Tracker C
Legacy Member
paar dagen te vroeg, but who cares 
op 2 dagen kommet nie aan.
------------
INSTAGIB
------------
POTM BE: BeLiSiMa, ket speelt eindelijk trug en is al trug goe op weg om zo ownage te worden als in 2k3 ^^
POTM INT:
attack: .xL.mAnGRo ( kweenie wat die ket eet mor euhm... no stopping him
)
defense: .xL.Nighty & ???-NTT
COTM BE: none
COTM INT: ION ( zijn trug aan een opmars bezig )
NC ( zit vol met eikels ( - Bahamut ) maar spelen zoveel dat ze vrij goed beginnen worden.
)

op 2 dagen kommet nie aan.
------------
INSTAGIB
------------
POTM BE: BeLiSiMa, ket speelt eindelijk trug en is al trug goe op weg om zo ownage te worden als in 2k3 ^^
POTM INT:
attack: .xL.mAnGRo ( kweenie wat die ket eet mor euhm... no stopping him
)defense: .xL.Nighty & ???-NTT
COTM BE: none
COTM INT: ION ( zijn trug aan een opmars bezig )
NC ( zit vol met eikels ( - Bahamut ) maar spelen zoveel dat ze vrij goed beginnen worden.
)



