Archief - Orc taktiek (graag hulp)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sliver

Legacy Member
als ge int begin wa chance hebt met de manieren hoe ge em tegenkomt winde vrij simpel idd.

Vanaf em berserkers heeft wordt het al een pak moeilijker (en orc kan altijd zo ez rap techen) en alsem dan nog eens lust heeft zijde zot als ge nog 1 hunt zou maken :p

GeTa

Legacy Member
ze zouden er moete bij zetten : not actual size voor mensen als u garga ;)

ElGargamel

Legacy Member
hehe,
terug ff OT

waarom zie ik nooit af amper kodos of raiders bij orc spelers?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
ElGargamel zei:
hehe,
terug ff OT

waarom zie ik nooit af amper kodos of raiders bij orc spelers?

Gij speelt alleen vs Computer(easy) ?

in practisch elk game zieder raiders, kodo's minder (alleen als oppo's T3 ga)

ElGargamel

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Gij speelt alleen vs Computer(easy) ?

in practisch elk game zieder raiders, kodo's minder (alleen als oppo's T3 ga)

nope, toch niet, ik speel enkel online, dus gene skirmish, meestal 3vs3 soms is 2vs2

maar ik heb is tegen 2 night elves en 1 human gespeeld en een mix van bm,sh, grunts, raiders, docs is zeer effectief tegen hun dryads, huntss maar ook tegen allerlei air

jaja, das ne mix die ik meer gaan gebruiken

vyeate

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Gij speelt alleen vs Computer(easy) ?

in practisch elk game zieder raiders, kodo's minder (alleen als oppo's T3 ga)

alsek ik T2,maak ik ook kodo,ma kga der gewoon nie speciaal ne beastiry voor maken,hehe,tzijn grappige games als iemand mass meelee gaat en de andere gaat mass kodo ^^

ChfZ | Hanky

Legacy Member
orc zet bijna altijd beast neer, ofwel air ofwel raiders.. dus wrom gene kodo? is xtra dmg + kan ne unit devouren

Hellrabbit

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Gij speelt alleen vs Computer(easy) ?

in practisch elk game zieder raiders, kodo's minder (alleen als oppo's T3 ga)

vote +1 voor domme post


iedereen weet toch da ne comp zowiezo alle units maakt :)

vyeate

Legacy Member
raiders eunen,stomp-net-kill :love: of net-kil with wyvs :love:

juist jammer dat ze nog redelijk micro intensief zijn

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Hellrabbit zei:
vote +1 voor domme post


iedereen weet toch da ne comp zowiezo alle units maakt :)

nen easy ook? Want 'k speel nooit vs die comps.. te voorspelbaar..

Harlequin

Legacy Member
vyeate zei:
raiders eunen,stomp-net-kill :love: of net-kil with wyvs :love:

juist jammer dat ze nog redelijk micro intensief zijn

Das vreemd ik maakte raiders om men micro makkelijker te maken :s

Bij orc vs orc maak je basicly raiders om een beetje orde te scheppen in de totale chaos :)

vyeate

Legacy Member
Harlequin zei:
Das vreemd ik maakte raiders om men micro makkelijker te maken :s

mja ik ben ook nie zo goed als u,ik heb meestal dak voor me raiders nen nieuwe control groep moet aan maken,meestal heb ik daar nog sham en nog wa meelee bij en hero,omdak moet purgen(men eigen van sommige kut spells,en wegvluchtende units dak dan meestal afpik met ne wyv of 2 en ensare(beide geen autocast)voor mij is zoiets totale chaos waarbij ik totale controle verlies



dus blijvek bij de leetetackiek,vlug naar tier 2 en wyv massen :bow: :p:D

GeTa

Legacy Member
das mijne tactiek :p
fs creepen en snel naar t2 dan shadowhunter en wyverns!!!
als enemy het uithoud ga ik nog wat demo's en shamans

Nookiedog

Legacy Member
3on3/4on4 als uw teammates wa t1 units pompe => fs
direct van t2 na t3 en tc en sh ondertussen shaman tauren klaarstomen en zorge da medespelers iets van AA mm en da komt in orde.
mee 2 heros dus tijdens t2 mee attacke sh bij t2 kan ook
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan