Archief - Red Dead Redemption

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vraeck

Legacy Member
niet gevonden in MM Oostakker, maar niet getreurd. Ik ga er dan ook geen 65 euro aan kwijt zijn. Morgen es terug gaan zien.

el slettos

Legacy Member
morgen ga ik toch wel een limited edition proberen te vinden, heeft game mania er niet morgen? stond iets daarover in de ps3 thread ofzo?

JimmyPatterson

Legacy Member
Heb vandaag mijn sms gekregen om mijn game te gaan halen maar kben nog niet gegaan:p

lecleir

Legacy Member
Is bij jullie dat volume ook zo stil?

mijn tv staat op volume 20 bij gewone televisieposten, en bij dit spel op 75 en dan staat het normaal luid...

Zit zelf nog maar in de eerste lvls, waar je alles leert. Moet wel zeggen, paardrijden in volle snelheid op zo'n vlakte is wel cool, het geluid van die hoeven draagt toch alvast bij aan lekker westernsfeertje

el slettos

Legacy Member
lol een vriendin van mijn ma belt uit het zuiden van frankrijk, haar zoontje wou RDR kopen vandaag, maar vond het nergens in de winkels

en ik moest blijkbaar weten waar hij het nog kon halen :D

tis blijkbaar overal hype voor red dead redemption ^^

Vlad Tepes

Legacy Member
lecleir zei:
Is bij jullie dat volume ook zo stil?

mijn tv staat op volume 20 bij gewone televisieposten, en bij dit spel op 75 en dan staat het normaal luid...

Zit zelf nog maar in de eerste lvls, waar je alles leert. Moet wel zeggen, paardrijden in volle snelheid op zo'n vlakte is wel cool, het geluid van die hoeven draagt toch alvast bij aan lekker westernsfeertje

Dat had ik heel fel bij Alan Wake, bij deze alweer wat minder

Ik heb nu zo een 4 uurtjes gespeeld en ik moet zeggen, het spel is echt geslaagd ! a must have

lecleir

Legacy Member
xbox herstart en het is over, geluid is terug vrij normaal. Moet het wel nog op 30 zetten, maar versta tenminste conversaties...

Hoe langer ik de game speel, hoe beter hij wordt. hiernet eens geknald met revolver, mooie sound als geluid vrij open staat xD

btw, kan je je paard ook snel laten lopen als je alleen op de baan bent, ipv met iemand anders en daar je snelheid aan aanpassen met de A-knop?

valle91

Legacy Member
bij carrefouyr kraainem hadden ze enkel de ps3 versie, ik kreeg daar bekan een attack :crazy:

Loudn3ss

Legacy Member
lecleir zei:
btw, kan je je paard ook snel laten lopen als je alleen op de baan bent, ipv met iemand anders en daar je snelheid aan aanpassen met de A-knop?

Ja, gewoon de A-toets herhaaldelijk indrukken. Links van de mini-map staat een blauw balkje; dat is de hoeveelheid dat het paard jouw 'aansporen' kan verdragen. Komt dit leeg, dan gooit je paard je eraf.

Heb het deze avond gekocht in gm aalst, en ben weg van dit game :love:.
Ben ook blij dat ik het op de 360 heb gekocht ipv de ps3.

lecleir

Legacy Member
ik begin hoe langer hoe meer verliefd op het spel te worden, zit echt goed in elkaar en geeft de western sfeer heel goed weer. Omgevingen zijn mooi, geluiden van paard en geweren zijn ook goed nagedaan, i like it :)

Loudn3ss

Legacy Member
ja 't is echt in orde. Zeker als je die comparison screens bekijkt tussen ps3 en xbox.
'k heb net zo'n wanted poster opgepakt. En eerst vertelde de map me waar ik die
te killen 'mister' kon vinden, maar na wat ambras met de law enforcement ben ik die
aanwijzing kwijt. Iemand een idee hoe ik die waypoint terug op m'n map krijg?

Frustos

Legacy Member
wat kunde allemaal doen in freeroam?
Net gedaan met ne maat, maar ik vind nergens opdrachten, buiten die challenges en gang hideouts.

Frustos

Legacy Member
had wel meer verwacht van free roam
Ik dacht dat je zou kunnen pokeren, banken overvallen, coole co-op missies, beesten skinnen, wanted guys gaan zoeken,...

Beurke

Legacy Member
Frustos zei:
had wel meer verwacht van free roam
Ik dacht dat je zou kunnen pokeren, banken overvallen, coole co-op missies, beesten skinnen, wanted guys gaan zoeken,...

Gij hebt red dead revolver gekocht zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan