Archief - POTM & COTM Augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daedalus

Legacy Member
potm = minji

kon ik nie hebben int begin ma em is serieus verbetert
de rest is toch vriendjespolitiek tss de vriendjesclans dus who cares

dp|FirMz`

Legacy Member
2-Gman zei:
Cotm: ALLE CLANS DIE EEN LEVEN HEBBEN IN VAKANTIE ffs :\!

is gillsetje beetje boooooz? :crazy:

potm: Loser !!! :niceone: nee ikke want tis mijn verjaardag :woohoo:
cotm: pff zijn der nog? tek9 gak nie zeggen want die zen zo inactive geweest als ons... eeuh i vote vec aja

$!t_n_DucK

Legacy Member
bwa tis verlof, voor sommige is da woensdag al gedaan, ma soit
dus potm: diegene er goe van hebben genoten, you know beer, women,...:p

Bain

Legacy Member
potm: goullios mentalé, de griekse god van ut. snoepje voor hem
cotm: tek9 da onze belgische eer moet verdedigen op bob. Geen snoepje voor hun want ze spele ni genoeg denk ik :(

unskilled

Legacy Member
bain omda em zo'n zielige sig heeft :/

duck omda em zo'n stoere sig heeft...

en malice... als ge me zo ne lelijke kop voor de rest van uw leve moet doorgaan zou ge ook depressief zijn DUS cheer up nick :woohoo:

Mono

Legacy Member
anders most sexy player of the month maken?

mijn stem gaat naar ... Malice :F, kmoet altijd moeite doen om junior koest te houden alsek dien zie :love:

EmP

Legacy Member
Bain zei:
potm: goullios mentalé, de griekse god van ut. snoepje voor hem
cotm: tek9 da onze belgische eer moet verdedigen op bob. Geen snoepje voor hun want ze spele ni genoeg denk ik :(
spelen ni genoeg ha ? yeye, we hebben al een paar wars achter de rug, zijn weer in form en vanaf nu elke dag 2, en we hebbe nog wa tijd é

unskilled

Legacy Member
'k stel een thread voor waar iedereen zn foto post tbh...

CBA of Mad zulle die wel maken imo.

madjuh69

Legacy Member
EmP zei:
mad, azo nen heten, en dansen dat die kan :rofl:


n/o é madje :niceone:


t is ni omda ge elke nacht van mij fantaseert hoe ik strip voor u , da ge mij al zien dansen hebt hebt irl wur !

mor nen heten daar edde wel gelijk in

EmP

Legacy Member
madjuh69 zei:
t is ni omda ge elke nacht van mij fantaseert hoe ik strip voor u , da ge mij al zien dansen hebt hebt irl wur !

mor nen heten daar edde wel gelijk in
en we hebbe u zien danse ze, jaja, en webbe gelache ook :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan