Archief - Need For Speed: The Run

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:

De beste NFS vind ik nog altijd NFS High Stakes. Ik vermoed waarschijnlijk net iets 'te oud' voor het merendeel op dit forum, maar die was echt top. Zeer dicht gevolgd door NFS Porsche idd. De allereerste versie is gewoon pure nostalgie, deel 2 hetzelfde: beiden waren zalig goed, maar als ik nog eens een oldie-racer wil spelen dan toch maar de High Stakes :).
Underground smeet het over een totaal andere boeg, maar ik heb me er toch heel goed mee geamuseerd. Daarna... oh boy :sop:

frankdubbe

Legacy Member
Is er zoals in hot pursuit de mogelijk om alleen met 1 vriend te racen
De game laat je een team vormen maar er komen dan steeds andere spelers bij die dan ook nog een vervelende voice chat gebruiken
die je op Pc niet kan muten
Enige uitleg is welkom

Don-Robo

Legacy Member
The Run scoort blijkbaar niet zo goed. Misschien zijn er al net iets teveel NFS games uitgebracht. Ik wil ze nog maar enkel kopen voor max 10 EURO.

gamerplayer

Legacy Member
kameraad van mij is het spel aan het spelen en zit vast,hij moet onstappen zegt hij en moet RT gebruiken/induwen, iemand idee wat dit betekent of welke knop dit is? aub
heb het spel zelf niet of niet gezien dus sorry als uitleg nogal vaag is

Bluto

Legacy Member
Thin Liz zei:
De beste NFS vind ik nog altijd NFS High Stakes. Ik vermoed waarschijnlijk net iets 'te oud' voor het merendeel op dit forum, maar die was echt top. Zeer dicht gevolgd door NFS Porsche idd. De allereerste versie is gewoon pure nostalgie, deel 2 hetzelfde: beiden waren zalig goed, maar als ik nog eens een oldie-racer wil spelen dan toch maar de High Stakes :).
Underground smeet het over een totaal andere boeg, maar ik heb me er toch heel goed mee geamuseerd. Daarna... oh boy :sop:

Is dat niet Need for Speed: Road Challenge? :unsure:

u4ea

Legacy Member
Mijn enige need for speeds waark veel op gespeeld em zijn NFS HP op de PS1 me ne vriend vroeger.

En Hot Pursuit 2 op de pc.

Die undergrounds enzo hemmek is geleend in de bib, maar kon mij ni echt boeien.

Th1x4nG

Legacy Member
gamerplayer zei:
kameraad van mij is het spel aan het spelen en zit vast,hij moet onstappen zegt hij en moet RT gebruiken/induwen, iemand idee wat dit betekent of welke knop dit is? aub
heb het spel zelf niet of niet gezien dus sorry als uitleg nogal vaag is

Klinkt als return = enter? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan