Archief - Retro-Serie's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alcatrec

Legacy Member
Beestenbos is boos :). Een van de zovele geweldige tekenfilms van vroeger. Ik keek er voeger naar op de BRT of NOS. Altijd gedacht dat dat een Nederlandse reeks was.
Staan op de dvd ook de gedubde versie in het nederlands?

Ongelofelijk wat de huidige en toekomstige generaties allemaal moeten missen als je ziet wat voor zever ze nu allemaal uitzenden. Jammer...

kristofb

Legacy Member
Beestenbos is Boos was / is gewoon geweldig. Dat gaat verplicht kijkvoer worden voor onzen Daan als em een beetje ouder is! :)

specie

Legacy Member
tv in de jaren 80 -90 was zoveel beter dan nu . als je eens kijkt naar wat de gastjes nu allemaal kijken , een hoop zever in pakjes imo .

ik keek vooral naar

-beestenbos is boos :)
-rescue rangers
- ducktales
-goof troop
-doug
-gummi bears
-tale spin
-darkwing duck :p

-power rangers , maar enkel de eerste series

-good old scooby doo , zag overlaatst een re make , en het is volledig verkracht , mega grote hoofden enzo ... :( triest

Private Joker

Legacy Member
Als we het dan toch over Beestenbos hebben, dan ineens ook Calimero, Alfred J. Kwak en David de Kabouter erbij gooien!

In mindere mate: Het Liegebeest, Fabeltjeskrant, Gummibears, Ovide en Seabert...

Ligt het aan mij of waren ze vroeger veel leerrijker en zat er meer inhoud in de tekenfilms?

alcatrec

Legacy Member
In mindere mate de Gummi bears? :unsure::naughty:
Natuurlijk zat er vroeger meer inhoud in de tekenfilms...

mazonemayu

Legacy Member
ze hadden vooral ook een ziel, want het was tenslotte GETEKEND; nu maken ze al die shit gewoon zoals n game: met libraries op ne pc. wat is daar nu aan??

KillingRaptor

Legacy Member
alcatrec zei:
Beestenbos is boos :). Een van de zovele geweldige tekenfilms van vroeger. Ik keek er voeger naar op de BRT of NOS. Altijd gedacht dat dat een Nederlandse reeks was.
Staan op de dvd ook de gedubde versie in het nederlands?

Ongelofelijk wat de huidige en toekomstige generaties allemaal moeten missen als je ziet wat voor zever ze nu allemaal uitzenden. Jammer...

Nee die niet, enkel de Duitse dubs en de originele Engelse versie. Maar de Engelse stemmen zijn echt goed ook, ik herinner me zelfs niet meer hoe de Nederlandse waren eigenlijk... Is een BBC reeks maar vreemd genoeg nog niet op DVD verschenen in de UK.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik was deze helemaal vergeten, keek ik ook vaak naar vroeger!

[youtube]Znsc9C3jK2E[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan