Archief - Origin ID's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUg4r.

Legacy Member
@ ChunWai.: Hoedat je vind mij niet op Origin?

Ik heb net nog eens mijn Origin opgestart, en rechts bovenaan bij mijn Avatar in Origin staat er "CoUg4r", dat is toch de naam dat je dan nodig hebt om me toe te voegen?

EDIT: heb net zelf even de zoekfunctie gebruikt om vrienden toe te voegen en daar men eigen naam ingegeven, en daar vind ik mij toch hoor.. Dus misschien heb je ergens een tipfout gemaakt ofzo?

ChunWai.

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Na enkele uren de chat te trollen eindelijk een nieuwe naam gekregen. :D Gelukt zonder geboortedatum te geven. :cool:

Origin/Ea ID = ShadePhaIIx of ShadePhallx

Normaal het eerste!

Edit: Ik ben 15 , hopelijk vinden jullie dat niet erg. :unsure:

Geen van beide werkt hier:p

@CoUg4r. Waarschijnlijk verkeerd getypt, werkt nu wel:)

Volledige lijst:

azertyalex
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
Desolator023
Devian-be
Driezzy
Fordjah
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-

CoUg4r.

Legacy Member
ChunWai. zei:
Geen van beide werkt hier:p

@CoUg4r. Waarschijnlijk verkeerd getypt, werkt nu wel:)

Volledige lijst:

azertyalex
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
Curry
Desolator023
Devian-be
Driezzy
Fordjah
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-

Hèhè geen probleem ^^ BTW: je mag mij nu ook in die volledige lijst zetten ze als je wilt :p

Scr1fle

Legacy Member
Oei , heb enkel een EA id . Heb Origin nog niet gedownload . Mss kan het daaraan liggen?


Zal het binnenkort downloaden . :)

thelordofpee

Legacy Member
Ja, want je moet je Origin ID instellen van het moment dat je inlogt met je EA-account.

gravehunter

Legacy Member
Mijn Originid die je aan de lijst mag toevoegen is in ieder geval al Gravehunter1

:)

Scr1fle

Legacy Member
ChunWai. zei:
Geen van beide werkt hier:p

@CoUg4r. Waarschijnlijk verkeerd getypt, werkt nu wel:)

Volledige lijst:

azertyalex
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
Desolator023
Devian-be
Driezzy
Fordjah
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
ShadePhaIIx of ShadePhallx ( nu werkt het wel, heb origin gedownload)
Gravehunter1
Dracones89
demon326 of demonhunter326
Triple0
Aangepaste lijst . :)

demon326

Legacy Member
demon326 of demonhunter326, een van beide zou moeten werken :unsure:

Triple0

Legacy Member
zo ik heb jullie ook allemaal toegevoegd. Mijn nick is Triple0 (zoals gewoonlijk :p)

Scr1fle

Legacy Member
ChunWai. zei:
Geen van beide werkt hier:p

@CoUg4r. Waarschijnlijk verkeerd getypt, werkt nu wel:)

Volledige lijst:

azertyalex
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
Desolator023
Devian-be
Driezzy
Fordjah
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
ShadePhaIIx of ShadePhallx ( nu werkt het wel, heb origin gedownload)
Gravehunter1
Dracones89
demon326 of demonhunter326
Triple0

Scr1fle

Legacy Member
ChunWai. zei:
Geen van beide werkt hier

@CoUg4r. Waarschijnlijk verkeerd getypt, werkt nu wel

Volledige lijst:

azertyalex
bobdekinder
Born-Kill3rr
Brekk1e
Caelistas
ChunWaii
Cinnead
CoUg4r
Curry
Desolator023
Devian-be
Driezzy
Fordjah
Impulse_Greg
Invzor
Marsmillo
NighthawkBram
Ortin89
PunkyF00l
QUIPOR
Sapermun
Snakedtx
spaaik
StevenDnlol
TenguBE
Tha_soh
TheL0rdofPee
Trolle_BE
u4ea126
vercoutere
viper_dc
waffel_-
ShadePhaIIx of ShadePhallx ( nu werkt het wel, heb origin gedownload)
Gravehunter1
Dracones89
demon326 of demonhunter326
Triple0
Biertap
xdevil1
mp4me

Gedaan . :)

CobraX

Legacy Member
Als je BF3 koopt via de Origin applicatie, is deze dan in de taal van de store in de Origin applicatie? Want bij mij is dit gek genoeg Frans ook al staat dit op Engels in de settings. Naar het schijnt kijkt de store naar het IP adres om het land en de taal te bekomen. Ik aanvaard het niet als BF3 in een andere taal is dan het Engels (menu's in het Nederlands bvb = spel verkloot voor mij en dan moet ik het niet meer hebben).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan