Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{YA}Gr3c0 zei:- geen cockpit view (duh t'is NFS met uitzondering van Shift 1 & 2)
Ik zal maar best stoppen of ik breek hier nog heel het spel af en dat zullen de fans niet graag hebben. Geef mij dan toch maar NFS Shift 2 ze.
{YA}Gr3c0 zei:- totaal geen sim m.a.w. ARCADE
Sakke1994 zei:Vanaf Most Wanted ging het bergaf.
ad:Hopla, dat moet ik dan zelfs niet proberen.lowscore zei:Buiten hetgeen reeds geschreven is in de posts hierboven bovendien nog eens een capped framerate van 30 op PC.![]()
Scifo zei:Blijkbaar op 2 uur uitgespeeld. Man man als dat waar is![]()
Sheldon Cooper zei:Er was PSN-onderhoud vandaag