Archief - Speeldag 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinO

Legacy Member
vandaag match tegen de derde laatste (ik sta laatste :p)

ik heb 7 punten minder als hem, dus ik ben verplicht te winnen

Archeoloogke

Legacy Member
Ik moet tegen Gent Dragons....iemand die nog in een reeks van een medetelenetter zat dacht ik. :p

Hij speelt altijd een 3-4-3....hoe zou ik spelen? Zn zwakte ligt op zn middenveld (haalt maar matig ofzo). Vorige keer speelde ik veel te verdedigend...kzou dus nu beter 3-5-2 pakken zeker?

En die flankspelers....'naar het midden' spelen of beter aanvallend?


Alvast bedankt voor de hulp. :D

geebaby

Legacy Member
Vandaag hoop ik een monsterscore te behalen. Maarja met hattrick weet je nooit e ;)

we will see e ;)

grtzzzz

morris

Legacy Member
Vandaag tegen de voorlaatste , moet zeker winnen nu want vorige week alweer onverdiend verloren tege de zesde :(

Archeoloogke

Legacy Member
Archeoloogke zei:
Ik moet tegen Gent Dragons....iemand die nog in een reeks van een medetelenetter zat dacht ik. :p

Hij speelt altijd een 3-4-3....hoe zou ik spelen? Zn zwakte ligt op zn middenveld (haalt maar matig ofzo). Vorige keer speelde ik veel te verdedigend...kzou dus nu beter 3-5-2 pakken zeker?

En die flankspelers....'naar het midden' spelen of beter aanvallend?


Alvast bedankt voor de hulp. :D


Iemand die keer wil antwoorden op mn vraag? :p

Ether

Legacy Member
KSV Bornem - Jannebananne


Vrij moeilijke match, op papier is da de besten van m'n reeks..
Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : uitstekend (oud)
Rechter Aanval : wonderbaarlijk (oud)
Centrale Aanval : wonderbaarlijk (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)


Kdenk dat vrij moeilijk ga zijn om te winnen :p
Kverwacht formidabel middenveld, heb nieuwe inner mid gekocht, verdediging + keeper in supervorm, enkel m'n aanval vrij zwak in vorm

Nu ja, wie weet :p

The Black Adder

Legacy Member
ik speel uit bij den eerste, als ek win sta ik eerste. 'k ga winnen dus :)

Olivier.vdb

Legacy Member
Ik moet tegen een ploeg die net nieuw is in mijn reeks (de vorige eigenaar is er mee gestopt)...
Ik heb wel pech dat mijn twee belangrijkste middenvelders niet kunnen meespelen :(

In_The_End

Legacy Member
Ik moet thuis tegen FC Cosmo. Ploeg met veel beter middenveld ma slechtere verdediging en aanval.

Middenveld: zwak (Hoog)
Rechter Verdediging : waardeloos (Heel hoog)
Centrale Verdediging: slecht (Hoog)
Linker Verdediging : slecht (Laag)
Rechter Aanval : waardeloos (Heel hoog)
Centrale Aanval : slecht (Heel hoog)
Linker Aanval : waardeloos (Heel hoog)

FeNiX4LiFe

Legacy Member
speel thuis als 3de tegen de laatse.
het lijkt op voorhand als een eenvoudige wedstrijd maar met countervoetbal weet je het nooit en ben je nooit klaar.
dus niet te vroeg victorie kraaien

LacrimA

Legacy Member
Kspeel tegen de voorlaatste, zelf sta ik 1 plaatsje hoger :p (wel 4 of 5 punten voor op hem, en maar 3 punten achter op 3de)

Op papier zeker haalbaar, maarjah, kheb de neiging om es te winnen tegen betere ploegen en nipt te verliezen tegen slechtere of gelijkwaardige :s

(en weer 3 basisspelers gedaald in vorm :s)

We zien wel...

Re@V0r

Legacy Member
als leider aantreden opt veld van de 2e die slechts 2 puntjes achter me staat :)
in theorie is em beter dan mij ma kben benieuwd hoe mijne nieuwe middenvelder et er vanaf ga brengen en als em wa evenwicht kan bezorgen...
als k win is de titel zo goe als binnen denk k
als k gelijkspeel is er nog nix gebeurd :p
we zullen zien

Forza

Legacy Member
Ik speel tegen de vijde, met men hele b-ploeg zoals geweten :). Verwacht een vlotte overwinning. 4-0 of zo zou mooi zijn. Piccen zoals altijd natuurlijk (wanneer blijven we poe vasthouden :p)

Speel wel 3-5-2 (tekort aan verdedigers :unsure:) en te tam om er bij te kopen, i know, verwaarloos mijn training :( Deze week worden slechts 6 defenders getraind.

Dash

Legacy Member
ik pic tegen laatste, hopelijk ts omhoog door monsteroverwinning, vorige keer won ik 0-9 (toen niet gepict)

MilkSjeik

Legacy Member
Ik speel vandaag tegen de 2e (zelf sta ik 5e). Waarschijnlijk verlies ik toch, daarom heeft mijn team de match zeer rustig aangevangen. Ik hoop volgende week en/of de laaste week dit seizoen punten te scoren. Mijn ts kan wel een boost gebruiken... De voorlaatste week speel ik tege de eerste...

enj0i^

Legacy Member
ik moe winnen, tis tegen beste ploeg uit reeks (uitmuntend middenveld :o)

maar mijn ploeg is in topvorm!! dus hopelijk zit er iets in!

sjoene

Legacy Member
0-1
1-1
2-1

in twee minuten :applause:

twee goals van men topscoorder, hopelijk schiet em er nog een paar binnen:d

Re@V0r

Legacy Member
1-1 na 20 minuten
mijn spelers hanteren de extreme manieren om het middenveld wa in evenwicht te brengen :p ze torpederen daar gans die boel van mijn tegenstander :D
al enen da het uitschreeuwde van de pijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan