Archief - POTM & COTM Augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sender

Legacy Member
BlackSpheRe zei:
potm: .[d20].AvA omda ie 'n sympathieke gast is , skillz gaan de hoogte in :niceone:
cotm: .[d20]. , bijna volledige belgischen wiens skilzz echt veel verbeteren , keep up that good work :applause:

volledig belgisch! :p

The_Trooper

Legacy Member
potm be: spyrox, de beste admin die cb zich kon wensen :applause:
potm int: kan niemand verzinne die mij echt verbaasd heeft of fantastische dinges heeft gedaan
cotm be: d20, er is spijtig genoeg niet veel keus meer, maar bij die keus steken ze toch wel met kop en schouders bovenuit ( mee met de top is imo wel wat overdreven :p )
cotm int: TF is back en bij hun eerste pracc iO al dik op hun freeze gegeve :crazy:

*BeLiSiMa*

Legacy Member
insta

potm be: tracker c, heb nie veel tegen andere mensen gespeelt maar het viel mij wel op dat em weer enkele nieuwe moves in peto had ;)
potm int: ?
cotm be: d20
cotm int: iO toch nog :)

adonis

Legacy Member
ctrl+find: "adonis" ==> no matches found.

D'OH!

cotm: COW en DP omdat ze mee het belgisch ctf nw gebeuren verdedigen/
potm: no_exit omdat die zo mooi gespeeld heeft tijdens de jolt cup finale tegen rebel/

Mono

Legacy Member
kvond player wel goe bezig ...
cless ook beter geworden dannek had gedacht qua clan...


useless thread imo, pure vriendjespolitiek ;p

Tracker C

Legacy Member
Mono zei:
kvond player wel goe bezig ...
cless ook beter geworden dannek had gedacht qua clan...


useless thread imo, pure vriendjespolitiek ;p


- :rofl:
- idd, maar is alt wel grappig om lezen wie wie nomineert :p
vin da alt zo supergrappig dat dur iemand "Td-???" zegt ^^

StaRflaM

Legacy Member
becotm: d20 (mjah, toffe gasten enzo :woohoo:, kloten deff als att met cc :angry: )

bepotm: erhm dunno, cc denkek dan wel :)

(kheb tegen geen ander be clan gespeeld dusjah :) )

international is er ni veel uitgekomen omdak de 2laatste weken gehandikapt zen :p

mor alsk 1moet kiezen ist dan wel xS ofzo omda zij goe spelen just als we slecht spelen in pracc's :)

AFK---Loser---AFKNC

Legacy Member
=(X)=b0unCe`= zei:
potm: Loser
cotm: VeC :love:

Wiiiiii das geleden van UT2k3 dak nog es POTM gekozen ben , merci :bow:

Het toeval wil dak u ook als POTM wou kiezen en VEC als COTM, alsik da vergelijk met de noobs waar we vroeger allemaal wicked sick tegen haalden zijde al immens gegroeid. :applause:

CrazyCamel

Legacy Member
de Loser ownt ook in insta (alleen weet er praktisch niemand dat)

potm: Loser :bow:

JuMPstYlE`

Legacy Member
cotm: *cFIN* [ frag ops ]
potm: sofilus - rickster [ ut ]
suprevisor [ frag ops, zalig om same me te spele met uw blades :rofl: ]

SpYroX

Legacy Member
potm BE : Minji , sterk verbeterd .. :applause:
POTM int : XeNo|iO ( watch Xq - iO in switchback .. Je weet genoeg ! )

COTM BE : TA ( naast ut99 spelen ze nu ook ut2k4 en ze doen het goed :) )
COTM int : NC ( vaste teams , goed teamplay waarbij vooral JORD ownage is )

:offtopic:

ej die admin dinges .. kwas verjaard enzo en khad natuurlijk bezoek opt onverwachts waar ik dus niets van wist :sad:

BASH-Nemesis

Legacy Member
Potm : EmP , Dissa
Cotm : dunno eigelijk , tek9 dan maar :woohoo:

Overtijd eens ictf pcw meegespeeld me OwA tegen d20 en kmoe zeggen da ek Minji den beste vond :p

Dus potm (i) : Minji
Cotm (i) : -OwA-

Jason

Legacy Member
iCotm: d20
iPotm: Chucky ... vreed goei sniper, zo goe da't zelfs vervelend is :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan