Archief - plezantste clan part 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke clan is het plezants


  • Totaal aantal stemmers
    127
  • Opiniepeiling gesloten.

Mayh3M

Legacy Member
strijdkreet op ind ventrilo:
KOMAAN HE
en in't begin
KOMAAN HE BALEN

:bow:

Pitt

Legacy Member
bzz omdat ze veel doen voor de comm

maar kwa plezier is ind samen met bzz toch top en dat reeds langer dan 2.5 jaar!

BaNoRaC

Legacy Member
dit is een achterlijke poll maar toch stem ik om een of andere buitenaardse reden voor BoS

teH gaat laatste eindigen xD

nobody likes us :(

greetje

Legacy Member
quote: pietsnot @ ventrilo

<insert limburgs accent here> da was toch lotto ZALLE </insert>
<insert limburgs accent here> ach jong, ik ben wel geen 11 he </insert>
<insert limburgs accent here> da zijn wel haks zalle </insert>
<insert limburgs accent here> kga straks veel haks zeggen zalle </insert>


btw marvin = leukste naam ooit

leukste kerel @ ventrilo blijft RAT tbh :bow:
zeker in coach-mode

:rofl:

Mayh3M

Legacy Member
greetje zei:
quote: pietsnot @ ventrilo

<insert limburgs accent here> da was toch lotto ZALLE </insert>
<insert limburgs accent here> ach jong, ik ben wel geen 11 he </insert>
<insert limburgs accent here> da zijn wel haks zalle </insert>
<insert limburgs accent here> kga straks veel haks zeggen zalle </insert>


btw marvin = leukste naam ooit

leukste kerel @ ventrilo blijft RAT tbh :bow:
zeker in coach-mode

:rofl:
piet
<insert limburgs accent here> ja zeg, sorry hé mannen </insert>
Jester
<insert limburgs accent here> MA GVD NU WERKT DIE RIFLE WEER NIE HE </insert>
Pitt
<insert limburgs accent here> blote tette! </insert>
b0rt
<insert gents accent here> held! </insert>
mayh3M
<insert balens accent here> KOMAAN HE BALEN </insert>

etc!

Brock

Legacy Member
tkz @ insert no accent
< MA DOMME KLOTEN >

tkz @ insert no accent
< HEX GVD KOMT HIER STAAN ! >

Aggie @ insert dnno accent
< DIT IS EEN UILTJE >

Eldo @ insert dnno accent
< MA GVD MA ZWIJGT NU EENS, KZIJN AANT SPELEN ! >

tkz @ insert no accent
< *zegt niets meer omdat hij boos is op hex* >

]DaL[Da1diablo

Legacy Member
Ik (en heel DaL) ben vereerd met die 9 stemmen die we gekregen hebben tot nu toe, maar mag ik ff vermelden dat DaL voor Deadly Alliance staat (#deadly.alliance) en dat #dark.alliance de channel van DA (een andere ET-clan) is.
Tkan natuurlijk zijn dat ik al jaren in het verkeerde channel ben geopped, maar dat lijkt me wel straf :unsure:

DarkDwarf

Legacy Member
Mayh3M zei:
piet
<insert limburgs accent here> ja zeg, sorry hé mannen </insert>
Jester
<insert limburgs accent here> MA GVD NU WERKT DIE RIFLE WEER NIE HE </insert>
Pitt
<insert limburgs accent here> blote tette! </insert>
b0rt
<insert gents accent here> held! </insert>
mayh3M
<insert balens accent here> KOMAAN HE BALEN </insert>

etc!
So true ^^.
<insert hollands accent here>Hoi jonges, hoe gaat het ermee?</insert>
RAT, maar die doet da dan echt hollands (voor express denk ek), zo funny. En RAT zenne lach daar lacht ge u zelf ziek mee.

pack

Legacy Member
goh

poll is idd beetje .. )

ga gewoon in een clan waar ge u goed in voelt, mensen met wie dat ge overeenkomt en zo.

Zijn ook heleboel mensen die het niet tof (zouden)vinden bij bzz en elders wel hoor :)

pyRomAni@c

Legacy Member
BoS aardige members zitten/zaten erin. iedereen mag altijd mercen voor hun en ze spelen echt alleen voor de fun. verliezen is ook leuk!!!!!

scel

Legacy Member
DarkDwarf zei:
So true ^^.
<insert hollands accent here>Hoi jonges, hoe gaat het ermee?</insert>
RAT, maar die doet da dan echt hollands (voor express denk ek), zo funny. En RAT zenne lach daar lacht ge u zelf ziek mee.
:D :D

DarkDwarf

Legacy Member
RAT zit op ventrilo... opeens, scel joint

scel: Hoi! (of iets dergelijks)
RAT: SCELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL HOE GAAT ET ERMEE (dien zat letterlijk te schreeuwen op ventrilo :x)

Bachs

Legacy Member
broq | insert gent? accent
<jamaja, choeke, ik dacht da gelle eerst nog moest ete, ist goe as ik strax afkom? een rondje, toe>

broq | insert gent? accent
<gooooooohhhhhhhh, mijn broer ist ier iet aant download, amai ze, 't es wreed, echt
jom>

broq | insert gent? accent
<ja, sorry ze ma ons ma stapt ier juist binne me aar collega's en kwas azo beschaamd en kwist ff nimeer waardak zat>

TZiek.

Legacy Member
Bachs zei:
broq | insert gent? accent
<ja, sorry ze ma ons ma stapt ier juist binne me aar collega's en kwas azo beschaamd en kwist ff nimeer waardak zat>

Terwijl em ff stoer naar 6 incoming ventjes sprong om ze af te maken, maar al stierf na de eerste man :(

tjanooken

Legacy Member
oops ik eb op mijn eigen gestemt :s
kon de da nie eerder zeggen daje nie op u eigen mocht steemen :(
merci voor iedereen die op ons gestemt eeft :) ik vin da een eer:)

kous

Legacy Member
DarkDwarf zei:
RAT zit op ventrilo... opeens, scel joint

scel: Hoi! (of iets dergelijks)
RAT: SCELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL HOE GAAT ET ERMEE (dien zat letterlijk te schreeuwen op ventrilo :x)

rat is echt held nr1... Poll voor leukste "ventrilo guy" ! en wel nu!

(opdrachtje voor een man van daden)

BB4E|H@wK

Legacy Member
whaahahaha, ur' all wrong :D BB4E is nog altijd de gezeligste clan, al 2 jaar lang :D

ps. voted 4 DaL, go Deadly Alliance :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan