Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lamsednav zei:Dus dan is het beter de engineer klasse niet te gebruiken want met die regel neem je eigenlijk alles af.
Reuchtje zei:Ja.. want een engineer heeft enkel een RPG vast. Close combat rifles, repair kits, mines, ... bestaan ook nog. Als ge zonodig met een RPG op infantry wil knallen, is TF2 misschien een betere optie voor u.


Frustos zei:daar hebben we ook geen probleem mee mystiq
wel met iemand die heel de tijd met een rpg rondloopt en op alles schiet wat hij ziet

Areknia zei:idd. No rpg on infantry is pure bullshit.
Ik doe het zelf niet vaak maar dat kan wel eens ferm nuttig zijn om iemand ergens uit te lokken of gw zo af te knallen. Ah gij zit te campen in da huisken *bam*
Maar zoals je zei het is jullie server dus jullie stellen de regels op. Mij zulde er dan toch niet zien, bs servers met hun bs regels.![]()
