Archief - SOCOM 4: Special Forces

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Digishine

Legacy Member
en wie is iedereen?

toch een chill spelleke ze kzen het aant overwegen om het te kopen :')

NovaHova

Legacy Member
op socom.com
consolegaming.eu
gamebattles.com

Ik wil hem gewoon eens testen.. Ik hoor veel slechte dingen en ik wil zipper niet supporten als ze de hele game verknoeid hebben.

En hoe meer feedback hoe beter toch? Het is maar een beta, geen volledige game.
Een volledige game zou ik ook niet vragen om te sharen hoor.

koolcast

Legacy Member
NovaHova zei:
Mag niet? Hoezo niet? Iedereen doet het..

Je mag geen BETA sharen,wel ander stuff.;)
Als ge dat doet zijt ge u plaatske kwijt...

Zo duidelijk genoeg?:unsure:

NovaHova

Legacy Member
Plaatske kwijt? Welke plaatske?
Ze doen er echt niet moeilijk om hoor, ze hebben die beta codes gewoon aan random mensen gegeven. Niet geselecteerd ofzo hoor.

koolcast

Legacy Member
NovaHova zei:
Plaatske kwijt? Welke plaatske?
Ze doen er echt niet moeilijk om hoor, ze hebben die beta codes gewoon aan random mensen gegeven. Niet geselecteerd ofzo hoor.

Dude,ik ben een Official Sony Beta Tester.Dus ik krijg alle Betas,onlangs was er ene van MotorStorm Apocalypse.

Als ge het nu nog niet snapt...

NovaHova

Legacy Member
Ok, dan ben jij de enige die het niet kan sharen omdat je een official tester bent, maar de rest kan het wel degelijk.

Digishine

Legacy Member
ik kan het ook ni delen omdak in de US beta versie zit en met een NDA contract aan men been zit

Digishine

Legacy Member
ik zou zeggen check op hun twitter en facebook want ze gaan deze week ook code's uitdelen :)

Cranberry

Legacy Member
Cranberry zei:
Als ik nu + zou kopen, kan ik de beta dan ook meteen downloaden de 22ste of is er een soort van termijn dat ge al +member moet zijn voor ge de beta kunt spelen om mijn "plan" dus tegen te gaan? Ben al een tijd aan het overwegen om + te worden en dit zou wel eens de ideale gelegenheid zijn...

NovaHova

Legacy Member
Ja je kan hem meteen de 22ste downloaden.
Maar anyway, voor degene die de beta hebben en er geen drama over maken om hem te sharen PM me. En dan trakteer ik je ook op een pintje.

boeffel

Legacy Member
kga gene move kopen voor da spel ze, da lijkt te chaotisch in da filmke :p

NovaHova

Legacy Member
Met die move kan je nooit precies genoeg zijn om goed te worden.
Controller all the way. Maar van wat ik lees, is de beta echt een drama. Het enige socom wat er aan is is de naam op de box.

Daarom wil ik hem zo rap mogelijk proberen, ik ga sony niet supporten voor troep.

LT2k3

Legacy Member
NovaHova zei:
Met die move kan je nooit precies genoeg zijn om goed te worden.
Controller all the way. Maar van wat ik lees, is de beta echt een drama. Het enige socom wat er aan is is de naam op de box.

Daarom wil ik hem zo rap mogelijk proberen, ik ga sony niet supporten voor troep.

een beta representeert niet het volledige spel.
dus ik zou zeggen leen het spel aan iemand wanneer het officieel uitkomt ;)
ik zit te wachten op de ps plus beta...
kheb al videos gezien en het ziet er wel goed uit ;)

Digishine

Legacy Member
iemand die toevalig ook nog de beta heeft ? om een keer een matchke te spele :p

Teknohol1c

Legacy Member
Aan iemand die er zo zit achter zit te zagen zou ik mijn code ook ni geven ze... wtf man: als iemand nu zegt nee aanvaard da dan eh... Of zijde thuis nooit gewend geweest om es een nee te krijgen??
Manieren genoeg om aan een beta te geraken...
bij KZ3 zit er een code
Ge kunt via twitter code's te pakken krijgen..
Als ge hier zoveel tralala kunt maken kunde uwe tijd ginder ook zitten verdoen om ene te winnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan