Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
overduidelijk!kous zei:rat is echt held nr1... Poll voor leukste "ventrilo guy" ! en wel nu!
(opdrachtje voor een man van daden)
]DaL[Da1diablo zei:Ik (en heel DaL) ben vereerd met die 9 stemmen die we gekregen hebben tot nu toe, maar mag ik ff vermelden dat DaL voor Deadly Alliance staat (#deadly.alliance) en dat #dark.alliance de channel van DA (een andere ET-clan) is.
Tkan natuurlijk zijn dat ik al jaren in het verkeerde channel ben geopped, maar dat lijkt me wel straf![]()
Wil even melden, dat #dark.alliance het channel is van alle Da'ers en niet alleen diegene die ET spelen, gewoon ff meldendit zijn dan toch die voorrondes, wij horen automatisch bij de finale ^^coap zei:

kous zei:rat is echt held nr1... Poll voor leukste "ventrilo guy" ! en wel nu!

Achilles zei:DaL is niet gelijk aan #Dark.Alliance toch, Dark.Alliance is Da
![]()
roX'BoS zei:Mijn eerste post^^ go BoS
![]()
![]()
![]()
