Archangel_wes
Legacy Member
dl_flodeklojo zei:leuk initiatief, heb indertijd ook lang met het idee rondgelopen maar wegens tijdsgebrek heb ik daar niet meer aan verder gedaan...
als ge hulp nodig hebt ofzo, moet je het niet laten om eens een pm te sturen...
en dan nu de opmerkingen:
1. uwe lay-out kan nog verbeteren, maar dat weet gij ook ^^. Werkt bij het instellen van de grootte van uw frame niet met aantal pixels/centimeters maar met %'en...hierdoor voorkom je dat je site heel mooi kan zijn op een comp met resolutie 1024*768, maar tegenlijk heel lelijk op een comp die op 600*800 draait.
2. Persoonlijk zou ik geen word-documenten gebruiken om die guides daar te zetten, maar gewone html. Vooral omdat het laadtijd vraagt (en ik vind dit persoonlijk heel storend)
Voor de rest een heel nobel initiatief![]()
Da's nu es interessante feedback se

- Layout weetik, daar ga ik mijne tijd nie insteken,kan da zelf ook nie (kan wel met frontpage werken ma daar blijftet ook bij,zou aan ne maat kunnen vragen voor layout ja
)- Van die %'en,normaal gezien past die zich aan dus ... anders had iemand het wel gezegd denkik eh ofnie? Nu ja klaatet liever zo anders moe'k metdie %'en gaan fokken

- Word documenten zijn ook maar tijdelijk eh
Ben op zoek naar iemand die mij'n soort "sjabloon" kan maken zoda'k die builds es kan samenvatten,kan ik derna ook dat sjabloon op siteje zetten zodat de mensen da kunnen downen en dan hun builds maar hoeven in te vullen en te mailen (en/of posten) 
Mercikes voor de positieve feedback flode!
)
en da linkse frame staat normaal nog'n "unknown" onder
) slechts hem gebruiken als voorbeeld