Archief - "Overzichtsite" feedback

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archangel_wes

Legacy Member
dl_flodeklojo zei:
leuk initiatief, heb indertijd ook lang met het idee rondgelopen maar wegens tijdsgebrek heb ik daar niet meer aan verder gedaan...
als ge hulp nodig hebt ofzo, moet je het niet laten om eens een pm te sturen...
en dan nu de opmerkingen:
1. uwe lay-out kan nog verbeteren, maar dat weet gij ook ^^. Werkt bij het instellen van de grootte van uw frame niet met aantal pixels/centimeters maar met %'en...hierdoor voorkom je dat je site heel mooi kan zijn op een comp met resolutie 1024*768, maar tegenlijk heel lelijk op een comp die op 600*800 draait.
2. Persoonlijk zou ik geen word-documenten gebruiken om die guides daar te zetten, maar gewone html. Vooral omdat het laadtijd vraagt (en ik vind dit persoonlijk heel storend)

Voor de rest een heel nobel initiatief :)

Da's nu es interessante feedback se :)
- Layout weetik, daar ga ik mijne tijd nie insteken,kan da zelf ook nie (kan wel met frontpage werken ma daar blijftet ook bij,zou aan ne maat kunnen vragen voor layout ja :))
- Van die %'en,normaal gezien past die zich aan dus ... anders had iemand het wel gezegd denkik eh ofnie? Nu ja klaatet liever zo anders moe'k metdie %'en gaan fokken :)
- Word documenten zijn ook maar tijdelijk eh ;) Ben op zoek naar iemand die mij'n soort "sjabloon" kan maken zoda'k die builds es kan samenvatten,kan ik derna ook dat sjabloon op siteje zetten zodat de mensen da kunnen downen en dan hun builds maar hoeven in te vullen en te mailen (en/of posten) :)

Mercikes voor de positieve feedback flode!

Archangel_wes

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
hebbek ook gehad, nu krijgek wa meer + op pc allemaal

vanaf volgende week frontpeetsj int school :eek:
kan desnoods ook me acces werken e, als ge databases wilt voor een of andere reden e...
of mss zelfs nen block-calc me visual basic :o

Da hebbik ook allemaal gehad ... gaat allemaal beter in excell hoor ... dan hebt ge'n overzicht.
Ge wou wss een formulier / "onderwerp" gaan maken zeker met inputbox enz?
Dan blijft ge ma klikken zulle :)
Kunt er ook een formulierke van maken idd ma:
typwerk excel < typwerk access
En handiger voor mensen om zelf aan te passen imo

en Q,dien hero editor is gefixed eh :)

Ideën geven eh mannen,kzie't best wel zitten :)

Greetz

Kan iemand mij die plaatsen met area lvl 85 es geven/mailen/pm'en?

thx guys

Chickenlal

Legacy Member
Mausoleum
The pit
Ancient tunnels
Magot lair lvl 3
Throne of destruction


edit:
hero editor werkt nogaltijd niet ;)

Archangel_wes

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Mausoleum
The pit
Ancient tunnels
Magot lair lvl 3
Throne of destruction


edit:
hero editor werkt nogaltijd niet ;)

Dan zal'k die pagina wel nog nie geupload hebben ( O.o )
Ennerm ... da zijn ze nie allemaal eh, zijn er e pak meer :) (river of flame zit er bv nie bij)
Er heeft hier zo'n link/tabelleke gestaan,kan iemand mij da ff opzoeken?

*edit*
Q da bolt wel zulle.
Ge moet da geloof'k eerst unzippen en dan die install daarvan doen.
Zoiets toch :)

dl_flodeklojo

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Da's nu es interessante feedback se :)
- Layout weetik, daar ga ik mijne tijd nie insteken,kan da zelf ook nie (kan wel met frontpage werken ma daar blijftet ook bij,zou aan ne maat kunnen vragen voor layout ja :))
- Van die %'en,normaal gezien past die zich aan dus ... anders had iemand het wel gezegd denkik eh ofnie? Nu ja klaatet liever zo anders moe'k metdie %'en gaan fokken :)
- Word documenten zijn ook maar tijdelijk eh ;) Ben op zoek naar iemand die mij'n soort "sjabloon" kan maken zoda'k die builds es kan samenvatten,kan ik derna ook dat sjabloon op siteje zetten zodat de mensen da kunnen downen en dan hun builds maar hoeven in te vullen en te mailen (en/of posten) :)

Mercikes voor de positieve feedback flode!

das graag gedaan :)
lay-out wil ik anders wel eens veranderen, maar dat zal pas vrijdag zijn (heb het nogal druk tot dan). Sommige dingen staan idd in %'en, maar andere niet :)
Je bezoekers iets laten posten op je webruimte gaat niet, want pandora ondersteunt geen scripts (dat je volgens mij daarvoor wel nodig hebt). Je kan wel een html-script aanmaken waarin ze alles invullen op je site en dat men daarna het direct doormailt naar jou in een soort code-taaltje...ik kan u daarvoor een voorbeeldje maken, maar ook pas vrijdag (of mss vanavond)...

Archangel_wes

Legacy Member
dl_flodeklojo zei:
das graag gedaan :)
lay-out wil ik anders wel eens veranderen, maar dat zal pas vrijdag zijn (heb het nogal druk tot dan). Sommige dingen staan idd in %'en, maar andere niet :)
Je bezoekers iets laten posten op je webruimte gaat niet, want pandora ondersteunt geen scripts (dat je volgens mij daarvoor wel nodig hebt). Je kan wel een html-script aanmaken waarin ze alles invullen op je site en dat men daarna het direct doormailt naar jou in een soort code-taaltje...ik kan u daarvoor een voorbeeldje maken, maar ook pas vrijdag (of mss vanavond)...

De flode se
Kga' toch in %'en moeten doen eh, kzit op mn opleiding nu en kzie't net ja ...
Tyreal staat er nie volledig op :( en da linkse frame staat normaal nog'n "unknown" onder

Da formlierke wa ge bedoelt herken ik wel ergens van ja...ook es op sgool gezien :)
Kzal strax es kijken,ma kben atm met die character sheets bezig ff
Skill points komen er nog bij en stat points volledig (als ge er bij str bv 5 bijgaan da ge een cel hebt die zegt hoeveel stat points ge nog over hebt op een lvl door u ingestelt)

Dus:
- %'en it is,iedereen moet da overzichtelijk kunnen bekijken :)
- Character sheets worden geupdate,zult wel zien wat als den uitleg nie duideiljk was hierboven
- URL's zal'k strax ook es updeeten
- Mss van de "navigator" knoppen maken ipv hyperlinks

Keep the feedback coming guys :)

*edit*
Met da invulformulierke bedoelde ge dus de builds :)
Mja mij maakt da nie uit hoe,Word sjabloon of zo ... als'k't ma makkelijk kan "importeren" in da siteje :)

Archangel_wes

Legacy Member
Characteer sheet aangepast
VEEL uitgebreider
Stats,skills,resistances ... staat er allemaal in
Zal't zodra ik thuis ben uploaden.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
bombombom zei:
jonas ik wil ni bitchen maarre:

"nog andere staan hier voor het posten van bv. vraag naar een bekende dupe, of hebben iets van de "DO NOT trade list" aangeboden"

dan zijt ge er wel paar vergeten
ik zeg nu maar een willekeurige naam: dahmer (ocu sojs?):x
ik doe dit niet om dahmer zwart te maken ( :unsure: ) slechts hem gebruiken als voorbeeld:x
er toen was ik nog geen mod.

En heb gezegd btw dat het ni updated is by gebrek aan tyd (by mezelf) en gebrek aan interesse (van het forum uit)

psyko-monchske

Legacy Member
nice siteje, maybe nog een mogelijkheid om linkjes van de verschillende clans ofzo te zetten? dunno en die lay out is echt klote, die van jonas is zoveel mooier om naar te zien, voor de rest zeer goed!


welgemeende danku om dit te doen!

Croisis

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Mausoleum
The pit
Ancient tunnels
Magot lair lvl 3
Throne of destruction

Das nie echt volledig imo, hier nog es alle TC85 gebieden

Act 1 - Pit Level 1
Act 1 - Pit Level 2
Act 1 - Mausoleum
Act 2 - Maggot Lair Level 3
Act 2 - Ancient Tunnels
Act 3 - Sewers Level 2
Act 3 - Forgotten Temple (In Upper Kurast)
Act 3 - Ruined Fane (In Kurast Causeway)
Act 3 - Disused Reliquary (In Kurast Causeway)
Act 4 - Chaos Sanctuary
Act 5 - Arreat Summit (Moesten er items kunnen droppen -_-)
Act 5 - The Worldstone Keep Level 1
Act 5 - The Worldstone Keep Level 2
Act 5 - The Worldstone Keep Level 3
Act 5 - Throne of Destruction
Act 5 - The Worldstone Chamber

Archangel_wes

Legacy Member
- Monch : np man :) ma kheb gezegd da'k layout basic laat,dusjah ... :) is toch duidelijk imo. Als de clans hun websites es willen geven? Of als iemand zich geroepen voelt om da in 1 post te kunnen proppen?

- poochie: zoals den naam als zegt,nen editor. Hiermee kunt ge een char openen die ge al gemaakt hebt in lod zelf,en lvl en stats en inv en skills ... enz veranderen zonder te moeten lvl'en of te moeten zoeken naar items. Ideaal voor'n build te testen dus die ge op bnet wilt maken ;)

- Croisis,als'k u nie had eh ;) Mercikes,sffs thuis op siteje smijten

Keep'm coming guys!

goeroezeboe

Legacy Member
ik gebruik al sinds jaar en dag de fcr//fhr//fbr tables van http://namelezz.planetsmilies.com/ . In 1.09 waren die alleszins juist en ze zijn zeer uitgebreid. Ik denk niet dat er iets veranderd is sinds 1.10 dus misschien gewoon overnemen?

Archangel_wes

Legacy Member
Very interesting goeroe,ma als de mijn't zelfde zijn zie'k nie veel nut :)
Anders moe'k da weer allemaal in tabellen gaan rammen en tabellen zijn lastig in frontpage :)

Archangel_wes

Legacy Member
Kom net weer op iets:
Als er mensen zijn die zelf een char gebuild hebben met HE of met een ander programma,en die'm willen delen ... die kan ik dan ook bij downloads zetten eh.
Als ze dan nog's naar'n build vragen moeten ze da bestandje maar downloaden en testen eh.
Lijkt me toch leuk ideeke :)

Hardcore_Virus

Legacy Member
hmm als ge interesse hebt willik wel helpe met ne layout ;)

Archangel_wes

Legacy Member
Tuurlijk viruske
Ma erm ... hoe gaan we die data daar dan trug inkrijgen?
Wede,add mij ff op msn
[email protected]

Mensen die da nog willen doen voor ideekes of weetikveel wat ... ik ga u nie tegen houden eh :)

Nu'n vraagske over Excel,kan best wel simpel antwoord zijn.
Voor die character sheets wil'k ne knop of 3-4 invoegen per character om stats & skills te resetten (alles tegelijk,alleen skills,alleen stats)
Ma hoe de fok krijgt ge ne knop in Excel?
Kannet ook met een afbeelding doen (mss da knopke uit dia zelf met dubbel pijlke op :)) ma ne knop uit de Office omgeving zou toch pakke handiger zijn.

Dus ... iemand?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan