Archief - NFSU: Post your car

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RuffRyder3600

Legacy Member
An!m0 zei:
in de ban van de ... zwam :ironic: ... :cool:
anyway als jullie ECHT zooooo graag willen dat ik hem terug verander doe ik het wel hoor ...
voor mij moet da nie ze, is geen verplichting om bij TRC te zitte denk ik he :)

DaCrashOveride

Legacy Member
>Deze foto is wel mega ---> FOTO prachtfoto, de auto vind ik niet zo speciaal

flov007

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Np


(1 vraagje, waar hebt gij da programma gedownload voor u desktop zo cool te maken ???)
longhorn transformation pack 6. ge hebt er geen programma voor nodig, ge moet gewoon installere, het zijn een 5-tal skins. ge moet wel zien da ge de "sidebar" ni installeerd, die geeft alleen maar probleme...
nu dus rechts op download drukken... ge moet wel zien da het iets van een 26-28mb is... want soms zitte er kleinere bestande bij... have fun, die skins zijn echt chic :)

OF ge download windows blinds en dan moet ge uw themes ook nog downloade. en inconpackager voor uw icoontje ni vergete.

ik raad het eerste aan, ge kunt dan geen extra skins downloade, ma windowsblinds vertraagd uw pc fel en dan komt er een irritant opstartschermpje met een delay van 5sec.... ge kunt het natuurlijk ook allebei instalere ;)

en nu weer ontopic... :p

Ironpole

Legacy Member
flov007 zei:



Kon je dat ni PM'en?



ontopic:
Om te showen gebruikek S2000 en om te racen tegenwoordig de skyline, want op 't einde is het echt wel aarsmoelijk :D

flov007

Legacy Member
Ironpole zei:
Kon je dat ni PM'en?



ontopic:
Om te showen gebruikek S2000 en om te racen tegenwoordig de skyline, want op 't einde is het echt wel aarsmoelijk :D
ik vind da ge geen 1 van de 2 echt chic kunt tune... en vooral de achterlicht van dieje skyline zijn te gefaald... die laat ik altijd gewoon standaard...

Witte

Legacy Member
Kvind dat ge den s2000 wel redelijk zalig kunt tunen, mja das mijn mening natuurlijk. Spijtig dat er zo weinig schone parts zijn.
IjzerenPaal, ge moet anders eens den miati pakken, diene is echt wel keigoe in de bochten, en daar ben ik toch mee in de voorlaatste race geraakt. Laatste race heb ik natuurlijk verandert naar s2000, want als je dan het spel uitspeelt kun je de wagen uit het Underground menu niet meer aanpassen.
So stupid, maarja...

RuffRyder3600

Legacy Member
wittekakker zei:
Kvind dat ge den s2000 wel redelijk zalig kunt tunen, mja das mijn mening natuurlijk. Spijtig dat er zo weinig schone parts zijn.
IjzerenPaal, ge moet anders eens den miati pakken, diene is echt wel keigoe in de bochten, en daar ben ik toch mee in de voorlaatste race geraakt. Laatste race heb ik natuurlijk verandert naar s2000, want als je dan het spel uitspeelt kun je de wagen uit het Underground menu niet meer aanpassen.
So stupid, maarja...
saven bij 111/111, dan de laatste race rijden, en een andere save game maken:niceone:

seatboy

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:

Is het normaal dat ik in da spel al aan 80/111 zit op nog geen volledigen dag? En da'k nog altijd alles kan winnen met de vw golf?

Of ligt het gewoon aan mij, dat ik dat spel zo simpel vind?

RuffRyder3600

Legacy Member
seatboy zei:
Is het normaal dat ik in da spel al aan 80/111 zit op nog geen volledigen dag? En da'k nog altijd alles kan winnen met de vw golf?

Of ligt het gewoon aan mij, dat ik dat spel zo simpel vind?
nu is da idd nog simpel, ma eens de 100 voorbij moet ge toch redelijk beter prestere.
En de single player suckt eigenlijk wel, dus denk dat ge meer plezier haalt uit de MP ervan.

Witte

Legacy Member
Lol, der zijn mss maar twee of drie races waar ge het moeilijk hebt, de rest is almaal easy. En ja, ge kunt het spel met bijna elke auto uitspelen. Nog nie geprobeert zenne, ma tis dus wel een simpel saai spel sie single player.
Multiplayer is ietske beter qua fun, maar spijtig van de slechte menu's, trage servers, fouten, en stomme chatbox van amper 5 woorden per keer. Oja, en zelfs gewone vlaamse woorden lijken niet te mogen volgens de bad language filters van EA.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan