Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een echte TRC'er speelt nfsu op een uurke uit heDaCrashOveride zei:FLOV? hoe kan je op 2 urekes da spel uitspelen? want je hebt op alle stats al een maximum of heb je ergens een savedgame gedowload???
gedownload... hier -> op pc'ke drukken -> saved games (of zoiets)DaCrashOveride zei:FLOV? hoe kan je op 2 urekes da spel uitspelen? want je hebt op alle stats al een maximum of heb je ergens een savedgame gedowload???

da was toch duidelijk da hij aan't zwanze was... hij zei daarna toch da ik mijn saved games had opgeslagen... (wa dus ni waar wasDaCrashOveride zei:EEN UURKE? ZIJT GE EEN BITJE ZOT? allen altij u stukken veranderen tussen de racen door neemt al allemaal te samen een uureke in beslag... ik dnke dat ge aant zwanzen zijt? En nog niet echt coole autos hebt ge de mijn al is bekeke![]()
![]()
![]()
)
wittekakker zei:Mijn S2000 @ kleuren Belgische vlag ownt ulle allemaal![]()
slash zei:gefixt
die andere screens zijn eigelijk nie zoveel. Ge moest ze toen zo trekke dus meer heb ik ter nie van

guRuh zei:hehe, kga eens zien dak die van mijn broer arse nog vind![]()
