Archief - Ranzigen Danny en Co

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reuchtje

Legacy Member
Joe manne,

Wij zijn dus een stuk of 10 man, binnekort meer waarschijnlijk, waarvan den helft toch wel bijna dagelijks aan het battlefielden is momenteel. Wij hebben ook een platoon, genaamd naar onze leider De Ranzigen Danny.

Wij hebbe ook nen eigen server, me nen brute ping (serieus, onder de 20 bij de meeste) en wij wille wa noobs om af te knalle (nee ni serieus, wij zijn zelf noobs en wille wa oefenen).

Daarom nen 32-slot Mixed Mode server!
- Vind hem door te zoeken op Ranzigen Danny in Battlelog
- Doe in deze post suggesties voor game modes/map cycle/rounds
- Geen suggesties voor normal/hardcore settings, we houden het voorlopig bij "default rules"
- Moest het zover kome datter geen plaats is, laat uwe naam hier achter en we zorge voor een reserved slotje!

Dus eigenlijk gewoon een vraag om hem bij uw favourites te zetten en is af en toe te kome zien. Geen afbreuk aan de 64-man servers van Division 9 (:niceone:), maar sommige van ons hebben wat problemen met map changes/server load/disconnects daar (ook langs Dice kant - 64man lagt soms).

Map Cycle: ConqLarge/ConqSmall/Rush - Map (#rounds)

ConqL - Caspian Border (2)
Rush - Grand Bazaar (2)
ConqS - Seine Crossing (1)
Rush - Damavand Peak (2)
ConqS - Grand Bazaar (2)
Rush - Operation Firestorm (2)
ConqS - Damavand Peak (2)
Rush - Caspian Border (2)
ConqS - Operation Metro (2)
Rush - Seine Crossing (2)


Dus, tl;dr
vette server, goeie ping, Ranzigen Danny

Cya on the battlefield!

Reuchtje

Legacy Member
Vanavond heeft de server de meeste tijd vol gezete, merci aan iedereen voor is te kome zien. Buiten een paar 14-jarige pippos en een paar 20-jarige pros was het een aangename ervaring voor ons, hopelijk volgt er meer.

Server was stabiel en vertoonde geen lag. Remember reserved slots beschikbaar en suggesties worden in dank afgenome!

Frustos

Legacy Member
het was idd plezant, goede server , goede ping, niks lag
ook zeer goede mapcycle zonder teheran highway :)
Morgen kom ik terug piepen.

Darkwing Duck

Legacy Member
Gisteren ook even langsgeweest. Leuke server. Vanavond kom ik terug :p. Zitten jullie ook op teamspeak ofzo?

Avada

Legacy Member
Wij gebruiken Mumble (Ventrilo-alternatief). Ik zal aan de Ranzige is vragen of hij de gegevens wil doorgeven. 'K ben blij dat er positieve reacties zijn :niceone:
See you on the battlefield, soldier!

Reuchtje

Legacy Member
Onze charismatische leider wil nog even wachten met onze mumble server publiek te maken.

Maar komt wel, ik zal de originele post even updaten met de map cycle momenteel.

Reuchtje

Legacy Member
hehe, we hebben ondertussen meer fans dan members :P en daar zit het logo en de naam waarschijnlijk wel voor iets tussen.

Anyway, offer still stands: Reserved slots (wanneer Dice da fixt, voorlopig handmatig) en custom map cycle, spread the word (of de server)!

Reuchtje

Legacy Member
Dit weekend hebben we ook niet veel gespeeld, maar vorige week was het elke weekavond vol :)

Plut0r

Legacy Member
Server toegevoegd!

Kharg Island Rush is ook wel nog geestig!

Godlessarto

Legacy Member
Gistere zat de server wer goe vol, serieus wa geknalt me de dannys :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan