Archief - SOCOM 4: Special Forces

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
devil zei:
hoe kon je in de beta geraken ?

Beta Tester zijn of KZ3 hebben gekocht waar een code bijzat voor de Beta.
Binnenkort is hij ook toegankelijk voor PS+ leden.;)

Levicious

Legacy Member
koolcast zei:
Van Arkaine('of iets in die aard')?

Op het forum waren ze opzoek naar lekken en zijn bij hem en nog een paar andere terecht gekomen...

Neen niet van Arkaine.
Kweet eigenlijk niet hoe ze eraan komen.
Onze clanleader heeft em ,en is zelfs geen beta tester.
Maar allesinds niet van Arkaine want die horen wij in tdw zelfs niet meer :D
En heb nog een account gekregen van iemand anders met een share account.
Maar die geef ik wss aan mijn broer ;)

1.5GB patch aant downloaden , na half uurke ofzo aan 55 procent :p

koolcast

Legacy Member
Op de SharpShooter is dat de Move button denk ik,op de DS3 heb ik geen enkel idéé.;)

Levicious

Legacy Member
R2 tappen :p

Wel tof om te spelen. Lijkt niet echt op socom.
Maar het heeft meer een uncharted MP gevoel...

- Camera staat wel veel te dicht op char
- Granaten gooien is lomp , ge ziet niet naar waar ge ze smijt

Levicious

Legacy Member
snejke zei:

Het is al lang gezegd dat je geen socom moet verwachten.
Ik vind hem spelen gelijk Uncharted 2.
Game is tof geloof me :)

Enigste wat nog moet veranderen is die L1 ( zou liever hebben dat je hip fire moet gebruiken gelijk de normale socom 2 ) en die camera meot echt achteruit.
Die camera is wel irri :)

Voor de rest zie ik dit wel een toptitel wordne :)

En kijk eens op CG ; daar is er iemand met een account die oneindig shares heeft heb ik gelezen :|

nee op CG forum (s4 sectie) bij de thread van Jacko, zijn account geeft oneindig veel downloads voor de beta, echt easy!

ja voor zover ik weet wel, zijn gegevens staan gewoon op het CG forum

Digishine

Legacy Member
effe voor de duidelijk zeggen de beta als je die op je account heeft kan je op oneindig veel ps3's installeren want deze beta is de zelfe beta file die de mensen zullen downloaden in de psn store als het stage 4 bereikt :)

Cranberry

Legacy Member
Digishine zei:
effe voor de duidelijk zeggen de beta als je die op je account heeft kan je op oneindig veel ps3's installeren want deze beta is de zelfe beta file die de mensen zullen downloaden in de psn store als het stage 4 bereikt :)

Ja maar het "mag" niet! A.k.a. "ik voel mij speciaal omdat ik de beta heb en daarom wil ik hem niet sharen", lol.

Eens op CG kijken want hier moet ge het niet komen vragen.

Cranberry

Legacy Member
Thread ook al gevonden, jammer inderdaad, onbegrijpelijk dat er altijd een rotzak moet zijn die het verpest. Ach ja

Dr. Muerte

Legacy Member
Levicious zei:
Enigste wat nog moet veranderen is die L1 ( zou liever hebben dat je hip fire moet gebruiken gelijk de normale socom 2 ) en die camera meot echt achteruit.
Die camera is wel irri :)

Hoe werkt het aim systeem juist? Want in de filmpjes zie ik meestal hipfire maar soms ook aim-down-sight via red dot of scope ofzo...?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan