Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stony_v zei:Aan iemand die er zo zit achter zit te zagen zou ik mijn code ook ni geven ze... wtf man: als iemand nu zegt nee aanvaard da dan eh... Of zijde thuis nooit gewend geweest om es een nee te krijgen??
Manieren genoeg om aan een beta te geraken...
bij KZ3 zit er een code
Ge kunt via twitter code's te pakken krijgen..
Als ge hier zoveel tralala kunt maken kunde uwe tijd ginder ook zitten verdoen om ene te winnen

stony_v zei:Zat gij achter ne share te zagen? Neen![]()

Digishine zei:Gebruikt dan maar is de Quote optie![]()
Levicious zei:Heb hem ook gekregen via share![]()
Even uittesten .
snejke zei:
