Mickelimic
Legacy Member
Bedankt Nickjeuh voor je hulp. Ik ben zeer blij met de feedback.
Die kogels daar tussen die bollen zijn anders wel interessant, want daar zitten er extra veel in. Ik heb natuurlijk al veel geoefend, dus voor mij is dit niet meer zo moeilijk (btw: dit is vanaf de eerste keer, geen re-records ;-))
Rocketeers Demo1 - YouTube
Ik weet nog niet wat het best moet worden. Je hebt denk ik wel gelijk dat het momenteel nog te moeilijk is voor beginnende spelers. Misschien moeten beginnende spelers eerst maar in een aparte room komen met minder gravity, hogere air resistance en lagere snelheden. Het schip robuster maken voor botsingen met de omgeving lijkt me ook de beste optie.
Die kogels daar tussen die bollen zijn anders wel interessant, want daar zitten er extra veel in. Ik heb natuurlijk al veel geoefend, dus voor mij is dit niet meer zo moeilijk (btw: dit is vanaf de eerste keer, geen re-records ;-))
Rocketeers Demo1 - YouTube
Ik weet nog niet wat het best moet worden. Je hebt denk ik wel gelijk dat het momenteel nog te moeilijk is voor beginnende spelers. Misschien moeten beginnende spelers eerst maar in een aparte room komen met minder gravity, hogere air resistance en lagere snelheden. Het schip robuster maken voor botsingen met de omgeving lijkt me ook de beste optie.



. Bedankt voor je tips allesinds. Ik probeer eens uit te zoeken of ik niets kan doen om de performance te verbeteren.
mss kan je bots maken?