koolcast
Legacy Member
devil zei:hoe kon je in de beta geraken ?
Beta Tester zijn of KZ3 hebben gekocht waar een code bijzat voor de Beta.
Binnenkort is hij ook toegankelijk voor PS+ leden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
devil zei:hoe kon je in de beta geraken ?

koolcast zei:Van Arkaine('of iets in die aard')?
Op het forum waren ze opzoek naar lekken en zijn bij hem en nog een paar andere terecht gekomen...




mentor0 zei:Wanneer komt die beta voor PS+? Wil deze wel een kans geven.

snejke zei:YouTube - [2EZ] Maloki Playing Socom 4 Beta Uplink Respawn (HD)
Trekt toch nie op socom? pff... COD in 3 person ofzo?![]()


nee op CG forum (s4 sectie) bij de thread van Jacko, zijn account geeft oneindig veel downloads voor de beta, echt easy!
ja voor zover ik weet wel, zijn gegevens staan gewoon op het CG forum
Digishine zei:effe voor de duidelijk zeggen de beta als je die op je account heeft kan je op oneindig veel ps3's installeren want deze beta is de zelfe beta file die de mensen zullen downloaden in de psn store als het stage 4 bereikt![]()
Levicious zei:Enigste wat nog moet veranderen is die L1 ( zou liever hebben dat je hip fire moet gebruiken gelijk de normale socom 2 ) en die camera meot echt achteruit.
Die camera is wel irri![]()