Archief - Speeldag 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoReason

Legacy Member
liquido zei:
junge ik snap ni ad gij 7des sta
ale u stats v vandaag :)
dermee kunde nog 6des worden zne
tegen u ga ik denk ik verlieze dus wss pic ofzo en dan mots tegen daltons ompuntjes te sprokkele
:p voor t'zelfde geld doet ge het net omgekeerd zeker
enfin, nog veel succes en hopelijk kunt ge de 4e plaats vasthouden want testwedstrijden zijn geen pretje :)

Re@V0r

Legacy Member
rechtstreekse promotie als ge em ni wilt is ook geen pretje :p
kga echt wel mijne b-ploeg moeten laten spelen in mijn laatste 2-3 matchen in de hoop da k es verlies of gelijkspeel :)

The Black Adder

Legacy Member
zijn eerste kans in de 89e minuut direct binnen :(

1-1 gelijk dus

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : mythisch (oud)
Centrale Verdediging: reusachtig (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : uitstekend (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)

klassement blijft spannend:

1. Schupperkes 10 26 - 10 20

2. FC boelekes 10 24 - 14 18
3. realmadrid1 10 24 - 18 18
4. Blackadderteam 10 14 - 8 18

5. Mechelen United 10 21 - 18 16
6. Flashback 10 23 - 17 15

sleejer

Legacy Member
1-0 gewonneuh :applause:

harde djonne
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : bovennatuurlijk (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : goed (oud)


F.C. Beaming
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)

In_The_End

Legacy Member
2-3 verlore :doh:

TKiFr
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: redelijk

Middenveld: slecht (Hoog)
Rechter Verdediging : zwak (Hoog)
Centrale Verdediging: matig (Heel laag)
Linker Verdediging : matig (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Laag)
Centrale Aanval : matig (Hoog)
Linker Aanval : matig (Laag)


FC Cosmo
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: zwak (Heel laag)
Rechter Verdediging : slecht (Heel hoog)
Centrale Verdediging: zwak (Hoog)
Linker Verdediging : slecht (Laag)
Rechter Aanval : slecht (Hoog)
Centrale Aanval : zwak (Hoog)
Linker Aanval : slecht (Hoog)

Olivier.vdb

Legacy Member
6-0 gewonnen :woohoo: :applause:
Ik heb tot nu toe nog maar 1 wedstrijd verloren heel het seizoen door :D (maar wel al 3 keer gelijkgespeeld)
Maar spijtig genoeg sta ik 3de met 2 punten achter op de 2de :evil:
Een paar keer mots en ik kan mss nog wel kans maken op een promotieplek

Boris Barowski

Legacy Member
0-2 achter
dan nog 3-2 gewonnen tegen die 2 plaatsen boven mij

mijn slechtste spits heb ik moetne opstellen wegens een blessure,
maakt die toch geen hattrick zeker ^^
hij stijgt in mijn achting

volgende week speelt die achter mij tegen de eerste (minstens 10-0)
en die voor mij staan op respectievelijk 1 en 2 punten voor mij
ik speel dan tegen die voor mij voor een veilige plaats

stadion halfvol, en tevens beste recette van het seizoen tot nu toe

een goeie week dus ^^

B.

Olivier.vdb

Legacy Member
mijn slechtste spits heb ik moetne opstellen wegens een blessure,
maakt die toch geen hattrick zeker ^^
hij stijgt in mijn achting

Stijgen al jouw spelers in achting wanneer ze geen hattrick maken ??
Bij mij is het net omgekeerd...

:lol: :p :lol:

NoReason

Legacy Member
Boris Barowski zei:
mijn slechtste spits heb ik moetne opstellen wegens een blessure,
maakt die toch geen hattrick zeker
hij stijgt in mijn achting
:) gesproken zou het wss wel duidelijker zijn

morris

Legacy Member
7-0 gewonnen tege de voorlaatste

KWS Morris
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: slecht (Heel laag)
Rechter Verdediging : matig (Heel laag)
Centrale Verdediging: zwak (Hoog)
Linker Verdediging : zwak (Heel hoog)
Rechter Aanval : slecht (Heel hoog)
Centrale Aanval : slecht (Laag)
Linker Aanval : slecht (Heel hoog)


fc toekel
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: waardeloos (Laag)
Rechter Verdediging : slecht (Hoog)
Centrale Verdediging: slecht (Laag)
Linker Verdediging : waardeloos (Heel hoog)
Rechter Aanval : zwak (Hoog)
Centrale Aanval : zwak (Heel laag)
Linker Aanval : zwak (Heel hoog)

Ben tevrede over stats , zo zijn ze normaal altijd. Ma die aanval daar mankeert nog vree veel aan. Momenteel nog altijd ant zoeke voor goed spitske :)

Interficio

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
Stijgen al jouw spelers in achting wanneer ze geen hattrick maken ??
Bij mij is het net omgekeerd...

:lol: :p :lol:

Ik zou ook geen ipv een zeggen , misschien iets typisch Antwerps?

Anyway, vandaag goed gespeeld, mijne middenvelder die een blessure achter de rug had en twee weekjes B-ploeg kreeg opnieuw een kans en maakte een hattrick. :applause:

Volgende week (ik als tweede) tegen den eerste, een topmatch dus. Ik ga dervoor

GioGo

Legacy Member
Nu Timmie wat puntjes heeft laten liggen, net als de derde van de stand, heb ik kunnen profiteren met een 5-0 overwinning. De 30 punten opt einde vant seizoen zitten er nog altijd in, en daarvoor zou ik getekend hebben aant begin vant seizoen.

Timmie

Legacy Member
En volgende week loopt ge weer verder uit wrsch, want dan moet ik tegen The Looney Tunes..

enj0i^

Legacy Member
sleejer zei:
1-0 gewonneuh :applause:

harde djonne
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : bovennatuurlijk (oud)
Rechter Aanval : goed (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : goed (oud)


)



sleejer, uw attack is nie te best eh :p

VDCNathan

Legacy Member
Interficio zei:
Ik zou ook geen ipv een zeggen , misschien iets typisch Antwerps?
Nop, kzen van Vlaams Brabant, en'k zeg da ok :)

Mja, vandaag was't ik als derde tegen de 2e,
hemmek z'n positie kunnen innemen :applause:
Als alles meezit zen'k na degradatie drek trug eweg uit VII :D

$hitFly

Legacy Member
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud

5-0 gewonne :)
kmoet dringend wa betere spelers kope :p

SIO

Legacy Member
Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : uitstekend (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)

ofwel:

Middenveld: redelijk (Hoog)
Rechter Verdediging : zwak (Heel laag)
Centrale Verdediging: redelijk (Heel laag)
Linker Verdediging : matig (Heel hoog)
Rechter Aanval : zwak (Heel hoog)
Centrale Aanval : zwak (Heel hoog)
Linker Aanval : slecht (Hoog)

killblok

Legacy Member
alweer simpele winst met 6-1. De tegenstander maakte het mij nog gemakkelijk door een nieuwe opstelling uit te proberen waardoor zijn organisatie slecht was.

de sjarels
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)


DDnC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan