Archief - Patch notes 1.1 - Live op 18 Januari

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Ilum is gewoon closed, je kan er de taxi enz niet meer gebruiken.

Staat een post op het SWTOR forum

en terecht. volledige rollback of pvp boven lvl 50 is nutteloos.

sparks

Legacy Member
BubbaKush zei:
Zeggen ze eerst dat ze gaan proberen de maintanance uren beter te maken, word er slechter op, lol!

Dit is geen patch die al vast stond maar eentje die zo snel mogelijk gedaan moet worden. Het wordt er dus niet slechter op, lol!

Quecera

Legacy Member
younglink zei:
Ik krijg geregeld korte flitsen te zien van mijn loading screen terwijl ik gewoon aan het rondlopen ben. Was dit eerder al een probleem of zou het van nieuwe patch komen?

Ja, heb dit ook sinds gisteren, voor de patch nooit gehad. Heb dit oftewel als ik in Battle of Alderaan (Warzone) zo aan het vliegen ben naar het midden. Of in Ilum als ik op mijn landspeeder zit. Ilum serieus gefaald ze met die patch :/ Op onze server ligt de ratio op 2:8 (republic:empire). Vanaf je daar toekwam in het PvP gebied werd je gekilled door 30 man, en de republic zie je nooit. Record op de Republic Fleet op piekuren ligt maar aan 86 haha.. Ze gaan nog 100 x mogen de servers mergen denk ik. 1000 man per server waarvan al de helft inactief, dit vind ik wel saai. Je komt elke dag dezelfde mensen tegen in het questen, in de warzone en op de fleet. Als ik na middernacht een Warzone doe zit ik meestal altijd met dezelfde 4-5 mensen zoals ieder nacht :/ Als ze retarded zijn voorbeeld, is uw server al naar de vaantjes... 1000 man per server is echt wel extreem weinig, zeker met die 2:8 ratio die we nog eens hebben, met chance zijn er 400 republics op de server

Sancho

Legacy Member
Heeft er nog iemand dit probleem tegengekomen sinds de patch. Als ik het spel opstart wordt mij scherm gewoon zwart en komt er een kadertje dat zegt dat mijn scherm niet op Optimum Mode staat. Er staat dat ik het op 1600x1080 (dacht ik) moset zetten maar het staat al op deze resolutie...

Iemand enig idee? :)

Batiatus

Legacy Member
Quecera zei:
Ja, heb dit ook sinds gisteren, voor de patch nooit gehad. Heb dit oftewel als ik in Battle of Alderaan (Warzone) zo aan het vliegen ben naar het midden. Of in Ilum als ik op mijn landspeeder zit. Ilum serieus gefaald ze met die patch :/ Op onze server ligt de ratio op 2:8 (republic:empire). Vanaf je daar toekwam in het PvP gebied werd je gekilled door 30 man, en de republic zie je nooit. Record op de Republic Fleet op piekuren ligt maar aan 86 haha.. Ze gaan nog 100 x mogen de servers mergen denk ik. 1000 man per server waarvan al de helft inactief, dit vind ik wel saai. Je komt elke dag dezelfde mensen tegen in het questen, in de warzone en op de fleet. Als ik na middernacht een Warzone doe zit ik meestal altijd met dezelfde 4-5 mensen zoals ieder nacht :/ Als ze retarded zijn voorbeeld, is uw server al naar de vaantjes... 1000 man per server is echt wel extreem weinig, zeker met die 2:8 ratio die we nog eens hebben, met chance zijn er 400 republics op de server

Rage much? Natuurlijk gade dezelfde mensen af en toe keer tegenkomen :/. Ksnap anders het nut niet van een community?
En zoals hierboven gevraagd, van welke bronnen haal je je cijfers? :ironic:

Jersy

Legacy Member
Quecera zei:
Ja, heb dit ook sinds gisteren, voor de patch nooit gehad. Heb dit oftewel als ik in Battle of Alderaan (Warzone) zo aan het vliegen ben naar het midden. Of in Ilum als ik op mijn landspeeder zit. Ilum serieus gefaald ze met die patch :/ Op onze server ligt de ratio op 2:8 (republic:empire). Vanaf je daar toekwam in het PvP gebied werd je gekilled door 30 man, en de republic zie je nooit. Record op de Republic Fleet op piekuren ligt maar aan 86 haha.. Ze gaan nog 100 x mogen de servers mergen denk ik. 1000 man per server waarvan al de helft inactief, dit vind ik wel saai. Je komt elke dag dezelfde mensen tegen in het questen, in de warzone en op de fleet. Als ik na middernacht een Warzone doe zit ik meestal altijd met dezelfde 4-5 mensen zoals ieder nacht :/ Als ze retarded zijn voorbeeld, is uw server al naar de vaantjes... 1000 man per server is echt wel extreem weinig, zeker met die 2:8 ratio die we nog eens hebben, met chance zijn er 400 republics op de server

dus volgens jou berekeningen zijn er 1000 servers?
1000 man per server (volgens jou), 1 ml keer verkocht, dus 1000 servers

laatste keer dat ik gekeken heb zijn er geen 1000 servers, dus tot zover uw cijfers

metalleke

Legacy Member
Kowlier zei:
en terecht. volledige rollback of pvp boven lvl 50 is nutteloos.

Ze hadden deze patch gewoon nooit mogen uitrollen. Hoe deze door de test(en) geraakt is, is gewoon een raadsel...

Jersy

Legacy Member
UPDATE: This maintenance period has been moved and is now scheduled to begin at approximately 10:30AM CST (8:30AM PST/ 11:30AM EST/ 4:30PM GMT/ 5:30PM CET) on 1/19 and end at 2:30PM CST (12:30PM PST/ 3:30PM EST/ 8:30PM GMT/ 9:30PM CET).

hahahaah
told u :)

wel grappig dat ze zeggen dat het moved is terwijl de servers al uren plat liggen

en dan hebben ze nog es het posten op het forum uitgeschakeld
das echt wel falen hoor

Batiatus

Legacy Member
metalleke zei:
Ze hadden deze patch gewoon nooit mogen uitrollen. Hoe deze door de test(en) geraakt is, is gewoon een raadsel...

Misschien hebben ze op de testserver de pvp-area's niet zo hard gestest? (veel mensen ..)

Eld0

Legacy Member
1.1.0a Patch Notes - 1/19/2012

Operations


Karagga’s Palace
Fixed an issue that caused assigned loot bags in Karagga’s Palace to distribute items with class inappropriate stats.


PvP


Ilum
Players can no longer enter the opposing faction’s safe base area, thus preventing players from continually "camping" the other faction's base.
Turrets inside faction bases were not intended to be destroyed and are now immune to damage.
The population cap for instances of Ilum has been reduced to improve performance.
Implemented optimizations to improve performance on Ilum.


Miscellaneous Bug Fixes

Loading screens no longer appear when other players spawn nearby.

The_Floyd

Legacy Member
ik moet zeggen dat ik nu wel veel minder lag heb (op alderaan dan want daarhad ik alleen lag)

Shrimpy

Legacy Member
Ik had bij launch geen lag. Na 1.1 een beetje lag. En nu na de patch van gisteren serieuze game-spoiling framedrops. Ik heb men resolutie moeten minder zetten voor het toch iets of wat te kunnen tegoei spelen. MAar ben om 8 uur begonnen, en om 9 uur heb ik het gewoon afgezet omdat ik me er niet kon door concentreren.

Bioware, waar zijde mee bezig?!

passero

Legacy Member
Toch wel raar dat na de patch sommige mensen hun problemen met lag opgelost is en andere mensen die geen lag hebben, nu plots wel lag hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan