Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sheldon Cooper zei:Er was PSN-onderhoud vandaag


RazorBlade0075 zei:Effe mijn mening herzien lol.
Heb de game eindelijk kunnen starten na de installatie.
Even over de graphics, ik speel de game zéér vlot op high settings, 1 setting staat ultra bij mij maar dunno, omgeving ziet er prachtig uit de andere auto's zien eruit als speelgoed auto's.....
"The Run" zelf is tot nu toe wel goed afgewerkt vind ik, variatie ziet erin, de ene keer moet je auto's inhalen en de andere keer moet je een berg afrijden in een battle en de ander keer moet je door de zandstorm en soms de verloren tijd inhalen.
Handling van de auto vind ik persoonlijk oke, ik speel met de BMW M3 en dat voel je wel, als je op een hoge snelheid zit en je moet een bocht nemen, als je te lang op de rem duwt breekt je achterkant uit, duw je te kort dan kan je de bocht niet volledig nemen, gebruik je de handrem, wees dan klaar om tegen te sturen.
Algemeen gezien tot nu toe vind ik de game toch wel oke.
Ben juist 150ste geworden en zit in Las Vegas baby!
National Park na San Fransisco was toch wel awesome, veel bochtenwerk, zalig met de M3.

{YA}Gr3c0 zei:- geen muis in menu (reden: console port) (je krijgt op het scherm een A, B, X, mss nog meerdere maar kheb die 3 nog maar tegengekomen.
Johan tb zei:Met cutscenes een paar keer reset en een paar races overdoen ... een uur of 6 tot 7 zoiets dat is de campaign hoe lang de challenges duren heb ik geen idee van.


Echt bedroevend wel spannend af en toe, maar alleen al de wagens die je kunt rijden in carriere ... ik bedoel in het begin kun je niet eens voor bepaalde wagens kiezen, omdat ze moeten worden vrijgespeeld (als beginwagen) of dat ze alleen in de LE editie zitten. Ik bedoel ik begin nog maar net en ik kan maar kiezen tussen 2 of 3 wagens (3 stuks als ik het goed heb) de rest is op dat moment onbereikbaar... :doh:Hobwire zei:Ik vind het een tamelijk spel, tis eens wat anders dan die shooters. Maar ik zou er zeker geen 50 euro aan willen geven.
Johan tb zei:Gamekey kopen ben de LE versie voor 26 euro tegengekomen in origin ingeven en voila.

Hobwire zei:Heb hem gratis gespeeld![]()
