Mickelimic
Legacy Member
thx atrocity,
Idd als er niemand is om tege te spele is het saai. Maar als er ne man of 6 online is vind ik het zelf wel superplezant.
De meeste zaken die je opsomt ben ik van plan te doen. Een soort van "mirror shield" dat je voorstelt dat de wapens terugkaatst kan wel leuk zijn, goed idee ;-).
Ook die game modes zullen er komen. Ook een soort van 'coin transporter' waarbij je geldmuntjes moet vinden en transporteren. Anderen moeten je dan "overvallen" ofwel zelf muntjes zoeken. Maar dat moet ik nog uitwerken. Degene met de meeste muntjes op het einde wint.
Idd als er niemand is om tege te spele is het saai. Maar als er ne man of 6 online is vind ik het zelf wel superplezant.
De meeste zaken die je opsomt ben ik van plan te doen. Een soort van "mirror shield" dat je voorstelt dat de wapens terugkaatst kan wel leuk zijn, goed idee ;-).
Ook die game modes zullen er komen. Ook een soort van 'coin transporter' waarbij je geldmuntjes moet vinden en transporteren. Anderen moeten je dan "overvallen" ofwel zelf muntjes zoeken. Maar dat moet ik nog uitwerken. Degene met de meeste muntjes op het einde wint.




