Archief - Speeldag 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Het gaat op het einde vh seizoen aan, de spanning stijgt.

LacrimA

Legacy Member
Ik speel tegen den 3de in klassement, zelf sta ik nog altijd 5de.
Met winst kom ik op gelijke hoogte met hem. (en iets dichter bij promotie, alhoewel da moeilijk wordt, 4 punten achter op 2de en kheb nog matchen tegen de 2de, 3de en 4de, tligt dus in mij handen :p)

Mn ploeg is normaal beter, maar vorige keer ook verloren (3-2 na 0-2 voor te staan aan rust)

Bovendien is mijne ploeg verzwakt door schorsing van mijne 3.5 ster flankspeler en vormdrops van enkele andere basisspelers.

Hij is de best scorende ploeg, ik de ploeg met minste goals tegen.

Winst is nodig ma ni vanzelfsprekend :(
Ik verwacht weer een nipt verlies of weer een gelijkspel..

Btw, in vraagtopic staat nog een vraag ivm mijn opstelling :p

einsteinbrain

Legacy Member
ik maak totaal geen kans, hij is beter, veel beter en mijn teamgeest is ook nog eens sclecht dus pic ik om volgende week toch een belangrijke mathc met beter teamgeest te kunnen beginnen

NoReason

Legacy Member
ik sta 7e op 5 punten van de 6e, bijna onmogelijke opdracht dus om niet te degraderen dit seizoen

enj0i^

Legacy Member
ik zesde, moet tegen de zevende!

IK MOET winnen of der is veel kans dak rechstreeks degradeer naar zesde :s

dus het is een heeel belangrijk weekend!

-mkz.lama-

Legacy Member
tege 4de in de stand (ik sta eerste)
ik PIC (2de week op rij)

er zijn 4 nieuwe ploegen in me reeks vanaf vandaag (er ware er namelijk 4 nog nie bezet), kmoet nu tege zo ne nieuwe ploeg spele mor em eeft nog nie ingelogd dus da wordt smooth victory ( i hope :lol: )


edit: geen verbinding met commentatoren :wtf: (bende noobs)
edit2: and we are live :niceone:

enj0i^

Legacy Member
hij heeft rood :(

maar mijn beste verdediger vant veld :(


edit: mijn uitmuntende spits :cool: scoort na 13minuten

Ether

Legacy Member
3. Arctic Elephants 10 26 - 20 18
4. The Vegeta's 10 14 - 9 16

5. FC Achter Den Hoek 10 18 - 20 13
6. Koninklijke Roesela 10 13 - 18 13

7. Jannebananne 10 18 - 23 12



Ik speel tegen de nummer 3, normaal gezien zouek moeten kunnen winnen van hem.. (sta voorlaatste door beetje pech..)
Alsek win kom ik met een beetje geluk 5de, nummer 5 en 6 hebben een zware opdracht!
Ben normaal gezien de terechte nummer 5, maar in hattrick weet je nooit :p


Nu ja, ben al goed bezig, sta al 1-0 voor :)


Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : uitmuntend (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)

Da zijn zijn beste stats ooit, kverwacht van hem vandaag een uitstekend middenveld, kdenk dak iets meer balbezit zal hebben, rest van z'n ploeg kannek ook aan -> Khoop en denk dak ga winnen :)


/edit: Shit, tis al 1-1 :p

sToRm

Legacy Member
Ik moet tegen de 3de, sta zelf 1ste, ma de match kan alle kanten uit want we hebben ongeveer dezelfde stats.

paar weken geleden stadion uitbreiding gedaan van 7.000 naar 14.000, dit is nu men eerste thuismatch --> "14000 fans komen naar Vivitonio''s Arena op deze bewolkte dag :applause: "

0-1 achter, ai ai ai :p hopelijk heeft die géne mots gepakt

Woops

Legacy Member
ik speel vandaag tegen het nummer 6 uit de reeks en sta zelf 1ste. ga pic'en maar hoop dat ik me dat niet ga beklagen. al bijna half uur bezig en nog steeds nikske gebeurd


edit: tussen 30' en 40ste minuut. 1-2 voor mij :niceone: en uitstekende middenvelder gekwetst :cry:

-mkz.lama-

Legacy Member
Woops zei:
ik speel vandaag tegen het nummer 6 uit de reeks en sta zelf 1ste. ga pic'en maar hoop dat ik me dat niet ga beklagen. al bijna half uur bezig en nog steeds nikske gebeurd

same here, ik PIC ook en in hele comp is er nog niks gebeurd
echt raar :crazy:
enkel vermelding opstelling, meer nie :woohoo:

edit: Het was duidelijk de intentie van Chupacabra om aan te vallen over de vleugels. (na 22 minuten was dit het hoogtepunt)
edit2: JAAAAAA, 0-1 :D

morris

Legacy Member
Moet tegen vijfde in stand. Speel normaal en als alles normaal is winnek wel , tenzij zen counter en/of de regen me kloot natuurlijk :)



Edit : En tstaat 0-1 :D

Archeoloogke

Legacy Member
Kspeel tegen de nr 1....normaal weeral een verloren zaak maja. :(

morris

Legacy Member
61% balbezit bij rust ma alweer ne verdediger deraf getrapt en 2 kansen grandioos gemist :(



Edit : kak 1-1 :(

liquido

Legacy Member
pff aan't verlieren van no reason...
keb wel betere tactiek denk ik maar pff 60procent balbezit :/

Archeoloogke

Legacy Member
2-3 aant verliezen en keb balbezit van 64%.....ik haat het dat da middenveld niet meer zo belangrijk is. :angry:

Me zijnen stomme counteraanval ook. :(

sToRm

Legacy Member
btw, 3 ploegen van naam veranderd bij mij in de poule. Hopelijk worde die nie inééns te sterk :p

*edit*

rust 0-1 achter, den andere 52% balverlies. hopelijk een gelijkspel

Grtz

sjoene

Legacy Member
Archeoloogke zei:
2-3 aant verliezen en keb balbezit van 64%.....ik haat het dat da middenveld niet meer zo belangrijk is. :angry:

Me zijnen stomme counteraanval ook. :(

als em counteraanval doet gaat em nie meer scoren e denkek, was da nie de limiet bij counteraanval 3kansen?

LacrimA

Legacy Member
3 counterkansen, ma ge kunt nog wel gewoon scoren.

Ik al 1-2 achter, 2 countergoals ook :s
Mn verdediging is blijkbaar serieus aan et lijden onder vormverlies :s

edit: 65 percent balbezit, 1-2 achter...
typisch

-mkz.lama-

Legacy Member
0-2 voor en 81% balbezit :woohoo:
wel weer flankaanvaller gekwetst (en heb verdomme net me dokters buite gesmete :doh: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan