Archief - Ranzigen Danny en Co

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lamsednav

Legacy Member
Dus dan is het beter de engineer klasse niet te gebruiken want met die regel neem je eigenlijk alles af.

Reuchtje

Legacy Member
Lamsednav zei:
Dus dan is het beter de engineer klasse niet te gebruiken want met die regel neem je eigenlijk alles af.

Ja.. want een engineer heeft enkel een RPG vast. Close combat rifles, repair kits, mines, ... bestaan ook nog. Als ge zonodig met een RPG op infantry wil knallen, is TF2 misschien een betere optie voor u.

^MystiQ

Legacy Member
Reuchtje zei:
Ja.. want een engineer heeft enkel een RPG vast. Close combat rifles, repair kits, mines, ... bestaan ook nog. Als ge zonodig met een RPG op infantry wil knallen, is TF2 misschien een betere optie voor u.

Ja, want in een echte oorlog wordt er niet met RPG op infanterie geschoten natuurlijk. :ironic:

Reuchtje

Legacy Member
Ik heb dan ook nooit de vergelijking met "een echte oorlog" gemaakt. Wij willen gewoon een leuke spelervaring en als ik afgemaakt word, wil ik het gevoel hebben "damn, die gast was beter dan mij". Da heb ik ni als er iemand blind me raketten in ne gang aant knallen is.

Anyway, deze discussie is overbodig, iedereen heeft zijn voorkeur, heb ik geen enkel probleem mee, maar wij betalen voor die server en we hebben onze portie TF2 al achter de rug. Dus: geen RPG spam op infantry :)

^MystiQ

Legacy Member
Ik zal toch niet twijfelen als ik iemand zie campen in een gebouw om er een RPG op te lanceren. :p

Areknia

Legacy Member
idd. No rpg on infantry is pure bullshit.

Ik doe het zelf niet vaak maar dat kan wel eens ferm nuttig zijn om iemand ergens uit te lokken of gw zo af te knallen. Ah gij zit te campen in da huisken *bam*

Maar zoals je zei het is jullie server dus jullie stellen de regels op. Mij zulde er dan toch niet zien, bs servers met hun bs regels. :)

Frustos

Legacy Member
daar hebben we ook geen probleem mee mystiq
wel met iemand die heel de tijd met een rpg rondloopt en op alles schiet wat hij ziet

^MystiQ

Legacy Member
Frustos zei:
daar hebben we ook geen probleem mee mystiq
wel met iemand die heel de tijd met een rpg rondloopt en op alles schiet wat hij ziet

Dat is inderdaad wel een beetje teleurstellend dat soort spelers. Ik gebruik enkel mijn RPG op vehicles of infantry die aan het campen is. :p

Reuchtje

Legacy Member
Areknia zei:
idd. No rpg on infantry is pure bullshit.

Ik doe het zelf niet vaak maar dat kan wel eens ferm nuttig zijn om iemand ergens uit te lokken of gw zo af te knallen. Ah gij zit te campen in da huisken *bam*

Maar zoals je zei het is jullie server dus jullie stellen de regels op. Mij zulde er dan toch niet zien, bs servers met hun bs regels. :)

Hetgeen ik zeg is : no rpg SPAM on infantry, maar interpreteer het vooral zoals u zelf wil.

Ik beschouw het niet als een groot probleem dat we uw geweldige persoonlijkheid moeten missen op onze server. We stellen ook bepaalde eisen aan onze spelers, IQ van boven de 75 is verplicht, begrijpend lezen is een van de basiscompetenties. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan