RuffRyder3600
Legacy Member
voor mij moet da nie ze, is geen verplichting om bij TRC te zitte denk ik heAn!m0 zei:in de ban van de ... zwam :ironic: ...![]()
anyway als jullie ECHT zooooo graag willen dat ik hem terug verander doe ik het wel hoor ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor mij moet da nie ze, is geen verplichting om bij TRC te zitte denk ik heAn!m0 zei:in de ban van de ... zwam :ironic: ...![]()
anyway als jullie ECHT zooooo graag willen dat ik hem terug verander doe ik het wel hoor ...

merciDaCrashOveride zei:>Deze foto is wel mega ---> FOTO prachtfoto, de auto vind ik niet zo speciaal

Npflov007 zei:merci![]()
longhorn transformation pack 6. ge hebt er geen programma voor nodig, ge moet gewoon installere, het zijn een 5-tal skins. ge moet wel zien da ge de "sidebar" ni installeerd, die geeft alleen maar probleme...DaCrashOveride zei:Np
(1 vraagje, waar hebt gij da programma gedownload voor u desktop zo cool te maken ???)



flov007 zei:

ik vind da ge geen 1 van de 2 echt chic kunt tune... en vooral de achterlicht van dieje skyline zijn te gefaald... die laat ik altijd gewoon standaard...Ironpole zei:Kon je dat ni PM'en?
ontopic:
Om te showen gebruikek S2000 en om te racen tegenwoordig de skyline, want op 't einde is het echt wel aarsmoelijk![]()
saven bij 111/111, dan de laatste race rijden, en een andere save game makenwittekakker zei:Kvind dat ge den s2000 wel redelijk zalig kunt tunen, mja das mijn mening natuurlijk. Spijtig dat er zo weinig schone parts zijn.
IjzerenPaal, ge moet anders eens den miati pakken, diene is echt wel keigoe in de bochten, en daar ben ik toch mee in de voorlaatste race geraakt. Laatste race heb ik natuurlijk verandert naar s2000, want als je dan het spel uitspeelt kun je de wagen uit het Underground menu niet meer aanpassen.
So stupid, maarja...
RuffRyder3600 zei:111/111
nu is da idd nog simpel, ma eens de 100 voorbij moet ge toch redelijk beter prestere.seatboy zei:Is het normaal dat ik in da spel al aan 80/111 zit op nog geen volledigen dag? En da'k nog altijd alles kan winnen met de vw golf?
Of ligt het gewoon aan mij, dat ik dat spel zo simpel vind?
zelfs "car" kunt ge nie typewittekakker zei:Oja, en zelfs gewone vlaamse woorden lijken niet te mogen volgens de bad language filters van EA.

da vindt ge al raar ofwa? probeer NFSU dan ne keer te typenRuffRyder3600 zei:zelfs "car" kunt ge nie type![]()

DaCrashOveride zei:VW golf TDI
Dodge Neon
Subaru Impreza
Honda S2000 Voor En Na
Honda S2000 ->Als hij klaar is
Honda Civic
Lancer Rally Style
Dat zijn mijn gemaakt autos(waar ik een samenvatting van heb gemaakt)
ja, ik zal hem direct is online zwiere...XPlosiv zei:zalige lancer :applause: eeft der iemand nog??? lancers?
flov007 zei:

schumacher wins. vroem vroem vroem...Ironpole zei:Die vinnek ook wel nice, maar een X-Factor ontbreekt, tot in Gent![]()
![]()
