Archief - Speeldag 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sToRm

Legacy Member
yes

met menne 2-5-2 formatie 1-4 voorgekome, 4 goale van dezelfde man, is nu topskutter :D

btw, 3 penalty's gehad :crazy:

enj0i^

Legacy Member
GVD in 85minuut een goal tegen

klote

edit: argh juist penalty, maar scheidsrechter ziet et nie :s

Forza

Legacy Member
enj0i^ zei:
er zit een in mijn reeks met uitmuntend middenveld :(

5de klasse is da dan :(


edit: echt wel superspannend in mijn match, 1-1 en we krijgen alletwee kansen
Ik steek in zesde en haal ook uitmuntend middenveld :p, weliswaar in friendlys, vind mijn competitie niet cool genoeg :D

(3-0 ant winne )

enj0i^

Legacy Member
)pff :(

1-2 verloren :(


Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

36 sterren , pff



ben wel content over stats, maar kwil uitstekend midfield en men centrale attack nog level hoger!

Ether

Legacy Member
Bah jong, wa is da me hattrick :s


Plots haalek maar goed middenveld, en em ook... Middenvelder e rode kaart gehad :sad:


Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : matig (oud)



Bah, slechte stats, straftraining here we come :p

Archeoloogke

Legacy Member
Gent Dragons - JV De Punkrammekes 6 - 0

Gent Dragons

Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : briljant (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : reusachtig (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)


JV De Punkrammekes

Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: formidabel

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : uitstekend (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : formidabel (oud)

Opeens haalt em 'goed' middenveld hoor :ironic:
Tzit niet mee met hattrick. :(

Timmie

Legacy Member
Bijna constant met 10 man gespeeld.. 2 verdedigers
op het laatste nog 3 kansen laten liggen, match toch nog op 1-1 geeindigd

men stats (ts bedaard)

Middenveld: briljant (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

sjoene

Legacy Member
6-2 gewonnen

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)

zouk iermee meekunnen in 5de, middenveld zou normaal tussen redelijk en goed moete liggen:)

sToRm

Legacy Member
1-5 gewonne :) ik stond 2e, nu 1ste.

de 3e moest tegen de 1e, stond na 80min 4-1 voor, match geëindigt op 4-4 daar. wel spijtig voor de 3e want nr. 1 is ne cheater die al een 2weke nimeer kan inlogge.

ma alles kan nog in onze groep, want ik moet nog tegen die 2 en we zijn aan elkaar gewaagd

-mkz.lama-

Legacy Member
3-0 gewonnen op pic tegen de laatsten
tijdens verslag is geen enkele speler van die kerel vernoemd (of tis om te zeggen wie speelde :woohoo: )

enj0i^

Legacy Member
sjoene zei:
6-2 gewonnen

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)

zouk iermee meekunnen in 5de, middenveld zou normaal tussen redelijk en goed moete liggen:)

kvrees dat jet moeilijk gaat hebben!


Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: uitmuntend (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : matig (oud)


en 6de plaats :s

sjoene

Legacy Member
ma vandejaar kank nog nie promovere, volgend ajar wel, dus nog wa uitbreide:d

MilkSjeik

Legacy Member
6-0 verloren zoals verwacht... enige kans was penalty die mijn speler domweg over trapt...

VDCNathan

Legacy Member
3-1 gewonnen,
nu sta'k 2e in m'n reeks :)
Als ik nu alles zou kunne winne,
ben ik zeker van promotie :)

Re@V0r

Legacy Member
1-2 gewonnen :p
sta nu 5 punten voor op dien, en nog 2 op die gast da k volgende zondag tegen moet :p
ne keer een definitieve kloof met die mannen slaan é :D

liquido

Legacy Member
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)

3-1 gewonnen en een 5de plaats (die moeilijk te behouden zal worden)

NoReason

Legacy Member
liquido zei:
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)

3-1 gewonnen en een 5de plaats (die moeilijk te behouden zal worden)
4e plaats bedoel je :p en van mij zal je niet teveel schrik meer moeten hebben vrees'k (voor mij :( )

liquido

Legacy Member
junge ik snap ni ad gij 7des sta
ale u stats v vandaag :)
dermee kunde nog 6des worden zne
tegen u ga ik denk ik verlieze dus wss pic ofzo en dan mots tegen daltons ompuntjes te sprokkele
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan