Archief - plezantste clan part 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke clan is het plezants


  • Totaal aantal stemmers
    127
  • Opiniepeiling gesloten.

Lexirium

Legacy Member
denk dat iedereen zijn clan wel de tofste vind.
Waarom zit je er anders? (buite bzz tuurlijk, omdat je daar hax krijgt).


kan dus niet echt een objectief oordeel vellen,
maar de verdeling belgen/nederlanders in mazz is erg aangenaam.


lexy

-eQui-Iven

Legacy Member
lol wij zijn zo geneukt omdat iedereen nu gaat denken dat we dark alliance zijn.... :doh: :ironic:

maar wij zijn de tofste check onze matchreports maar op CB :help: :woohoo:

gnagnagnagan:)

voted bzz anyway blaqq is cewl :)

Mayh3M

Legacy Member
kous zei:
rat is echt held nr1... Poll voor leukste "ventrilo guy" ! en wel nu!

(opdrachtje voor een man van daden)
overduidelijk!
(alhoewel Battlemedic ook wel hilarisch was op ventrilo mee momenten)

thomania

Legacy Member
]DaL[Da1diablo zei:
Ik (en heel DaL) ben vereerd met die 9 stemmen die we gekregen hebben tot nu toe, maar mag ik ff vermelden dat DaL voor Deadly Alliance staat (#deadly.alliance) en dat #dark.alliance de channel van DA (een andere ET-clan) is.
Tkan natuurlijk zijn dat ik al jaren in het verkeerde channel ben geopped, maar dat lijkt me wel straf :unsure:

:offtopic: Wil even melden, dat #dark.alliance het channel is van alle Da'ers en niet alleen diegene die ET spelen, gewoon ff melden

maT'

Legacy Member
coap zei:
dit zijn dan toch die voorrondes, wij horen automatisch bij de finale ^^
najah, leukste clan hier lijkt me mss wel dal, die amuseren zich kennelijk ook buiten de clan (van de rest weet'k het niet).

F1 bkf tho' :x

m4rt1n0

Legacy Member
kous zei:
rat is echt held nr1... Poll voor leukste "ventrilo guy" ! en wel nu!

RAT was mijn nummer 1 reden om ook maar ne micro aan te schaffen.

het feit dat hij bijna alle accenten beheerst maakt het gewoon nog hilarischer, eerste keer op ventrilo dachtek dat die echt van limburg was. :D

Achilles

Legacy Member
DaL is niet gelijk aan #Dark.Alliance toch :confused: , Dark.Alliance is Da :eek:

Boukreev

Legacy Member
Achilles zei:
DaL is niet gelijk aan #Dark.Alliance toch :confused: , Dark.Alliance is Da :eek:

lees mss eerst de vorige posts

ontopic: voted BoS, enige waar ik al is standin heb moge zijn en natuurlijk voor roX (K)

Godlike

Legacy Member
roX'BoS zei:
Mijn eerste post :) ^^ go BoS :bow: :bow: :bow:

thank you, come again....







Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.
:wtf:

Achilles

Legacy Member
waren teveel posts..., kwas na 1 pag beu, nuja, /me voted for BooZZe :applause:

TZiek.

Legacy Member
/me gaat broq zijn lachje es recorden !
DAN ZAL HET WEL WAT ANDERS ZIJN

BlackWido

Legacy Member
wacht maar tot je mijn jacquesbrelimpressie hoort !

en waarom denkt iedereen dat ik limburger ben op vent, ik ben een kempenzoon :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan