Cpt. Kablammo
Legacy Member
Sakke1994 zei:Vanaf NFS: Porsche 2000 ging het bergaf.
Fixed
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sakke1994 zei:Vanaf NFS: Porsche 2000 ging het bergaf.
Cpt. Kablammo zei:Fixed
. 
Thin Liz zei:De beste NFS vind ik nog altijd NFS High Stakes.


Scifo zei:

Thin Liz zei:De beste NFS vind ik nog altijd NFS High Stakes. Ik vermoed waarschijnlijk net iets 'te oud' voor het merendeel op dit forum, maar die was echt top. Zeer dicht gevolgd door NFS Porsche idd. De allereerste versie is gewoon pure nostalgie, deel 2 hetzelfde: beiden waren zalig goed, maar als ik nog eens een oldie-racer wil spelen dan toch maar de High Stakes.
Underground smeet het over een totaal andere boeg, maar ik heb me er toch heel goed mee geamuseerd. Daarna... oh boy![]()

gamerplayer zei:kameraad van mij is het spel aan het spelen en zit vast,hij moet onstappen zegt hij en moet RT gebruiken/induwen, iemand idee wat dit betekent of welke knop dit is? aub
heb het spel zelf niet of niet gezien dus sorry als uitleg nogal vaag is
