Archief - Ranzigen Danny en Co

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frustos

Legacy Member
is je origin naam lamsednav?
zoja dan zie ik je niet tussen de banned players staan

Vorthar

Legacy Member
Heb deze server geraped met men maat in een tank, en op een gegeven moment 2 tanks. Echt de perfecte ronde.

Vorthar

Legacy Member
Macresco zei:
Hij overdrijft, ik was daar :p

Eeeeecht niet, nu net nog een keer. Top squad. Heb die mense mooi toegevoegd, zo moet dat spel gespeeld worde.

En als ge mij nie gelooft, check men battlelog, hha :p

alilsneaky

Legacy Member
No offense maar met mixed mode ga je dan ook niets als noobs aantrekken op uw server...

Frustos

Legacy Member
op elke server heb je noobs, heeft niets te maken met gamemodes

Ohm

Legacy Member
Gisteren ook is langs geweest (een uur of tien). Ik heb nog nooit in zo'n slecht team gezeten. Niks van defense, niks van defuse/cappen, spotten kenden ze niet, level lag vol met medic packs maar niks van ammo., sqaud werkte niet samen, gewoon kiekens zonder kop.
Paar dagen geleden zat er nog nen cheater op die iedereen omlegde met zijn LMG. Score was ergens in de 60 en geen enkele death.

Reuchtje

Legacy Member
Lamsednav zei:

Ja, inderdaad, u ben gekicked geweest. Admin had verschillende keren gevraagd om geen RPG spam te gebruiken op infantry. Een enkel raketje cava, een muurke deruit knalle ok, maar ni in de lange gang op Grand Bazaar zitte blaze op niks en alles.

Wat betreft de mixed mode discussie, ik heb hier gevraagd om gamemodes/maps als suggestie te geven. Negatieve commentaar geven is altijd gemakkelijker dan constructieve kritiek. U hebt het volledig zelf in handen! En ok, misschien vind ik persoonlijk allebei wel leuk en de meeste van de andere Dannies hebben liever ook wat afwisseling, dus volledig verdwijnen zal mixed mode nooit doen, maar u mag ons altijd proberen te overtuigen!

En als laatste, wat betreft het slechte team, ik hoop dat ze niet de tag RDC droegen :P tis een server van en voor noobs uiteindelijk he :D

Reuchtje

Legacy Member
Vorthar zei:
Heb deze server geraped met men maat in een tank, en op een gegeven moment 2 tanks. Echt de perfecte ronde.

En ik herinner me jullie nog :P toen was het tijd om te stoppen hehe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan