Private Joker
Legacy Member
Net als bij het GG repair projectje de vorige keer, ga ik hier ook de verschillende stappen noteren.
Waarom? Ten eerste omdat ik er zelf nog niet zo heel veel van ken en wel wat hulp kan gebruiken.
Ten tweede omdat er misschien wel wat mensen iets van kunnen leren?
Alle tips zijn welkom!
Ik ga me aan dit bijvoorbeeld niet gaan wagen, maar zou er graag zoveel mogelijk herstellen.
Waarom? Ten eerste omdat ik er zelf nog niet zo heel veel van ken en wel wat hulp kan gebruiken.
Ten tweede omdat er misschien wel wat mensen iets van kunnen leren?
Alle tips zijn welkom!
Ik ga me aan dit bijvoorbeeld niet gaan wagen, maar zou er graag zoveel mogelijk herstellen.
>



