alcatrec
Legacy Member
Beestenbos is boos
. Een van de zovele geweldige tekenfilms van vroeger. Ik keek er voeger naar op de BRT of NOS. Altijd gedacht dat dat een Nederlandse reeks was.
Staan op de dvd ook de gedubde versie in het nederlands?
Ongelofelijk wat de huidige en toekomstige generaties allemaal moeten missen als je ziet wat voor zever ze nu allemaal uitzenden. Jammer...
. Een van de zovele geweldige tekenfilms van vroeger. Ik keek er voeger naar op de BRT of NOS. Altijd gedacht dat dat een Nederlandse reeks was.Staan op de dvd ook de gedubde versie in het nederlands?
Ongelofelijk wat de huidige en toekomstige generaties allemaal moeten missen als je ziet wat voor zever ze nu allemaal uitzenden. Jammer...

triest
:naughty: