Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Archeoloogke zei:Ik moet tegen Gent Dragons....iemand die nog in een reeks van een medetelenetter zat dacht ik.
Hij speelt altijd een 3-4-3....hoe zou ik spelen? Zn zwakte ligt op zn middenveld (haalt maar matig ofzo). Vorige keer speelde ik veel te verdedigend...kzou dus nu beter 3-5-2 pakken zeker?
En die flankspelers....'naar het midden' spelen of beter aanvallend?
Alvast bedankt voor de hulp.![]()



(wel 4 of 5 punten voor op hem, en maar 3 punten achter op 3de)
)

. Verwacht een vlotte overwinning. 4-0 of zo zou mooi zijn. Piccen zoals altijd natuurlijk (wanneer blijven we poe vasthouden
)
) en te tam om er bij te kopen, i know, verwaarloos mijn training
Deze week worden slechts 6 defenders getraind.