Archief - Speeldag 11

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
shit, mijne solid beste middenvelder eraf gestuurd na een tweede gele kaart :(

2-2, ik speel counter

da belooft ni veel goed
B.

sToRm

Legacy Member
na 62 min. nog altyd 0-1 achter. 1-1 en ik ben naar 7e en anders is het afwachten tot de laatste speeldag

LacrimA

Legacy Member
woee van 0-2 naar 2-2, hopelijk win ik met 3-2 (meer mag :p) dan is et just omgekeerd dan mn vorige match tegen hem :p

Anyway, begin 2de helft, alles is weer zoals begin match, gelijkspel, waar ik niets mee ben

Olivier.vdb

Legacy Member
Ik (3de) speel tegen de 4de....
Spannende match: veel kansen. Tussenstand 0-0

0 - 0 is de ruststand. Dit gedeelte van de wedstrijd ging heel gelijk op tussen beide teams.

Evenveel balbezit dus...
Als ik nu verlies blijf ik 3de, maar dan is de kans op promotie miniem.

Dimitris Dittrich had een penalty moeten krijgen in de 18 minuut. Hij werd foutief neergehaald door keeper Ted Slotboom toen hij deze wou omzeilen

Spijtig, ik had een penalty moeten krijgen.

sToRm

Legacy Member
75e minuut: Hans-Ueli Düsel krijgt luid applaus van het publiek, hij kapt twee verdedigers uit in de 75e minuut en lobt de bal beheerst achter de keeper. Een schitterende gelijkmaker, 1 - 1.

HOEREEUUHHH :applause:

liquido

Legacy Member
ja :s verloren van club PP die wss had gemotst :S
nice stats van u
heb deftige stats en sterren alleen vind ik het raar dat ik maar matig middenveld heb

morris

Legacy Member
nipt 1-2 gewonnen :)

DDnC
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: redelijk

Middenveld: waardeloos (Heel laag)
Rechter Verdediging : matig (Heel laag)
Centrale Verdediging: matig (Heel hoog)
Linker Verdediging : zwak (Hoog)
Rechter Aanval : slecht (Laag)
Centrale Aanval : slecht (Hoog)
Linker Aanval : slecht (Hoog)


KWS Morris
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: waardeloos (Hoog)
Rechter Verdediging : matig (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Hoog)
Linker Verdediging : zwak (Heel hoog)
Rechter Aanval : zwak (Heel laag)
Centrale Aanval : slecht (Laag)
Linker Aanval : slecht (Heel hoog)

sToRm

Legacy Member
yes 1-1

3e staat nu 6punten achter op nr.1 en 2(ikke).

zal wel promoveren worden dan :)

Olivier.vdb

Legacy Member
Dzu, verloren van de 4de.
Ik ben bijna 100% zeker dat dien eikel gemotst heeft.
Aangezien die zijn middenveld plots een level hoger is.
Maar ik blijf toch 3de :tongue:

-mkz.lama-

Legacy Member
0-5 gewonnen op PIC tege de 4de :niceone:
meeste sterren tot nu toe: 26 :applause:

Interficio

Legacy Member
Deze week verloren tegen den eerste, k heb niet gemotsd omdat k volgende match tegen den derde moet.

Als ik daar tegen mots en win ben ik 98% zeker van promotie, blijven hopen :woohoo:

In_The_End

Legacy Member
0-4 gewonne:)

Pinguins Brugge
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : matig (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)

TKiFr
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: redelijk

Middenveld: matig (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : briljant (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)

4. TKiFr 13ptn
5. FC De Prullebalken 11
6. Pinguins Brugge 10
7. Mr D 10
8. KSK_Heist 9
twordt nog spannend

Nookiedog

Legacy Member
5-2 gewonnen, voor teerst kaap vd 40 sterre :) 40.5 :D
(3 verdedigers 4.5 en eentje 4 wooooo)

Boris Barowski

Legacy Member
weer een ekwetste en 1 geschorste
en daarbij dan nog 3-2 verloren :(

B.

Woops

Legacy Member
simpele 1-4 winst vandaag 2de in de stand verloren en sta nu 4 punten voor :)


s.k. de pullers
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : goed (oud)


Oeps
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : briljant (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

LacrimA

Legacy Member
Hehe, 3-2 gewonnen dus na eerst 0-2 achter te staan.
Vorige week ook van 2-0 naar 2-2 gekomen nog.

Jammer genoeg eeft den 2de ook gewonne (9-0 waar ik vorige week 2-2 tegen speelde? :s terwijl onze ploegen gelijkwaardig zijn)

dermee :
eerst 28 punten
2de 22
en dan 3 ploegen, waaronder ik, met 18

kmoe nog tegen ene met 18 ptn en tegen den 2de en tegen voorlaatste.
Dus kmoe altijd winnen en hopen da 2de nog es verliest tegen nen niet rechtstreekse concurrent :s (1ste bv, ma die wordt slechter en slechter)

Twordt quasi onmogelijk, door mn gelijkspel van vorige week :s

Re@V0r

Legacy Member
0-2 verloren tegen den 2en waardoor die nu over mij springt en 1e wordt :(
en dan nog ne shitpull erbovenop... tkan weer ni beter in hattrick dit weekend :s

rpg_gamer

Legacy Member
5-0 gewonnen (geen forfait) Daarmee blijf ik in 7de. Volgende seizoen kan ik voor promotie gaan.

sjoene

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
Dzu, verloren van de 4de.
Ik ben bijna 100% zeker dat dien eikel gemotst heeft.
Aangezien die zijn middenveld plots een level hoger is.
Maar ik blijf toch 3de :tongue:

ik ben die eikel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan