Archief - Need For Speed: The Run

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Moet momenteel op de knop B drukken om te ontsnappen aan de politie, heb al alle toetsen geprobeerd, niks werkt, ik zit dan ook vast voor de moment...

Gentei

Legacy Member
man man man man.....
Op dit moment geef ik het spel een score van -10/10 !!!
Ik heb het nog niet gespeeld hé!

Oke dus vandaag heb ik het spel gehaald.
ik kom thuis, zet de pc aan, doe de 1ste CD erin, hopa éérst origin installeren, oke dus, geïnstalleerd.
Dan begint 'em met NFS te installeren, spel is dus 16gig ofzo groot WTF voor spel van 2h racetime is het toch wel vrij groot.
na de installatie begint 'em nog is iets van 1.3gig down te loaden dat blijkbaar ook voor de installatie is, ik heb hem moeten stoppen en afsluiten om naar mijn werk te kunnen gaan.
Nu ben ik terug thuis en zit 'em die patch down te loaden tegen 50kb/sec, bon telenet is dus weeral bezig met werken op ofzo want mijn telefoon is ook retetraag op mijn wifi netwerk.

ik snap dus niet waarom hij nog een file van 1.3gig zit te downen kon EA dit niet op de CD ook zetten, kommaan mannen, en waarom die fucking afrip van steam dat ze origin hebben genoemd man man man toch....

Gentei

Legacy Member
Effe mijn mening herzien lol.

Heb de game eindelijk kunnen starten na de installatie.

Even over de graphics, ik speel de game zéér vlot op high settings, 1 setting staat ultra bij mij maar dunno, omgeving ziet er prachtig uit de andere auto's zien eruit als speelgoed auto's.....:wtf:

"The Run" zelf is tot nu toe wel goed afgewerkt vind ik, variatie ziet erin, de ene keer moet je auto's inhalen en de andere keer moet je een berg afrijden in een battle en de ander keer moet je door de zandstorm en soms de verloren tijd inhalen.

Handling van de auto vind ik persoonlijk oke, ik speel met de BMW M3 en dat voel je wel, als je op een hoge snelheid zit en je moet een bocht nemen, als je te lang op de rem duwt breekt je achterkant uit, duw je te kort dan kan je de bocht niet volledig nemen, gebruik je de handrem, wees dan klaar om tegen te sturen.

Algemeen gezien tot nu toe vind ik de game toch wel oke.

Ben juist 150ste geworden en zit in Las Vegas baby!

National Park na San Fransisco was toch wel awesome, veel bochtenwerk, zalig met de M3.

geronimo01

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Effe mijn mening herzien lol.

Heb de game eindelijk kunnen starten na de installatie.

Even over de graphics, ik speel de game zéér vlot op high settings, 1 setting staat ultra bij mij maar dunno, omgeving ziet er prachtig uit de andere auto's zien eruit als speelgoed auto's.....:wtf:

"The Run" zelf is tot nu toe wel goed afgewerkt vind ik, variatie ziet erin, de ene keer moet je auto's inhalen en de andere keer moet je een berg afrijden in een battle en de ander keer moet je door de zandstorm en soms de verloren tijd inhalen.

Handling van de auto vind ik persoonlijk oke, ik speel met de BMW M3 en dat voel je wel, als je op een hoge snelheid zit en je moet een bocht nemen, als je te lang op de rem duwt breekt je achterkant uit, duw je te kort dan kan je de bocht niet volledig nemen, gebruik je de handrem, wees dan klaar om tegen te sturen.

Algemeen gezien tot nu toe vind ik de game toch wel oke.

Ben juist 150ste geworden en zit in Las Vegas baby!

National Park na San Fransisco was toch wel awesome, veel bochtenwerk, zalig met de M3.

De Nissan GT is ook wel fun om mee te rijden :)

dummy

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
- geen muis in menu (reden: console port) (je krijgt op het scherm een A, B, X, mss nog meerdere maar kheb die 3 nog maar tegengekomen.

hebt ge enkel als ge met gamepad speelt, als ge met keyboard speelt zie je die A, B, X niet (muis nog niet op gelet eigenlijk, navigeer altijd met pijltjes door menus)

verder is de game wel leuke voor liefhebbers van simpele racegames
het wordt tijd dat ze eens deftig tijd steken in een sim-NFS

SpeedFreak.be

Legacy Member
Vraag: Ik kan goedkoop aan de run komen doen of niet doen?

Edit toch bestelt had nog een tegoed bij gamesplanet.de waardoor hij op 13,90 kwam.

SpeedFreak.be

Legacy Member
GVD ik heb een leuke mijn AV (avira premium) ziet nfs de run als virus wss door de manier dat die met origin communiceert.

Gentei

Legacy Member
Ik zit al aan het 6de puntje op de kaart lol.

Ik vind de game toch echt wel geslaagd, juist rocky mountains gedaan in die sneeuw man man dat was toch onrealistisch met mijn Mustang Shelby 220-230km/h door de sneeuw scheuren en toch overleven lolol.
Zeker met die lawines bij de laatste race faaaaaaack spannende momenten daar gehad hoor!

btw mijn origin id is RazorBlade0075.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dan nog iets met die ontsnappingsscenes de toetsencombo's (tobo) je weet totaal niet wat te drukken dan is het return, dan weer spatie en dan weer de pijltjestoetsen en je komt er vaak achter wanneer het te laat is. Btw waarom is dat nodig in een racegame?

ANDREASBOY7

Legacy Member
iemand een idee hoeveel uur de singleplayer in beslag zal nemen?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

SpeedFreak.be

Legacy Member
Met cutscenes een paar keer reset en een paar races overdoen ... een uur of 6 tot 7 zoiets dat is de campaign hoe lang de challenges duren heb ik geen idee van.

geronimo01

Legacy Member
Johan tb zei:
Met cutscenes een paar keer reset en een paar races overdoen ... een uur of 6 tot 7 zoiets dat is de campaign hoe lang de challenges duren heb ik geen idee van.

6uur? De singleplayer hebk uitgespeeld in 2h 15min :)
is ook maar erg kort :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Wel 1 van de slechste nfs die ik heb gezien. :cry: Echt bedroevend wel spannend af en toe, maar alleen al de wagens die je kunt rijden in carriere ... ik bedoel in het begin kun je niet eens voor bepaalde wagens kiezen, omdat ze moeten worden vrijgespeeld (als beginwagen) of dat ze alleen in de LE editie zitten. Ik bedoel ik begin nog maar net en ik kan maar kiezen tussen 2 of 3 wagens (3 stuks als ik het goed heb) de rest is op dat moment onbereikbaar... :doh:

Hobwire

Legacy Member
Ik vind het een tamelijk spel, tis eens wat anders dan die shooters. Maar ik zou er zeker geen 50 euro aan willen geven.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Hobwire zei:
Ik vind het een tamelijk spel, tis eens wat anders dan die shooters. Maar ik zou er zeker geen 50 euro aan willen geven.

Gamekey kopen ben de LE versie voor 26 euro tegengekomen in origin ingeven en voila.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan