Archief - "Overzichtsite" feedback

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archangel_wes

Legacy Member
Geef hier maar zoveel mogelijk feedback en laat PLZ die spam erbuiten ... nuttige opmerkingen plz

Siteje

Destr0yer

Legacy Member
goe ide, ma mssg andere lay-out
andere kleurkes enz, zwart-wit al vrij hard beugezien ^^
(add grijs ;) )

Archangel_wes

Legacy Member
Kzei dus ... nie op layout letten :)
Daar ga'k nie veel tijd in stoppen
Ennerm ... moet ff opnieuw begonnen ... Frames vergeten :D
Gaat tof navigeren zijn zonder ^^
En mcar die builds komen nog ja ... kzal ze voorlopig onder'n link leggen naar'n word document ... is nog niks veranderd aan die builds eh
*verder "werken"* :)

king_wlv

Legacy Member
ziet er zeer goed :niceone: stuur het wordt bestand ffe naar mij anders dan werk ik da ffe bij.

Destr0yer

Legacy Member
k tis al beter nu :)
en ge kunt technische info mssg vervangen door 'breaks' ofzo :) maakt het nog duidelijker

Archangel_wes

Legacy Member
Destr0yer zei:
k tis al beter nu :)
en ge kunt technische info mssg vervangen door 'breaks' ofzo :) maakt het nog duidelijker

Neen
D'er gaat meer dan breaks op komen eh :)
WA weet ik wel nog nie ... da zie'k wel :D

Stop er mee voor vandaag
Ideën laten weten guys,zij het hier of mail.

Greetz

Croisis

Legacy Member
Mss bij sorc cast breaks ook de breaks voor CL en lightning vermelden aangezien die nog steeds anders behandeld worden

FCR - frames
0 - 19
7 - 18
15 - 17
23 - 16
37 - 15
52 - 14
78 - 13
117 - 12

Barbarian hit recovery frames zien er zo uit

frames: FHR

9 : 0
8 : 7
7 : 15
6 : 27
5 : 48
4 : 86

Ik kan me zelfs bezighouden met een hele guide over uitzonderingen per char class enzo. Je zegt et maar eh, kwil gewoon dat alle mogelijke info over d2 op uwe site te vinden zal zijn. Voor de rest ziet alles er goed uit zenne.

Archangel_wes

Legacy Member
Croisis zei:
Mss bij sorc cast breaks ook de breaks voor CL en lightning vermelden aangezien die nog steeds anders behandeld worden

FCR - frames
0 - 19
7 - 18
15 - 17
23 - 16
37 - 15
52 - 14
78 - 13
117 - 12

Barbarian hit recovery frames zien er zo uit

frames: FHR

9 : 0
8 : 7
7 : 15
6 : 27
5 : 48
4 : 86

Ik kan me zelfs bezighouden met een hele guide over uitzonderingen per char class enzo. Je zegt et maar eh, kwil gewoon dat alle mogelijke info over d2 op uwe site te vinden zal zijn. Voor de rest ziet alles er goed uit zenne.

U doet maar! :D
Des te meer info des te interessanter het wordt :)

Kzal wel als'k veel tijd en zin heb die builds es samenvatten
Wilt iemand daar'n sjabloon voor maken?

K np ty

Archangel_wes

Legacy Member
Wat opgesmukt
Weet iemand hoe ge (in een of ander programma,maakt nie uit welk) een achtergrond watermerk kunt krijgen?
Krijg da in frontpeetsj nie :x

*edit*
info aangepast croisis,mercikes :)

bombombom

Legacy Member
aje een build nodig hebt:

mijn build:

stunbarb :cool:

stun max+synergies(kdenk toch da em da eeft)
rest in warcries en 1 puntje in zerk en ww
natural res /iron skin

wapen:
zolang het maar snel genoeg is bv: baranar,ls,silence phase,botd eth ba,...

schild:
indien ge 1handig gaat ofc storm'um'

belt:
string

ringen:
ll en mss manaleech indien nodig

gloves:
draculs,ik gloves,...

boots:
gore ridders

helm:
areats/shako/delirium/andariel face/gaze/...

amu:
highlords

(kan vree goeikope build worden dus)

en stach vol met fhr charmpjes en life charmpjes

strengt: tot req
dex: tot max block (indien 1 handig)
vit: rest
ene: nix




:unsure:

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
vind de 'black-list' wel grappig :p
mja ik "probeer" altyd een beetje humor te gebruiken :unsure:
(en kweet da ding ziet er grafisch niet goed uit) maar ik heb dan ook nooit iets van multimedia op school gehad of zo, onze lessen informatica bestonden toen uit Turbo-Pascal diagrammen uitwerken op papier, MET pen!!! :D

Archangel_wes

Legacy Member
bombombom zei:
aje een build nodig hebt:

mijn build:

stunbarb :cool:

stun max+synergies(kdenk toch da em da eeft)
rest in warcries en 1 puntje in zerk en ww
natural res /iron skin

wapen:
zolang het maar snel genoeg is bv: baranar,ls,silence phase,botd eth ba,...

schild:
indien ge 1handig gaat ofc storm'um'

belt:
string

ringen:
ll en mss manaleech indien nodig

gloves:
draculs,ik gloves,...

boots:
gore ridders

helm:
areats/shako/delirium/andariel face/gaze/...

amu:
highlords

(kan vree goeikope build worden dus)

en stach vol met fhr charmpjes en life charmpjes

strengt: tot req
dex: tot max block (indien 1 handig)
vit: rest
ene: nix




:unsure:


Jah ok u' ve posted ur last spampost,KICK BAN TY K NP?
Tis de bedoeling van feedback van't siteje
Builds liefst mailen :)
En wat uitgebreider liefst,ander builds al gezien? ;)

En Jonasje ... kheb gezegd da'k mij de ballen boeit eh :)
Alleen als iemand zich geroepen voelt ja .. ma ikke nie zu :)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
mja ik "probeer" altyd een beetje humor te gebruiken :unsure:
(en kweet da ding ziet er grafisch niet goed uit) maar ik heb dan ook nooit iets van multimedia op school gehad of zo, onze lessen informatica bestonden toen uit Turbo-Pascal diagrammen uitwerken op papier, MET pen!!! :D
hebbek ook gehad, nu krijgek wa meer + op pc allemaal

vanaf volgende week frontpeetsj int school :eek:
kan desnoods ook me acces werken e, als ge databases wilt voor een of andere reden e...
of mss zelfs nen block-calc me visual basic :o

Chickenlal

Legacy Member
good work!

zeker nice site jonas, waar alles goed uitgelegd staat :)

btw: die hero editor werkt precies niet, heeft error bij het unzippen

Archangel_wes

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
good work!

zeker nice site jonas, waar alles goed uitgelegd staat :)

btw: die hero editor werkt precies niet, heeft error bij het unzippen

Da d8 ik wel ... is oorspronkelijke install nie ... U HAVE BEEN HAXORED ... not :)

Kzal'm ff veranderen :)

dl_flodeklojo

Legacy Member
leuk initiatief, heb indertijd ook lang met het idee rondgelopen maar wegens tijdsgebrek heb ik daar niet meer aan verder gedaan...
als ge hulp nodig hebt ofzo, moet je het niet laten om eens een pm te sturen...
en dan nu de opmerkingen:
1. uwe lay-out kan nog verbeteren, maar dat weet gij ook ^^. Werkt bij het instellen van de grootte van uw frame niet met aantal pixels/centimeters maar met %'en...hierdoor voorkom je dat je site heel mooi kan zijn op een comp met resolutie 1024*768, maar tegenlijk heel lelijk op een comp die op 600*800 draait.
2. Persoonlijk zou ik geen word-documenten gebruiken om die guides daar te zetten, maar gewone html. Vooral omdat het laadtijd vraagt (en ik vind dit persoonlijk heel storend)

Voor de rest een heel nobel initiatief :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan