Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Destr0yer zei:k tis al beter nu
en ge kunt technische info mssg vervangen door 'breaks' ofzomaakt het nog duidelijker


Croisis zei:Mss bij sorc cast breaks ook de breaks voor CL en lightning vermelden aangezien die nog steeds anders behandeld worden
FCR - frames
0 - 19
7 - 18
15 - 17
23 - 16
37 - 15
52 - 14
78 - 13
117 - 12
Barbarian hit recovery frames zien er zo uit
frames: FHR
9 : 0
8 : 7
7 : 15
6 : 27
5 : 48
4 : 86
Ik kan me zelfs bezighouden met een hele guide over uitzonderingen per char class enzo. Je zegt et maar eh, kwil gewoon dat alle mogelijke info over d2 op uwe site te vinden zal zijn. Voor de rest ziet alles er goed uit zenne.






vind de 'black-list' wel grappig[MNEU]Jon@si$ zei:mmm dat heb ik al eens gezien denk ik![]()
mooi initiatief sjoe
(but loose the frontpeetjs)
edit: reden dak nimeer verder gedaan is dubbel: tydgebrek, gebrek aan respons![]()

mja ik "probeer" altyd een beetje humor te gebruikenXRH_RealWarrior zei:vind de 'black-list' wel grappig![]()

bombombom zei:aje een build nodig hebt:
mijn build:
stunbarb
stun max+synergies(kdenk toch da em da eeft)
rest in warcries en 1 puntje in zerk en ww
natural res /iron skin
wapen:
zolang het maar snel genoeg is bv: baranar,ls,silence phase,botd eth ba,...
schild:
indien ge 1handig gaat ofc storm'um'
belt:
string
ringen:
ll en mss manaleech indien nodig
gloves:
draculs,ik gloves,...
boots:
gore ridders
helm:
areats/shako/delirium/andariel face/gaze/...
amu:
highlords
(kan vree goeikope build worden dus)
en stach vol met fhr charmpjes en life charmpjes
strengt: tot req
dex: tot max block (indien 1 handig)
vit: rest
ene: nix
![]()




hebbek ook gehad, nu krijgek wa meer + op pc allemaal[MNEU]Jon@si$ zei:mja ik "probeer" altyd een beetje humor te gebruiken![]()
(en kweet da ding ziet er grafisch niet goed uit) maar ik heb dan ook nooit iets van multimedia op school gehad of zo, onze lessen informatica bestonden toen uit Turbo-Pascal diagrammen uitwerken op papier, MET pen!!!![]()

q-ball_NBK zei:good work!
zeker nice site jonas, waar alles goed uitgelegd staat
btw: die hero editor werkt precies niet, heeft error bij het unzippen


