Archief - Need For Speed: The Run

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jimz

Legacy Member
Ziet er geil uit. khoop dat em beter is dan Shift 2 wnat die vond ik net iets minder kwa besturing... was net F1 2011 aan het spelen is geen Sim. he . dus vol verwachtingen

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik zal zeggen gelijk het is, NFS The Run trekt op niks!!! Wat doen die mannen daar eigenlijk op hun bureau???

+ grafisch ziet er goed uit

- totaal geen sim m.a.w. ARCADE
- console port
- slechte besturing
- geen muis in menu (reden: console port) (je krijgt op het scherm een A, B, X, mss nog meerdere maar kheb die 3 nog maar tegengekomen.
- geen cockpit view (duh t'is NFS met uitzondering van Shift 1 & 2)
- ................

Besluit: zoek je een race sim game, koopt u NFS Shift 2, zoekt ge meer Arcade, ga dan voor NFS Hot Pursuit (ik vond die toch beter dan The Run want die kan mij echt niet bekoren)

Ik zal maar best stoppen of ik breek hier nog heel het spel af en dat zullen de fans niet graag hebben. Geef mij dan toch maar NFS Shift 2 ze.

Thin Liz

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
- geen cockpit view (duh t'is NFS met uitzondering van Shift 1 & 2)


Ik zal maar best stoppen of ik breek hier nog heel het spel af en dat zullen de fans niet graag hebben. Geef mij dan toch maar NFS Shift 2 ze.

Voor zover ik weet heeft NFS vroeger altijd cockpitview gehad (NFS, NFSII, NFS Porsche, NFS High Stakes...). Ergens halverwege deden ze echter de moeite niet meer.

En trek het je niet aan: er zijn behoorlijk veel fans (zoals ik) die vooral de oudere reeks de 'echte' Need For Speed'-kwaliteit waardig vinden. Zeer zelden zat daar nog een uitschieter bij, maar dat het niet meer is wat het geweest was is een feit.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik sla deze over mss als hij een keer in de budgetbak licht

Gentei

Legacy Member
damn ik was aan het twijfelen of ik deze op pc of op ps3 wou kopen, ik dacht pc maar ben nu niet meer zeker.....:sad:

@{YA}Gr3c0

NFS is bijna altijd arcade geweest na underground was al geweten...
The run had al vooraf gezegd dat het GEEN cockpit view zou hebben was ook al geweten, check deze thread maar staat duidelijk erin.
Wat bedoel je met slechte besturing? Of bedoel je slechte handling van wagens?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
@RazorBlade0075

Ik bedoelde idd slechte handling van wagens, maar had het verkeerd geformuleerd.

lowscore

Legacy Member
Buiten hetgeen reeds geschreven is in de posts hierboven bovendien nog eens een capped framerate van 30 op PC. :wtf:

Mee

Legacy Member
lowscore zei:
Buiten hetgeen reeds geschreven is in de posts hierboven bovendien nog eens een capped framerate van 30 op PC. :wtf:
Hopla, dat moet ik dan zelfs niet proberen.
Een snelle arcaderacer tegen 30 fps, waar gaat de wereld naar toe...

lowscore

Legacy Member
Scifo zei:
Blijkbaar op 2 uur uitgespeeld. Man man als dat waar is :rofl:

Naar het schijnt betreft het 2 uur racetime. Daar komen de cutscénes en Quick Time Events nog bij. Twee uur raceplezier is geene vette uiteraard. Toch wil dit zeggen dat, gezien het enkel point-to-point races betreft, je eigenlijk 1 grote track hebt die 2 uur duurt voor je er door bent.

Reubn

Legacy Member
kheb hem net gekocht voor de PS3 en kmoe zeggen dak gvd nie eens kan verbinden met die f*cking autolog server... tis nu al meer dan 20min..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan