Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik bedoel een toestel met HD-games.xxheartlessxx zei:

xxheartlessxx zei:Ik heb zojuist FF XII geprobeerd en het beeld was ook niet zo schitterend, dus het zal niet echt aan het spel liggen.

En kun je het met je tv uitrekken naar 16:9 ? Staat je PS2 wel op 16:9 ingesteld ?Scooter zei:Waar Goldrusher het vandaan haalt dat je beeld uitgerokken wordt indien het spel geen breedbeeld ondersteund is mij een raadsel. Mijn tv speelt dat toch netjes af in 4:3, met natuurlijk de bijhorende balken links en rechts.
Ik kan op mijn tv elke beeldverhouding kiezen op het componentsignaal, maar ik heb enkel nog maar MGS3 en 2 gespeeld sinds ik mijn Sony Bravia heb. Beide zijn enkel maar te spelen in 4:3 dacht ik zo. Ik heb de PS2 in breedbeeld gezet maar als ik naar de instellingen of de browser ga heb ik langs de 4 kanten zwarte balken. Ik veronderstel dat mijn TV dat nog moet rekken maar heb me daar niet mee bezig gehouden aangezien mijn games die ik ging spelen 4:3 zijn. Ik zou eens een spel moeten proberen dat breedbeeld ondersteund en zien wat dat geeft. Ik veronderstel dat GT4 dat wel heeft.Goldrusher zei:En kun je het met je tv uitrekken naar 16:9 ? Staat je PS2 wel op 16:9 ingesteld ?
Anyway, op de meeste tv's kun je de beeldverhouding van een componentsignaal (en ook HDMI) niet aanpassen.
Jonas89 zei:Is de moeilijksheidsgraad hoog? Want heb ergens gelezen dat je niet kan kiezen in het begin...
kweet het niet meer zo goed