Mickelimic
Legacy Member
Hey,
Momenteel ben ik bezig met een multiplayer flash-spelleke te programmere. Niks te installeren gewoon link volgen, uw naam ingeven en meedoen.
http://flexity.be/rocketeers
Tis pas echt plezant als der ne man of 4 online is. De bedoeling is rond te vliegen en zoveel mogelijk anderen neer te schieten. Als ge iemand neerschiet krijgt ge 2 punte, als ge neerstort/neergeschoten wordt verlies je er 1.
Vliegen vereist enige skill, de truk ik om niet constant de gas (pijltje naar boven) in de drukken, tis gene race
Een beetje oefening help zeer veel.
Post je bevindingen, commentaar, tips, ...
Grtz en bedankt.
Momenteel ben ik bezig met een multiplayer flash-spelleke te programmere. Niks te installeren gewoon link volgen, uw naam ingeven en meedoen.
http://flexity.be/rocketeers
Tis pas echt plezant als der ne man of 4 online is. De bedoeling is rond te vliegen en zoveel mogelijk anderen neer te schieten. Als ge iemand neerschiet krijgt ge 2 punte, als ge neerstort/neergeschoten wordt verlies je er 1.
Vliegen vereist enige skill, de truk ik om niet constant de gas (pijltje naar boven) in de drukken, tis gene race
Een beetje oefening help zeer veel.Post je bevindingen, commentaar, tips, ...
Grtz en bedankt.

