Archief - MLG Orlando

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

horste

Legacy Member
ik ben hier tschijt van aant krijgen, echt té debiel. ik vind het wel leuk om eens cheese te zien, maar als boxer zo 4 keer wint stop ik met kijken :(

wireke

Legacy Member
[BAT] Hydra;15496514 zei:
3-3 ZALIG!!!! :D :D Echt zot:D:D Wat een sjieke reeks :).

Sjieke reeks? 3 cheeses op rij?

Wat een strontserie. Boxer misbruikt echt idra zijn zwakheden, begrijpbaar, maar absoluut niet aangenaam voor naar te zien. Zwaar teleurgesteld in deze extended series :(

bouli

Legacy Member
wireke zei:
Sjieke reeks? 3 cheeses op rij?

Wat een strontserie. Boxer misbruikt echt idra zijn zwakheden, begrijpbaar, maar absoluut niet aangenaam voor naar te zien. Zwaar teleurgesteld in deze extended series :(

Naar gold minerals floaten is geen cheese imo.

[BAT] Hydra

Legacy Member
allé man als idra altijd hatch first gaat, dan is dat geen cheese, dan is dat gewoon zijn greediness afstraffen...

nu gaat em weeral hatch first...

Raaf

Legacy Member
Uh, hatch first is standaard tegen terran hoor. Dat is de beste play.

wireke

Legacy Member
[BAT] Hydra;15496540 zei:
allé man als idra altijd hatch first gaat, dan is dat geen cheese, dan is dat gewoon zijn greediness afstraffen...

Ja want hatch first tegen T is greedy... wtf?


Als het naar een macro game ontwikkeld is boxer kansloos normaal gezien.

Hydra, n/o maar speelt gij dit spel wel? Hatch first tegen T is meest standaard ooit :/

[BAT] Hydra

Legacy Member
Na 3x ne vroegen aanval zouk toch wel vroege slings gaan met 14 pool ofzo

horste

Legacy Member
justice :) en wat mensen uit hun hoofd moeten krijgen is dat 15hatch/14 pool een betere defense is tegen cheese dan 14 pool, je hebt die extra larva nodig

wireke

Legacy Member
[BAT] Hydra;15496608 zei:
Na 3x ne vroegen aanval zouk toch wel vroege slings gaan met 14 pool ofzo

Slechtste wat ge kunt doen tegen zo een dingen. Zoals horste zegt hierboven. Je hebt die larva nodig.


Zoals verwacht idra die boxer kansloos laat in een echte game. Tegen hongun moet ook nog lukken maar dan zal het wel bijna gedaan zijn voor idra.

bouli

Legacy Member
Weet er iemand wie er nog allemaal over is? Huk,idra, hongun ,the stc en wie nog?

Xeo Pablo

Legacy Member
Idra gaat meer moeite hebben met hongun zijn timings dan met om teven welke Terran denkik. Protoss is veruit zijn slechtste mu.

maartendq

Legacy Member
BelgianTerror zei:
>Idra wint ^^ yay

Mijn eerste gedacht toen Idra de serie won was "eindelijk ligt die irritante cheeser (boxer dus) eruit."

Ik snap echt niet dat mensen cheesegames ook maar enigzins interessant kunnen vinden. Qua saaiheid liggen ze gelijk met de constante 4gate PvP's van enkele maanden terug.

@horste: de finales zijn waarschijnlijk ergens rond 2-3u (in de ochtend dus)? Ik zal er iig niet voor opblijven.

[BAT] Hydra

Legacy Member
Een beetje theorycrafting:

14 pool (daarna 14 hatch)
-------
65s wachten op pool
50s wachten op queen
40s wachten op larva inject
@155s 4 larven


14 hatch (daarna 14 pool)
--------
10s wachten op 100 minerals meer
100s wachten op hatch
@110s 1e larve
@125s 2e larve
@140s 3e larve
@155s 4e larve

Bij 14 hatch krijg je dus 'maar' drie larven meer op 45s, 30s en 15s vroeger. Weegt dat op tegen het feit dat je later uw lings en slings hebt?

Xeo Pablo

Legacy Member
Ik hoop op een mc vs idra binnen 2 rondes, en dan finals huk vs idra :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan