Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thelordofpee zei:BF3 komt niet op Steam, hebben ze zelf gezegd.
fordjah zei:al 30 min aant proberen om een account te maken. Zegt altijd dat login of pass verkeerd is. Moede wachten op nen email ofzo? Rommel :ironic:
Sh@D0wBE zei:Hoe verander je je naam op Origin en verwijder je accounts?
Sapermun zei:Wil zeggen dat je al een account hebt. misschien eens "pw vergeten" proberen?

