Archief - Patch notes 1.1 - Live op 18 Januari

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Qlimax

Legacy Member
Heb net de nieuwe daily gedaan @ ilum... Enorm veel lags, zeer jammer dat een spel met toch al niet al te geweldige graphics zo een erge lags heeft :/

dadash

Legacy Member
hehe is echt niet te doen Ilum. Ik ben dus republic en Empire is gewoon met 3-5 keer zoveel. 90% van de tijd heeft het gevecht plaatst in de republic base. Niet te doen en laggen man. Als ze dat niet vlug verbeteren zal ik niet te lang op Ilum blijven.

Kowlier

Legacy Member
wow, ze willen de pvp promoten maar ze hebben wel een engine die het niet aankan...
well done bioware :niceone:

d-loc

Legacy Member
Kowlier zei:
wow, ze willen de pvp promoten maar ze hebben wel een engine die het niet aankan...
well done bioware :niceone:

Als ex-warhammer speler komt dit toch bekend voor niet? :p

metalleke

Legacy Member
d-loc zei:
Als mmo speler komt dit toch bekend voor niet? :p

fixed

En ja, zou graag es een MMO hebben die op een deftige manier mass open world pvp aankan. :(

Kowlier

Legacy Member
d-loc zei:
Als ex-warhammer speler komt dit toch bekend voor niet? :p

eerlijk gezegd, warhammer kreeg het moeilijk met nummers in de honderd. ik sta in ilum te laggen terwijl er maar 50 man is...

d-loc

Legacy Member
Kowlier zei:
eerlijk gezegd, warhammer kreeg het moeilijk met nummers in de honderd. ik sta in ilum te laggen terwijl er maar 50 man is...

Really? Hier zitten toch geschat zeker 4-5 volle ops. Verschrikkelijk gewoon. Maar de lag is er idd al bij 30-40 man. In het begin was het grappig, nu gewoon zielig. Op anderhalf uur 14k+ valor en ik doe niets.

younglink

Legacy Member
Ik krijg geregeld korte flitsen te zien van mijn loading screen terwijl ik gewoon aan het rondlopen ben. Was dit eerder al een probleem of zou het van nieuwe patch komen?

zurri

Legacy Member
ik kan nog altij sommige quests ni abbandonen >.< die in tatooine

FlatRussian

Legacy Member
younglink zei:
Ik krijg geregeld korte flitsen te zien van mijn loading screen terwijl ik gewoon aan het rondlopen ben. Was dit eerder al een probleem of zou het van nieuwe patch komen?

al eerder meegemaakt, maar ge moest echt opletten voor je het zelfs merkte.

Nielskeuh

Legacy Member
Ilum is gewoon closed, je kan er de taxi enz niet meer gebruiken.

Staat een post op het SWTOR forum

passero

Legacy Member
Hier valt het nog mee... Ik woon in Engeland dus hier is het een uurtje vroeger gedaan.
Maar toch... Aangezien het europese servers zijn en waarschijnlijk 80% of meer in de CET tijdzone speelt, zijn dat echt wel slechte uren...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan