Witte
Legacy Member
rare naam

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rare naam

RuffRyder3600 zei:@bellisima, maakt die gewoon opnieuw he, en opload die naar een pandora...

flov007 zei:gedownload... hier -> op pc'ke drukken -> saved games (of zoiets)
ff googlen werkt ook altijd
da was toch duidelijk da hij aan't zwanze was... hij zei daarna toch da ik mijn saved games had opgeslagen... (wa dus ni waar was)

Ge moet nie IKKE pakken tenzij ge daar een map APplication Data heb staan ge moet dan normaal ALL USERS of ALLE GEBRUIKERS nemen... (ik heb ook NL versie en er staat all users maar kom) dan APPlication DATA en dan NFS underground als ge da nie hebt dan denk ik dat er iet mis is me uw installatie en zouek et gwn opnieuw installeren , da duurt toch nie lang...llsanderll zei:Hebbik nie =/
bij mij ist allemaal int nederlands...
C:/Documentsandsettings/Ikke/ en dan zittik vast ...
llsanderll zei:Kheb nerges application data...
En als alles bij u int nederlands is en da allemaal int engels isser toch iets mis mé uw installatie denkik
Hebt gij XP?
edit: Laat maar, kheb zoeken gepakt en die map was blijkbaar verborgen![]()
I dunno how or why![]()
DaCrashOveride zei:JA DUH DAT DIE VERBORGEN IS en nee der is gene zak mis me men installatie
http://groups.msn.com/pcprenten/pcguideseigenschappe.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=19 kijk maar naar de screen

En mijnuh?ASHERON zei:zaligvan nen bad-look gesproken
![]()
