Kowlier
Legacy Member
Nielskeuh zei:Ilum is gewoon closed, je kan er de taxi enz niet meer gebruiken.
Staat een post op het SWTOR forum
en terecht. volledige rollback of pvp boven lvl 50 is nutteloos.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nielskeuh zei:Ilum is gewoon closed, je kan er de taxi enz niet meer gebruiken.
Staat een post op het SWTOR forum
BubbaKush zei:Zeggen ze eerst dat ze gaan proberen de maintanance uren beter te maken, word er slechter op, lol!
younglink zei:Ik krijg geregeld korte flitsen te zien van mijn loading screen terwijl ik gewoon aan het rondlopen ben. Was dit eerder al een probleem of zou het van nieuwe patch komen?

Quecera zei:Ja, heb dit ook sinds gisteren, voor de patch nooit gehad. Heb dit oftewel als ik in Battle of Alderaan (Warzone) zo aan het vliegen ben naar het midden. Of in Ilum als ik op mijn landspeeder zit. Ilum serieus gefaald ze met die patch :/ Op onze server ligt de ratio op 2:8 (republic:empire). Vanaf je daar toekwam in het PvP gebied werd je gekilled door 30 man, en de republic zie je nooit. Record op de Republic Fleet op piekuren ligt maar aan 86 haha.. Ze gaan nog 100 x mogen de servers mergen denk ik. 1000 man per server waarvan al de helft inactief, dit vind ik wel saai. Je komt elke dag dezelfde mensen tegen in het questen, in de warzone en op de fleet. Als ik na middernacht een Warzone doe zit ik meestal altijd met dezelfde 4-5 mensen zoals ieder nacht :/ Als ze retarded zijn voorbeeld, is uw server al naar de vaantjes... 1000 man per server is echt wel extreem weinig, zeker met die 2:8 ratio die we nog eens hebben, met chance zijn er 400 republics op de server
Quecera zei:Ja, heb dit ook sinds gisteren, voor de patch nooit gehad. Heb dit oftewel als ik in Battle of Alderaan (Warzone) zo aan het vliegen ben naar het midden. Of in Ilum als ik op mijn landspeeder zit. Ilum serieus gefaald ze met die patch :/ Op onze server ligt de ratio op 2:8 (republic:empire). Vanaf je daar toekwam in het PvP gebied werd je gekilled door 30 man, en de republic zie je nooit. Record op de Republic Fleet op piekuren ligt maar aan 86 haha.. Ze gaan nog 100 x mogen de servers mergen denk ik. 1000 man per server waarvan al de helft inactief, dit vind ik wel saai. Je komt elke dag dezelfde mensen tegen in het questen, in de warzone en op de fleet. Als ik na middernacht een Warzone doe zit ik meestal altijd met dezelfde 4-5 mensen zoals ieder nacht :/ Als ze retarded zijn voorbeeld, is uw server al naar de vaantjes... 1000 man per server is echt wel extreem weinig, zeker met die 2:8 ratio die we nog eens hebben, met chance zijn er 400 republics op de server
Kowlier zei:en terecht. volledige rollback of pvp boven lvl 50 is nutteloos.

metalleke zei:Ze hadden deze patch gewoon nooit mogen uitrollen. Hoe deze door de test(en) geraakt is, is gewoon een raadsel...
1.1.0a Patch Notes - 1/19/2012
Operations
Karagga’s Palace
Fixed an issue that caused assigned loot bags in Karagga’s Palace to distribute items with class inappropriate stats.
PvP
Ilum
Players can no longer enter the opposing faction’s safe base area, thus preventing players from continually "camping" the other faction's base.
Turrets inside faction bases were not intended to be destroyed and are now immune to damage.
The population cap for instances of Ilum has been reduced to improve performance.
Implemented optimizations to improve performance on Ilum.
Miscellaneous Bug Fixes
Loading screens no longer appear when other players spawn nearby.
straatloper zei:Servers zijn al een half uur online.![]()