Archief - Patch notes 1.1 - Live op 18 Januari

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boromir

Legacy Member
Quecera zei:
Click-Copy gedoe kan je inderdaad niet, maar je kan de naam wel typen in het Search-vakje.. Je moet alleen de REQUIRED fields eerst invullen vooraleer je kunt zoeken. Is uiteindelijk maar een detail, niet elke Auction House moet in ieder spel exact hetzelfde zijn, en vind deze nog handig ook.

Ik vind dat enorm ambetant.
Hoe moeilijk kan het zijn om ervoor te zorgen dat je onmiddelijk al op naam iets kan zoeken? Als ik een crafting item wil en ik weet niet zeker van welke skill dat komt, mag ik ze allemaal afgaan. Sowieso altijd selecten welke category, subcategory, ... is echt onhandig.

dadash

Legacy Member
Klote uitstel. Ik doe vandaag speciaal extra werk omdat ik dacht ik kan toch niet spelen vanmiddag heb ik morgen meer tijd, gaan ze nu morgen onderhoud uitvoeren :angry:

Batiatus

Legacy Member
dadash zei:
Klote uitstel. Ik doe vandaag speciaal extra werk omdat ik dacht ik kan toch niet spelen vanmiddag heb ik morgen meer tijd, gaan ze nu morgen onderhoud uitvoeren :angry:

Mja, op da vlak ist wel wat spijtig. Maar ik heb gehoord dat er uitstel zou gekomen zijn doordat ze een bug in de patch gevonden hebben, en dan heb ik liever een dag uitstel, dan dat ze een patch met een bug in afleveren.

Sorasan

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Voila, switched de title

Echt vreselijk altiijd die postpones, als je een datum opsteld, leef die dan ook na...

En dan altijd net voor ze hem live moeten brengen, neen, postponed...

Customer service dikke flop
:wtf:
Wat zegt gij nu man?
Een flop zou zijn om die patch uit te brengen, wetend dat er een bug inzit met het idee van "ohnee we hebben gezegd hem nu uit te brengen dus doen wij dat ook. Zo zijn wij altijd qua datum correct en die bug? ach daar spenderen we weer een nieuwe patch voor hé"
Dit is uiteindelijk kwaliteitsgericht werken. Daarvoor moet je inderdaad met tijd beboeten. Maar dan komen we terug in het gezever "ze brengen onafgewerkte producten af en boohoohoo"
nooit content....

Nielskeuh

Legacy Member
Het gaat er niet om van die bugs dat er nog zouden inzitten, maar ze kondigen het dan ook zeer laat aan dat de patch postponed is...

Ik heb geen problemen met al die bugs, ze hebben het naar mijn mening te snel willen pushen zoals bij warhammer age of reckoning wanneer het spel nog niet volledig klaar was, maarja money first zeker

Shotterke

Legacy Member
Ze moeten gewoon geen datum op patches plakken zoals ze bij WoW en Rift doen. Als je dan nog een probleem hebt kan je zonder problemen nog een week wachten en niemand die het weet. :)

Batiatus

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Het gaat er niet om van die bugs dat er nog zouden inzitten, maar ze kondigen het dan ook zeer laat aan dat de patch postponed is...

Ik heb geen problemen met al die bugs, ze hebben het naar mijn mening te snel willen pushen zoals bij warhammer age of reckoning wanneer het spel nog niet volledig klaar was, maarja money first zeker

Als ze op het einde van de test fase van de patch maar de bug ontdekken, kan je toch moeilijk op voorhand al gaan uitstellen he?

Ikzelf heb ook bijna geen bugs tegengekomen (behalve bij conversations, dat mijn wapen onzichtbaar was als ik iemand doodschoot), maar andere mensen komen dan weer meer bugs tegen..

Kvind goed dat ze dat uitgesteld hebben, en die bug eruit gewerkt hebben. Maja, nie iedereen is daar content mee blijkbaar :/

marcel

Legacy Member
dadash zei:
Klote uitstel. Ik doe vandaag speciaal extra werk omdat ik dacht ik kan toch niet spelen vanmiddag heb ik morgen meer tijd, gaan ze nu morgen onderhoud uitvoeren :angry:

komaan, uw leven herschikken om een gàme te spelen? zelfs ik zou da ni doen, en ik heb geen leven

Nielskeuh

Legacy Member
Batiatus zei:
Als ze op het einde van de test fase van de patch maar de bug ontdekken, kan je toch moeilijk op voorhand al gaan uitstellen he?

Ikzelf heb ook bijna geen bugs tegengekomen (behalve bij conversations, dat mijn wapen onzichtbaar was als ik iemand doodschoot), maar andere mensen komen dan weer meer bugs tegen..

Kvind goed dat ze dat uitgesteld hebben, en die bug eruit gewerkt hebben. Maja, nie iedereen is daar content mee blijkbaar :/

Precies dat er nu geen bugs gaan inzitten in 1.1 :lol:

marcel

Legacy Member
een spel van deze omvang, zonder bugs? t zou een enorme prestatie zijn.
maar ge weet niet wat voor bug het is he. zo'n "ik bedreig u zonder mijn wapen van mijn rug te pakken"-bug, kan je er gerust in laten en bij een volgende patch herstellen.
een "als ik op deze knop druk, gebeurt er niks"-bug kan je al beslissen van te repareren voor je de patch uitbrengt
en een "als ik op deze knop druk, crasht mijn spel (of systeem)"-bug móet je er uithalen voor je de patch releaset

Batiatus

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Precies dat er nu geen bugs gaan inzitten in 1.1 :lol:

Toch beter om een bug die ze ontdekken al te fixen, om daarna tijd te kunnen maken voor eventueel andere bugs die zullen komen?

Glaeden

Legacy Member
Sorasan zei:
toch al 1 minder....
Mensen in de gamewereld zijn toch nooit content...

dit, ze verwachten dat alles zomaar en direct opgelost kan geraken. Geduld is een schone deugd zei ons moeder altijd :)

dadash

Legacy Member
marcel zei:
komaan, uw leven herschikken om een gàme te spelen? zelfs ik zou da ni doen, en ik heb geen leven

lol mijn leven overdrijf anders nog wat. Ik werk nu eenmaal elke dag "den vroegen" waardoor ik dus altijd in de middag thuis ben maar wel redelijk vroeg in de avond in bed moet om er vroeg uit te kunnen. Als SWTOR dus overdag en met soms wat uitstel ook in de vooravond down is komt ervan spelen niet veel in huis. Waarom zou je dan op zo'n dag niet wat meer werk doen?

Qlimax

Legacy Member
Het werd wel tijd van die brackets (jammer genoeg geen premade Warzones doen en gewoon dominaten ^^).

Toevallig iemand die op Starstorm One speelt?

En klote patch times as usual, LF een andere Europese Patch Tijd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan