Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kowlier zei:wow, ze willen de pvp promoten maar ze hebben wel een engine die het niet aankan...
well done bioware![]()

d-loc zei:Als mmo speler komt dit toch bekend voor niet?![]()

metalleke zei:fixed
En ja, zou graag es een MMO hebben die op een deftige manier mass open world pvp aankan.![]()
.metalleke zei:fixed
En ja, zou graag es een MMO hebben die op een deftige manier mass open world pvp aankan.![]()

d-loc zei:Als ex-warhammer speler komt dit toch bekend voor niet?![]()
Flare zei:Planetside 2 komt hopelijk dit jaar nog![]()
Kowlier zei:eerlijk gezegd, warhammer kreeg het moeilijk met nummers in de honderd. ik sta in ilum te laggen terwijl er maar 50 man is...
younglink zei:Ik krijg geregeld korte flitsen te zien van mijn loading screen terwijl ik gewoon aan het rondlopen ben. Was dit eerder al een probleem of zou het van nieuwe patch komen?