Sharks blijft toch de tofste clan waar ik ooit tegen speelde (het moeten geen bekende zijn om goeie, toffe clans te zijn)
Zelfs toen wij tegen hen wonnen op radar met 1 seconde op de klok, en toen wij hen begonnen te flamen met de woorden: " Hahaha, pwned en zo" (mja, was wel tof op de moment zelf

...
zelfs toen bleven ze beleefd en deden ze nooit iets verkeerd ...
SHARKS OWNZZZ !!!!!