Archief - Orc taktiek (graag hulp)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blindboy

Legacy Member
Hej,

Ik ben sinds nieuwe account (parms) orc speler begonne.
In solo games speel ik harde melee, 2 barracks dus en grunt's pompe.
In de meeste gevallen lukt dit (toch een 70 procent) maar als die rush ni lukt zit ek me een prob.
Dan weet ek nimeer wa te maken. Tege orc gaan ek wyvern, undead shaman, human weet ek ni.
Kan iemand my daar wa bij helpe ofzo? Om een goei tipke te geven :p .
Thx anywayz
Blind

Musk

Legacy Member
www.replayers.com

replays downloaden van orc-spelers, zet deze replays in je C:/.../warcraftIII/replays/ map, en bekijk ze, door op single player te klikken, en dan view replays, zo kan je kijken wat deze spelers deden, en het zo goed mogelijk na te doen..

ChfZ | Hanky

Legacy Member
blindboy zei:
Hej,

Ik ben sinds nieuwe account (parms) orc speler begonne.
In solo games speel ik harde melee, 2 barracks dus en grunt's pompe.
In de meeste gevallen lukt dit (toch een 70 procent) maar als die rush ni lukt zit ek me een prob.
Dan weet ek nimeer wa te maken. Tege orc gaan ek wyvern, undead shaman, human weet ek ni.
Kan iemand my daar wa bij helpe ofzo? Om een goei tipke te geven :p .
Thx anywayz
Blind


vs orc: fs, grunt, kodo, raider, tc/sh... wyvs is ni zo'n goei idee, want paar bats en uwen air is weg
vs ud: fs (of TC), dan ofwel mass wyv me lust (maar goe harassen als ge deze tech doe), of anders fs, grunts, tauren, lust/doc, kodo als ud veel abo ga, en cata
vs NE: gruntapult, fs... Wyvs zou gaan als ge snel zen archers/dotts pakt..
vs human: fs, grunt, shaman (alleen voor light, lust zou'k ni gaan alsem breakers heeft), tauren eventueel, kodo, cata, raider..

da is hetgeen ik zou doen als orc, en ik hem toch al nen hoop orc games achter de rug :)

waffel

Legacy Member
tegnen human heel simpel gewoon harrassen met grunts + fs en vlug teche en shamans gaan daarna ma gewoon blijve gaan zelf als je grunts verliest, probeer gewoon de economie de vernietigen van human
(ik verlies daar toch meestal door :sad: )

Grissy

Legacy Member
waffelaar zei:
tegnen human heel simpel gewoon harrassen met grunts + fs en vlug teche en shamans gaan daarna ma gewoon blijve gaan zelf als je grunts verliest, probeer gewoon de economie de vernietigen van human
(ik verlies daar toch meestal door :sad: )

sni omda gij daarvan verliest da da goe is :p anyway wat hanky zei zijn goeie strats. Nu ze nog zo goed mogelijk leren uitvoeren door mss reps te bekijken

waffel

Legacy Member
ge ga me nu toch ni zegge dat human harassen ni effective is -_-

dimpy

Legacy Member
night elves : fast rush me hero + 4 grunts + acolyte
spirit towers builden in buurt en em vastzetten

vyeate

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
vs human: fs, grunt, shaman (alleen voor light, lust zou'k ni gaan alsem breakers heeft), tauren eventueel, kodo, cata, raider..


ma,ik zou toch shams gaan assem geen AM heeft,omda ge dan breakers hun mana kunt leegpompen door bloodlust te spammen

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Peins ni da ge mk en rifles en shit lusted wilt tegekome vs wa grunts en shamans...

Hellrabbit

Legacy Member
Grissy zei:
sni omda gij daarvan verliest da da goe is :p anyway wat hanky zei zijn goeie strats. Nu ze nog zo goed mogelijk leren uitvoeren door mss reps te bekijken


of mss gewoon door veel te spelen?

Grissy

Legacy Member
Hellrabbit zei:
of mss gewoon door veel te spelen?

kunde ook doen :p anyway als ge nog ni met orc hebt zitte spelen en ge wilt zo plots een strat goed uitvoeren zede denkek best da ge ff replay bekijkt, ni? en natuurlijk het daarna zoveel mogelijk uitvoerd :p

Hanzo

Legacy Member
dimpy zei:
night elves : fast rush me hero + 4 grunts + acolyte
spirit towers builden in buurt en em vastzetten

ge zij gyrocopters nog vergete in u strat..

Bolteh

Legacy Member
tegen human zou fs, grunts, shamans, catas, kodos en windriders gaan
grunts op hun melee, met fs (goe vol me mana) channelen op zijn eventuele ranged, uw windriders op zen hero zette en catas op zen eventuele sorceresses en priests
een eventuele 2e hero zou ik dan shadowhunter nemen met heal en hex (hex om eventuele spells van de archmage te stoppe door hem in beest te verandere)

ik speel zelf ni echt veel maar uit de weinige ervaring die ik heb opgelopen lijkt dit me de beste strat

ps: degene die twijfelen over gebruik van air als humans ranged hebbe -> de air leidt de aandacht van ranged af en kan uw melee rustig op andere melee kloppen men ondertss een heal van shadowhunter

blindboy

Legacy Member
Mja thx voor de strats allemaal maar wil toch ff reageren op grissy.
Ik heb namelijk wle al veel met orc gespeelt :) en ben er dus redelijk goed al mee.
Met 2 barracks grunt pompe is zeer zwaar om tege te krijge.
Vooral voor een human want als die hun bel doen zijn ze half hun economie kwijt (mss helemaal?).
Anywayz kheb al een beke van hankz zijn strats geprobeerd en thx, nu is em nog beter (de strat he).

GeTa

Legacy Member
is het toeval dat je een orc styrat wilt terwijl grissy en grubby maar een klein beetje overeenkomen? :p

Grissy

Legacy Member
Musk zei:
grissy > grubby, moest je nu wel weten :s

Heb ik da iere ergens willen duidelijk maken mss? :-s

en @ g3t4: vergelijk me niet met die loser! hij kan gewoon zen cheese tacts goed uitvoere... terwijl ik alles wel eens probeer :p (ksuck dan ook wel marja its just a game)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan