegen nr. 3 en 5 en dan nog een ff overwinning voor mij

1. Blackadderteam 11 16 - 9 21

2. Schupperkes 11 27 - 15 20
3. Mechelen United 11 26 - 19 19
4. FC boelekes 11 25 - 16 18

5. Flashback 11 26 - 18 18
6. realmadrid1 11 25 - 21 18

GreywolF

Legacy Member
1-2 verloren ondanks betere stats

* had 70% balbezit
* een terechte penalty niet gekregen
* Heb 2 spelers van hem geblesseerd + één keeper
* de keeper werd vervangen door zijn coach met TSI 0
* die reserve-keeper coach doet dan nog wel een miraculeuze redding zeker bij een vrije trap

maar geen nood volgende week kan de promotie al een zekerheid zijn :D

Archeoloogke

Legacy Member
Miserie :sad:

Tegen de nr 1 gespeeld....veel beter dan hem en maar gelijk...zo blijf ik staan op een 6de plaats. :(


JV De Punkrammekes - fc Under 4 - 4

JV De Punkrammekes

Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: uitstekend (oud)
Linker Verdediging : uitstekend (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)


fc Under

Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)


altijd in de 60% balbezit gehad pff, tlukt nie dit seizoen :angry:

killblok

Legacy Member
verloren :( met 5-2, dus daar gaat mijn rechtstreekse promotie ws...
Het wordt nu wel weer spannend, Morris komt terug tot op 2 punten, dus ws valt volgende week de beslissing bij de rechtstreekse confrontatie.

Ether

Legacy Member
BAH!! Klote hattrick :/

3-4 verloren, en zwaar onverdiend alsek zo de stats bekijk

Mijn stats:
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : uitmuntend (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)


Zijn stats:
Middenveld: formidabel (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : uitmuntend (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)



Bah bah, khad toch minstens een gelijkspel verdient :doh:
En nog iets, vleugelspeler naar et midden: haalt 3 sterren, paar weken geleden haalde em met dezelfde vorm 4 sterren :s

Ether

Legacy Member
1/ Toen em naar de midden stond haalde em ook 4 sterren
2/ Heeft nix met het weer te maken, zijn specialiteit is onvoorspelbaar
3/ Tis al 3 matchen op rij zo
4/ Sinds hij die 4 sterren haalde, is z'n ervaring ook nog gestegen, z'n vorm is dezelfde gebleven, toch haalt hij 1 ster minder

Bah, ksnap het echt nie :s

sjoene

Legacy Member
random misschien?; kwenie wat et anders zou kunne zijn, en kwist nie dat da ook invloed ad op sterren:)

Marginale

Legacy Member
Nipt van de 6e gewonnne met 0-2. Den 2e in mijn reeks, die op gelijke punten stond , heeft verloren en alsek volgende week win tegen 3e bennek kampioen :)

Zijn Stats:
Middenveld: waardeloos (Laag)
Rechter Verdediging : matig (Laag)
Centrale Verdediging: matig (Heel hoog)
Linker Verdediging : zwak (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Hoog)
Centrale Aanval : slecht (Hoog)
Linker Aanval : slecht (Hoog)

Mijn Stats:
FC Marginal
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: slecht (Heel laag)
Rechter Verdediging : matig (Hoog)
Centrale Verdediging: matig (Heel laag)
Linker Verdediging : zwak (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Heel hoog)
Centrale Aanval : zwak (Heel hoog)
Linker Aanval : zwak (Heel hoog)

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
1/ Toen em naar de midden stond haalde em ook 4 sterren
2/ Heeft nix met het weer te maken, zijn specialiteit is onvoorspelbaar
3/ Tis al 3 matchen op rij zo
4/ Sinds hij die 4 sterren haalde, is z'n ervaring ook nog gestegen, z'n vorm is dezelfde gebleven, toch haalt hij 1 ster minder

Bah, ksnap het echt nie :s

Beetje in skill gezakt, beetje in vorm gezakt (onzichtbaar dan). Of gewoon de ondoorgrondelijke wegen van de HT-goden.
@ u match: u flanken omdraaien had geholpen ;)

Ether

Legacy Member
Krosser zei:
Beetje in skill gezakt, beetje in vorm gezakt (onzichtbaar dan). Of gewoon de ondoorgrondelijke wegen van de HT-goden.
@ u match: u flanken omdraaien had geholpen ;)



En da zeg je nu pas? :p
Bah :p


Jis nie in skill gezakt trouwens :)
Mja, ooit zal em wel weer 4* halen denkek ;)

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
En da zeg je nu pas? :p
Bah :p


Jis nie in skill gezakt trouwens :)
Mja, ooit zal em wel weer 4* halen denkek ;)

Sorry, mijn tactisch meesterbrein was al uitgeput :p
Let vooral op die 2 woorden tussen de haakjes ;)

perre

Legacy Member
mja, had echt ni op iets gerekend vandaag => picje, maar twvalt nog mee :D.

vc veldekens
Player rating and Team formation
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Attack in the middle
Tactic skill: formidable

Midfield: outstanding (old)
Right Side Defence: solid (old)
Central Defence: excellent (old)
Left Side Defence: solid (old)
Right Side Attack: solid (old)
Central Attack: titanic (old)
Left Side Attack: excellent (old)


Bende dames
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (Unlimited)

Midfield: formidable (old)
Right Side Defence: outstanding (old)
Central Defence: outstanding (old)
Left Side Defence: formidable (old)
Right Side Attack: solid (old)
Central Attack: supernatural (old)
Left Side Attack: magnificent (old)

van zen word class mid in de heenmatch schiet ni veel meer over :). wel minder: van men twee beste spitse pakte ene zen derde gele kaart, den andere is 6 weken out .... :cry: :sad: bye-bye training :(

1. Inter Melle 11 32 - 13 24

2. Bende dames 11 30 - 17 21
3. vc veldekens 11 32 - 32 16
4. Football Club Place 11 19 - 19 16

5. loony tunes 11 25 - 30 14
6. donne's 11 24 - 30 14

7. Korbeek Sport 11 37 - 28 12
8. obex22 11 15 - 45 7

volgende week moet ik naar korbeek. mits winst ziet het er vrij goed uit, anders ni echt... En met een gehandicapte voorlijn kan het wel es erg spannend worden *stress*

grievie

Legacy Member
The Black Adder zei:
de stand blijft spannend, 'k moet nog tegen nr. 3 en 5 en dan nog een ff overwinning voor mij

1. Blackadderteam 11 16 - 9 21

2. Schupperkes 11 27 - 15 20
3. Mechelen United 11 26 - 19 19
4. FC boelekes 11 25 - 16 18

5. Flashback 11 26 - 18 18
6. realmadrid1 11 25 - 21 18

how ket...
Das daar precies een competitie waar een promotie en net-geen-degradatie dicht bijeen liggen :eek:

Ether

Legacy Member
Mja, perre, eb je nu eigenlijk gewonnen? :p
Uitmuntend middenveld op pic is wel nice :)


@ Krosser: Dunno, is da nie wa veel?
Pakt nu:
High solid = 4 sterren
low solid = 3 sterren

Tis toch zo dajet bedoeld?

PinO

Legacy Member
tweede wedstrijd op rij gewonnen
momenteel heb ik 6 punten
en ik sta op 1 punt van de 6de plaats

volgende week topper tegen den derden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan