Archief - Orc taktiek (graag hulp)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musk

Legacy Member
kvind da ook de meest micro intensieve games, zo orc vs orc, om da zelf te spelen hé :)

wat is die zacard zn account, gewoon zacard or..?

nogatsira

Legacy Member
kaby zei:
En orc vs orc is gewoon een zalige matchup, vooral eerste 5 minuten :)

ik haat de eerste 5 minute in orc vs orc, tis zo vanaf minuut 5 tot 10 dat leuk is :p

kaby

Legacy Member
alee jong, het minutenlang 'kill elkaars fs' game, zalig gewoon, zowel om te zien als om te spelen zelf :)

vyeate

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
da is best idd wel spannend :) zker als ge zelf moet spele :)

vind ik niet leuk als je fs dan uit eindelijk verliest,en de andere nog 1 hp heeft :sad:

nogatsira

Legacy Member
het saaie eraan vinnek gewoon da da altij zo is. wa met wolfkes achter zijn hero en weglope van zijn *sigh*

kaby

Legacy Member
wat dacht ge van loop-schiet-loop-schiet-loop-schiet block etc. etc. ?

nogatsira

Legacy Member
probleem is da ge die wolfkes toch ni doodkrijgt met uw hero want oftewelloopt em er een weg nor creeps oftewel makt em gewoon nieuw wolfkes.

Musk

Legacy Member
heb just 3 orc games achter de rug :-)
vs chief en drago etc.
kvind orc v orc al lang mn zaligste mu, hangt tenminste veel af van micro en macro, aangezien je dezelfde units hebt.

ElGargamel

Legacy Member
ligt het aan mij of ben ik de enigste die vs ne altijd headhunters gaat?

Die headhunters mogen dan wel een pak zwakker zijn maar zij doen extra dmg tegen unarmored, en aangezien de meeste ne-spelers int het begin altijd archers en madammen op panters (en die zijn toch unarmored).

Ik heb zelf gemerkt dat als ik tegen archers en madammen op panters (ja kan mij de naam echt ni meer herinnere) grunts gebruik, het veel langer duurt om ze te doden dan met headhunters/berserkers.

Mijn eerste hero is meestal toch den blademaster me healing salve and wind walk.

Achteraf pak ik altijd wat docs, want ook in het begin zijn ze nuttig me hunne stasis trap, ik gebruik dat anders nooit, maar nu heb ik met een medespeler een leger ne dubbel van onze grootte kunnen afweren door gewoonweg stasis en wat hh.

kaby

Legacy Member
hunts (die madammen dus) ownen hh (tenzij ge echt echt goed gepos't staat)

ElGargamel

Legacy Member
kaby zei:
hunts (die madammen dus) ownen hh (tenzij ge echt echt goed gepos't staat)

me teamspelers, vraag ik altijd melee voor mijn hh te zetten en dat werkt toch goed (tot nu toe ;) )

waffel

Legacy Member
Ik zou zegge geef gewoon op en laat de night elf winne ze hebbe al genoeg losses tege human spelers :unsure:
ben nu al 2weken wcIII gestopt iedre keer als ik zo ne nieuwe audio comment zie heb ik weer zin :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan