Archief - Origin ID's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Az3r]

Legacy Member
Volledige lijst:

Az3r_belgium
azertyalex
Biertap
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
demon326 of demonhunter326
Desolator023
Devian-be
Dracones89
Driezzy
Fordjah
Gravehunter1
iluva
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
mp4me
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
ShadePhaIIx of ShadePhallx ( nu werkt het wel, heb origin gedownload)
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Triple0
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
Witte8
xdevil1

kheb iedereen toegevoegd.

Triple0

Legacy Member
CobraX zei:
Als je BF3 koopt via de Origin applicatie, is deze dan in de taal van de store in de Origin applicatie? Want bij mij is dit gek genoeg Frans ook al staat dit op Engels in de settings. Naar het schijnt kijkt de store naar het IP adres om het land en de taal te bekomen. Ik aanvaard het niet als BF3 in een andere taal is dan het Engels (menu's in het Nederlands bvb = spel verkloot voor mij en dan moet ik het niet meer hebben).

volgens mij krijg je een optie om da te installeren in engels? alle spellen die ik heb staan toch in engels ze:crazy:

Scr1fle

Legacy Member
[Az3r];15378086 zei:
Volledige lijst:

Az3r_belgium
azertyalex
Biertap
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
demon326 of demonhunter326
Desolator023
Devian-be
Dracones89
Driezzy
Fordjah
Gravehunter1
iluva
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
mp4me
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Scrifle007 ( verander vlug van gedacht :p )
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Triple0
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
Witte8
xdevil1

kheb iedereen toegevoegd.

waffel

Legacy Member
Domme vraag wss, maar ik wil zeker zijn. Als ik een spel niet via Origin koop, kan ik die dan zodanig installeren dat hij op origin te selecteren valt?

Mr. Jean

Legacy Member
Nick: MrJean007
Zwier maar in de lijst, zal vrij veel actief proberen zijn op BF3 :)

Anima

Legacy Member
Geostigma2010, voeg me maar gerust toe mensen, als deze game zo goed wordt als bf1942 en bf2 dan zal ik zeker de komende jaren het nog spelen ^^

vishnusixclix

Legacy Member
als men zo vriendelijk zou willen zijn om SchadowBE zijn bericht aan te (blijven) vullen, kan ik ervoor zorgen dat de OP ook up-to-date blijft.

Mr. Jean

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
als men zo vriendelijk zou willen zijn om SchadowBE zijn bericht aan te (blijven) vullen, kan ik ervoor zorgen dat de OP ook up-to-date blijft.

Done:

Volledige lijst:

Az3r_belgium
azertyalex
Biertap
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
demon326 of demonhunter326
Desolator023
Devian-be
Dracones89
Driezzy
Fordjah
Gravehunter1
iluva
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
MrJean007
mp4me
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Scrifle007 ( verander vlug van gedacht )
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Triple0
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
Witte8
xdevil1

Scr1fle

Legacy Member
Mr. Jean zei:
Done:

Volledige lijst:

Az3r_belgium
azertyalex
Biertap
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
demon326 of demonhunter326
Desolator023
Devian-be
Dracones89
Driezzy
Fordjah
Gravehunter1
iluva
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
MrJean007
mp4me
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Scrifle007 ( verander vlug van gedacht )
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Triple0
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
Witte8
xdevil1
Cas1m1r

@iedereen , gelieve de hele lijst te kopieren en je naam er vetgedrukt bij te zetten! :)



Edit2: Gvd hier onder :angry: :p Aanpassen pls. Is veel gemakkelijker voor iedereen :)
Edit3: :unsure: En natuurlijk tnx to VishnuSixDix ! :)

snipemdown

Legacy Member
Volledige lijst:

Az3r_belgium
azertyalex
Biertap
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
demon326 of demonhunter326
Desolator023
Devian-be
Dracones89
Driezzy
Fordjah
Gravehunter1
iluva
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
MrJean007
mrsnipemdown
mp4me
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Scrifle007 ( verander vlug van gedacht )
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Triple0
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
Witte8
xdevil1
Cas1m1r
MrJean007

majorgamefreak

Legacy Member
Az3r_belgium
azertyalex
Biertap
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
demon326 of demonhunter326
Desolator023
Devian-be
Dracones89
Driezzy
Fordjah
Gravehunter1
iluva
Impulse_Greg
Invzor
Kyblop
Marsmillo
MrJean007
mrsnipemdown
mp4me
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Scrifle007 ( verander vlug van gedacht )
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Triple0
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
Witte8
xdevil1
Cas1m1r
MrJean007

Mijne nick ook bijgezet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan